Strona 14 z 27
: 16 sty pn, 2006 9:54 am
autor: krzycho
Pieraś pisze:krzycho pisze:a mnie wczoraj policja zatrzymała i miałem na liczniku 75 a na radarze 95
jak im opowiedzialem to mi zaproponowali jeden przejazd gratis
hehe chcesz powiedziec ze kazali Ci jeszcze raz przejechac by zmierzyc na suszarce czy faktycznie jest rozbieznosc ??

:D:D
Dokładnie tak

Jacy mili ...
: 19 sty czw, 2006 3:23 am
autor: Ory
Witam ponownie
Sorki za odstępstwo od puga, ale wie ktoś może ile max. prędkośc osiągnie renault safraine 2.2 benzynka
pozdro

: 19 sty czw, 2006 10:45 am
autor: 205MI16
Ory pisze:Witam ponownie
Sorki za odstępstwo od puga, ale wie ktoś może ile max. prędkośc osiągnie renault safraine 2.2 benzynka
pozdro

Zależy z jak dużej góry.

: 19 sty czw, 2006 12:05 pm
autor: Sebek
Mont Evertest....
: 20 sty pt, 2006 9:25 am
autor: JoT_JoT
Safrane 2,2 benzyna około 206 na prostej

:D
: 20 sty pt, 2006 2:01 pm
autor: PIT_R
JoT_JoT pisze:Safrane 2,2 benzyna około 206 na prostej

:D
Oj chyba wiecej, a moze mi sie pochrzanilo z Safrane 2.2 Biturbo

: 20 sty pt, 2006 2:20 pm
autor: 205MI16
Jak już to Safrane 3.0 V6 Biturbo - dużo krzyku, mały efekt
: 20 sty pt, 2006 8:14 pm
autor: Fox
A ja jestem troche rozczarowanym gti-kiem. Niby książkowo powinien iśc ponad 200 a w rzeczywistości z tym cięzko, pomimo że silnik mam w stanie idealnym. Do 180 idzie jak burza a potem to już tylko noga w podłodze i nudne czekanie. W końcu udało mi się osiągnąć licznikowe 200 na 3 pasmowym odcinku krakowskiej obwodnicy, ale dlatego że lekka górka była. Nie czułem się ani troche niepewnie dopóki nie postanowiłem zahamować. Ze skrajnie prawego pasa przeleciałem na skrajny lewy:) Dobrze że odpusciłem hamulec bo bym chyba przeleciał nad barierką. Jak uda się zamontować pod maską mi16 i przede wszystkim lepsze hamulce to można będzie spróbować zawalczyć o coś wiecej. No i proste felgi by się przydały:) Ale i tak wydaje mi się że jaki by silnik nie był to dla tej kanciastej obudowy 220 to absolutny max. Podwozie z silnikiem pojedzie dalej a bude zwieje:)
: 20 sty pt, 2006 9:46 pm
autor: 205MI16
Fox: z tej górki focusem tdci zamknąłem budzik (po prostej idzie max 200). To nie jest wcale taka mała górka.

: 20 sty pt, 2006 10:59 pm
autor: Fox
No w sumie może nie, ale przy tej prędkości mogłem mieć zaburzony pogląd (szyba wygięta do środa od naporu powietrza;)) Tak nawiasem mówiąc to zanim tam zacząłem testować Vmax nigdy nie przypuszczałem że zakręty na autostradzie mogą się wydawać za ostre:). A zjeżdżając z górek mozna niewiarygodne rzeczy osiągać. Kiedyś na zakopiance mój stary pug 1.8 D z 86roku ciągnący ledwo na 3 cylindrach poszedł 180+ (zamknięty licznik)
: 20 sty pt, 2006 11:49 pm
autor: 205MI16
Hehe dobre. Jeśli o zabytkach to Lada 1500S z 1978 z lekko dłubniętym silnikiem poszła 180 i pewnie byłoby więcej gdyby nie to że aparat zapłonowy w mak się rozleciał od zapewne za dużych obrotów. Autostrada zaczynała się wtedy w Tyńcu

: 22 sty ndz, 2006 12:14 am
autor: Ory
Dzieki
Czyli tak jak myslałem nic ciekawego ten safranek
Dobra wróćmy do pugów

: 23 sty pn, 2006 11:53 am
autor: krzycho
Ory pisze:Dzieki
Czyli tak jak myslałem nic ciekawego ten safranek
Dobra wróćmy do pugów

Szybko nie pojedzie bo to kawał wielkiej fury, niepozorny z zewnątrz a w środku jest mega przepastnie zaj... wypasiony. Jeździłem takim tylko z silnikiem 2.5 5 cyl od Volvo 850 i silnika praktycznie nie słychać. A V6 jest jeszcze cichsza. A w wersji Baccara cieżko znaleźć tak ładnie i z tak dobrym materiałów samochód za tak śmieszną kasę .
Re: ile jechales najszybciej swoim autem.
: 15 kwie sob, 2006 11:39 pm
autor: daniel65krak
Peugeot 1.1 wtrysk V-MAX 180-190 już nie pamiętam dokładnie:)
Za to mój 2 wózek Fiat Bravo 2.0 HGT V-MAX 240 (niewiem też ile było dokładnie bo licznik się zablokował

a obroty szły dalej) podejrzewam ,że koło 250 było:)
Re: ile jechales najszybciej swoim autem.
: 15 kwie sob, 2006 11:55 pm
autor: moralez