Re: Moj PROJECT 205 GTi16
: 23 paź wt, 2007 9:52 pm
Postanowilem odswiezyc troche temat i napisac co od tamtej pory sie zmienilo.
Po obroceniu panewki po utracie smarowania na torze silnik zostal na nowo poskladany. Wal po dwoch szlifach wywazono dynamicznie, silnik dostal wszystkie nowe panewki, korbowody zostaly zregenerowane, odchudzone, wywazone i wypolerowane oraz zamontowano w nich wzmocnione sruby ARP.
Oczywiscie przebudowany zostal przede wszystkim "wadliwie" dzialajacy uklad smarowania, o czym dokladniej pisalem tutaj - http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=6&t=12729
Wiecej na ten temat mozna zobaczyc w galerii - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album09?page=1
Podczas oczekiwania na nowe i obrabiane czesci, zamontowany zostal wreszcie drugi fotel kubelkowy (SPEED III), tylna belka zostala wyremontowana a takze pozbylem sie jeszcze kilku niepotrzebnych rzeczy (masa). Dodatkowo zainstalowalismy aluminiowa podporke pod lewa noge, dodatkowy wskaznik cisnienia oleju oraz szpilki w tylnych piastach.
Kilka zdjec - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album05?page=4
Ostatnia modyfikacja jest dolna poduszka silnika wykonana z elastomeru. Jednym slowem jest coraz mniej komfortowo - teraz drgania z silnika przenosza sie na cala bude
Zdjecia na 3 i 4 str. - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album07?page=3
Panewki zostaly wstepnie dotarte, czyli niedlugo testy i sprawdzian w warunkach bojowych (lotnisko Ułęż).
Wicej informacji niebawem
Po obroceniu panewki po utracie smarowania na torze silnik zostal na nowo poskladany. Wal po dwoch szlifach wywazono dynamicznie, silnik dostal wszystkie nowe panewki, korbowody zostaly zregenerowane, odchudzone, wywazone i wypolerowane oraz zamontowano w nich wzmocnione sruby ARP.
Oczywiscie przebudowany zostal przede wszystkim "wadliwie" dzialajacy uklad smarowania, o czym dokladniej pisalem tutaj - http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=6&t=12729
Wiecej na ten temat mozna zobaczyc w galerii - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album09?page=1
Podczas oczekiwania na nowe i obrabiane czesci, zamontowany zostal wreszcie drugi fotel kubelkowy (SPEED III), tylna belka zostala wyremontowana a takze pozbylem sie jeszcze kilku niepotrzebnych rzeczy (masa). Dodatkowo zainstalowalismy aluminiowa podporke pod lewa noge, dodatkowy wskaznik cisnienia oleju oraz szpilki w tylnych piastach.
Kilka zdjec - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album05?page=4
Ostatnia modyfikacja jest dolna poduszka silnika wykonana z elastomeru. Jednym slowem jest coraz mniej komfortowo - teraz drgania z silnika przenosza sie na cala bude
Zdjecia na 3 i 4 str. - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album07?page=3
Panewki zostaly wstepnie dotarte, czyli niedlugo testy i sprawdzian w warunkach bojowych (lotnisko Ułęż).
Wicej informacji niebawem