Strona 12 z 19
Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka
: 02 lut sob, 2013 12:09 am
autor: jozek
Przy okazji wizyty na złomie postanowiłem sprawdzić ile przytyło Gentry po swapie. Wyjściowo ważyło 920kg, z Tct pod maską 970kg. Tymczasem przebieg z nowym silnikiem sukcesywnie rośnie, na razie pękło 10000km.
Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka
: 02 lut sob, 2013 12:20 am
autor: RafGentry
10 tysięcy już? No toś sporo nalatał... Potwierdza się moja teoria, że "niekolekcjonerskie" Gentry z gazem to świetny kompan do różnych wycieczek i używania na co dzień
Tak sobie myślę, że trzeba Gejlordowi założyć osobny temat, bo w sumie projekt TCT to naprawdę ciekawa opcja.
Tym bardziej, że swapowałeś go mając już wcześniej doświadczenia z 1.9 8v i Mi16 i możesz opisać różnice, plusy i minusy takiej przekładki.
P.S.
Martinoo, uwierz - nie chcesz tej dokładki. Przy odrobinie cierpliwości lepszą wyrzeźbisz z kubków po kefirze, czy pudełek po lodach Algida

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka
: 08 lut pt, 2013 12:38 am
autor: jozek
Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka
: 08 lut pt, 2013 12:43 am
autor: BzyQ
Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka
: 08 lut pt, 2013 1:06 am
autor: MichalOsw90
Cos czuje ze w lato jak pozwola finanse i bede mial mozliwosci to zrobie tak samo jak Ty. Pelen szacun swietnie to wyglada

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 08 lut pt, 2013 1:07 am
autor: jozek
Powinienem w tym miejscu wkleić wielkiego kciuka jakiego jedna osoba na forum ma w zwyczaju umieszczać gdy nie ma nic do powiedzenia.
Zatem oficjalnie zmieniam tytuł z RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka na bardziej aktualny. Ciekawe czy jeszcze tytuł nie zmieni się kolejny raz...
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 09 lut sob, 2013 5:30 pm
autor: Marin205
jozek pisze:.....Zatem oficjalnie zmieniam tytuł z RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka na bardziej aktualny. Ciekawe czy jeszcze tytuł nie zmieni się kolejny raz...

myślę że jest to bardzo realne

w przyszłości.... lecz podejrzewam że dość dalekiej, bo jak go zrobisz to nie prędko przestanie Cię cieszyć
Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka
: 09 lut sob, 2013 5:37 pm
autor: Manwe
Marin wyedytuj może swojego posta zaczynającego temat to zmieni się jego tytuł w dziale a nie tylko od postu józka

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 09 lut sob, 2013 5:40 pm
autor: cejot
Marin205 pisze:jozek pisze:.....Zatem oficjalnie zmieniam tytuł z RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka na bardziej aktualny. Ciekawe czy jeszcze tytuł nie zmieni się kolejny raz...

myślę że jest to bardzo realne

w przyszłości.... lecz podejrzewam że dość dalekiej, bo jak go zrobisz to nie prędko przestanie Cię cieszyć
Jak widać jozka cieszy też remontowanie 205.

Nie jedną osobę na forum to cieszy, ale mało kto ma takie możliwości.
Jak dla mnie kawał dobrej roboty.
Jozek, czy podczas piaskowania i lakierowania numerów obchodziłeś się z nimi jakoś specjalnie?
EDIT:
Manwe pisze:Marin wyedytuj może swojego posta zaczynającego temat to zmieni się jego tytuł w dziale a nie tylko od postu józka

Już to zrobiłem.

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 09 lut sob, 2013 5:48 pm
autor: Manwe
nom piaskarka to jest to czego oprócz miga i prasy mi brakuje najbardziej, jak skończysz to pod plaza będzie ściągał uwagę

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 09 lut sob, 2013 6:21 pm
autor: Marin205
cejot pisze:...... ale mało kto ma takie możliwości....
święte słowa
Pięknie to wszystko zaczyna wyglądać.
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 09 lut sob, 2013 7:17 pm
autor: grzesiek309
cejot pisze:
Jozek, czy podczas piaskowania i lakierowania numerów obchodziłeś się z nimi jakoś specjalnie?
W 309 też piaskowałem numery i teraz są zdecydowanie lepiej widoczne. Jedyne pomalowałem cieńszą warstwą, żeby nie zalać znaków

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 09 lut sob, 2013 7:19 pm
autor: RafGentry
Wszystko idzie jak z płatka, a prace posuwają się błyskawicznie. Wychodzi na to, że największą trudnością będzie zdecydowanie, jakie felgi mają zagościć na ukończonym Garrosie

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 09 lut sob, 2013 7:32 pm
autor: Marin205
RafGentry pisze:Wszystko idzie jak z płatka, a prace posuwają się błyskawicznie. Wychodzi na to, że największą trudnością będzie zdecydowanie, jakie felgi mają zagościć na ukończonym Garrosie

14stki GTI z oponką 175 szeroką
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 13 lut śr, 2013 1:57 am
autor: jozek
Dzisiaj miało miejsce małe sztorcowanie. Wymieniłem rozrząd z pompą wody(była z 91r), simmeringi, sprzęgło. Sprzęgło kupiłem Valeo z lini Classic. Ciekawe czy rózni sie tylko ceną czy jakosć też jest niższa? Pozatym musze jeszcze kupić plastikową część obudowy pompy wody, moja była pęknieta. Chodzi mi o ten element do którego mocowane się węże. Ktoś to kupował nowe?
Troche badziewia wróciło do pod maskę jak widać na foto. Czekam na odbiór czesci które oddałem do galwanizacji i malowania proszkowego.
Jako że robota szła dobrze postanowiłem przyjżeć się kwestii skrzyni biegów. Marcin swojego czasu miał awarię skrzyni co przyczyniło sie do tego że auto na kilka lat wylądowało w blaszaku. Ostatecznie w Garossie wylądowała skrzynia z 1,1 a częściowo rozkręconą skrzynie z RG dostałem w gratisie do auta. Po rozkręceniu skrzyni moje podejrzenia potwierdziły się - zmielił się dosłownie mechanizm różnicowy. Poza tym skrzynia bez uszkodzeń. Ostatecznie wymieniłem cały dyfer gdyż w obu skrzyniach przełożenie to 14x60. Skrzynia uszczelniona i poskręcana czeka na chwile czasu by znaleźć się pod maską. No i na pomocną dłoń bo nie zamierzam kolejny raz samemu wrzucac silnika pod maskę...
Co do piaskowania numerów. Na szczeście tylko 2 cyferki były pokryte powierzchowną rdzą. Przejechałem piaskiem bez ceregieli. Moze zrobie zdjęcie ale numery sa teraz lepiej widoczne.