Strona 134 z 405

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 1:31 pm
autor: Zywik
Maluch "pali na dotyk" ;) dla waszej wiadomości ]:>, a wczoraj niestety nie mogłem się pojawić, siła wyższa, ale już niedługo odbieram Rolanda więc nie omieszkam pojawić się i pochwalić :p

pozdrawiam warszawską ekipe!

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 5:16 pm
autor: Kamkiler
jestem zadowolony ze konradowi samochód lepiej zaczął jezdzić ,czekam na fotki ,oczywiscie pozdrawiam wszystkich :) ,lece do pracy :p

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 5:19 pm
autor: cejot
Miło było po długiej przerwie zawitać na spot i was zobaczyć. :)

Szkoda, że z autem Konrada cały czas nie jest dobrze. :( Sprawdziłem dzisiaj i upewniłem się, że w TU obrotów się nie reguluje śrubką. Decyduje o tym komputer.

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 5:34 pm
autor: Kamkiler
po tym jak pojechałeś samochód Konrada miał 1000obr, po za tym z tego co wyczytałem wyprzedzenie zapłonu mierzyć sie powinno przy 850obr w waszych silnikach ..... do regulacji mozna posłużyć sie śrubką przy przepustnicy , po to ona jest 8),szczegolnie po zmianie wyprzedzenia zapłonu ,powinno sie wyregulować obr. jałowe,oczywiście należy spr . tez silnik krokowy .

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 7:54 pm
autor: cejot
No to może jednak z tym krokowym coś jest nie tak... nie wiem, trzeba by dokładniej go zbadać. Ta śrubka jest tylko do regulacji zakresu pracy przepustnicy. Tam jest jeszcze druga śrubka - krańcówka krokowego, która służy do kalibracji wartości krokowego.

W silniku TU wolnych obrotów się nie ustawia śrubką. Komputer je ustawia - jeśli są złe to znaczy, że coś jest nie tak. Komputer bierze pod uwagę takie rzeczy jak: styku biegu jałowego, ustawienia zapłonu, czujnika temperatury silnika, czujnika położenia przepustnicy i pewno jeszcze czegoś o czym teraz zapomniałem.

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 8:10 pm
autor: Kamkiler
[quote="cejot"]No to może jednak z tym krokowym coś jest nie tak... nie wiem, trzeba by dokładniej go zbadać. Ta śrubka jest tylko do regulacji zakresu pracy przepustnicy. ' tą oto srubką możemy zmniejszyc dopływ powietrza poprzez lekkie domkniecie przepustnicy co obiawi sie zmniejszeniem obrotów silnika , przyczym nie zmniejszy to zakresu pracy przepustnicy i nie zmieni sie max kąt otwarcia przepustnicy . a komputer oczywiscie ustawi obroty ,(nie jestem na 100% pewny) ,podczas gdy my włączymy odbiorniki prądu (swiatła itp)

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 8:31 pm
autor: cejot
Kamkiler pisze:możemy zmniejszyc dopływ powietrza poprzez lekkie domkniecie przepustnicy
oraz
Kamkiler pisze:przyczym nie zmniejszy to zakresu pracy przepustnicy
Skoro domkniemy przepustnice to znaczy, że zmienimy zakres jej pracy... :shock: Nie zmienimy tylko maksymalnego kąta otwarcia.
Silnik raz trzyma odpowiednie obroty, a raz nie, więc jak dla mnie to nie jest to problem związany z regulacją domknięcia przepustnicy. Raczej jest to problem z krańcówką krokowego.

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 8:46 pm
autor: Kamkiler
zmienimy w zakresie wolnych obrotów ,max nie zmienimy o to mi chodziło i co sie stanie jak zmienie zakres jej pracy ? .sprawdzałes krokowy i ? . do jutra , spoznie sie do pracy :p

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 9:18 pm
autor: cejot
Zmienimy zakres pracy przepustnicy. Fakt, wpłynie to na obroty (bo będzie inne wskazanie czujnika położenia przepustnicy), ale nie jest to bezpośrednio regulacja obrotów.
Sprawdzanie i ustawianie krokowego wymaga trochę zabawy z miernikiem. Na razie nie sprawdzałem tego u Konrada. U siebie ustawiałem krańcówkę - według mnie jest lepiej z obrotami.


Może jakiś spot w środę?

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 9:24 pm
autor: Jarmarek
Może być, jestem za :)

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 10:27 pm
autor: dzikson
Środa może być, ale tym razem proponuję wcześniejszą godzinę - inaczej następny dzień w pracy jest trudny...

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 11:01 pm
autor: pazdzioch
a ja cholera zacząłem wymieniac szczeki, i musze cylinderki dokupic bo ciekna, a jakie sa konsekwencje jak sie nie wymieni cyylinderkow ??

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 11:19 pm
autor: Florek2b
uciekający płyn hamulcowych i brak hamowania tylnej osi 8)7

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 11:21 pm
autor: pazdzioch
nie no az tak bardzo nie ciekną, plyn patrzyłem hamulcowy jest, sa takie zestawy naprawcze do cylinderkow, ciekawe czy to cos pomaga, bo same cylinderki w sumie drogie są

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

: 24 lis pn, 2008 11:27 pm
autor: Florek2b
na drobiarkiej 45zloty sztuka no i trzeba dokupić miedziane przewody bo starych na 99% nie odkręcisz :P a cylinderki ciekną jak sie hamuje 8)7 a co zestawów naprawczych to nie probowałem i wg mnie nieopłacalne :P