Strona 15 z 19

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 09 mar sob, 2013 12:31 pm
autor: Pluto
Dożo pracy włożyłeś w Garrosa, ale efekt niesamowity!

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 12 mar wt, 2013 11:46 pm
autor: jozek
Oddałem dziś gaźnik do regeneracji. Facet - emeryt zjadł zęby na naprawie gaźników. Przy mnie rozebrał gaźnik pokazał co i jak trzeba wymienic. Oczywiście obie membrany były uszkodzone, polecił wymienic także przekładkę bakelitową. Zobaczymy jak bedzie chodził ze zregenerowanym gaźnikiem. Nie moge się doczekać wiosny...

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 13 mar śr, 2013 12:21 am
autor: Marin205
Pluto pisze:Dożo pracy włożyłeś w Garrosa, ale efekt niesamowity!
na żywo wygląda jeszcze lepiej

widziałem, siedziałem, rewelacja

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 13 mar śr, 2013 9:35 am
autor: Zywik
nice job! ale jednak jestem zwolennikiem speedlajnoof :mrgreen:

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 13 mar śr, 2013 10:18 am
autor: Marin205
a tak auto wyglądało w roku 2000

miejmy nadzieję że kiedyś zderzaki znowu będa zielone :)

Obrazek

Obrazek

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 13 mar śr, 2013 1:06 pm
autor: jozek
Najlepiej byłoby wyszabrować jakiegoś Garossa z ory zderzaków i blendy. Co do felg to jest ich u mnie dostatek...

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 15 mar pt, 2013 6:34 pm
autor: jozek
Odebrałem gaźnik. Wymienione zostały ośki i przesłony oraz oczywiście membrany a także gaźnik został wstępnie wyregulowany.

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 15 mar pt, 2013 8:24 pm
autor: Munne
Kawal dobrej roboty!!!

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 19 mar wt, 2013 12:44 am
autor: jozek
Gaźnik zamontowany, ustawione wyprzedzenie zaplonu na 4 stopnie. Czekam teraz aż śnieg stopnieje...
Coś nie teges jest z instalacją od radia. Sprawdzałem dwa radia i na obu mam wrażenie jakby obcinało wysokie tony i głośniki trochę charcza. Głośniki to dwudrożne Pioneery. Marcin twierdzi że dawniej na jego radyjku nie było takich problemów. Nie mam pomysłu co to może być...
Mam również wątpliwości co do exipow. Nie ocieraja ale to zbyt szerokie opony jak na 1.4. Jestem w trakcie odnowy 14 z winnera które zawsze mi się podobały i zobaczymy jak beda wyglądały na Garossie. Autem chce jeździć na na codzień a nie kisić w garażu więc potrzebne jest użyteczny rozmiar opony. Myślę o 175/60 lub nawet 165/65. Jakie macie doświadczenia z takimi rozmiarami w 205. Dotąd najweższe opony jakie mialem w 205 to 185. Zastanawiam się ewentualnie jakie najwęższe opony można założyć na 7 calowe 15tki?

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 19 mar wt, 2013 9:55 am
autor: Marin205
Najeździłem się na 195/50/15 Garrosem i w mojej ocenie to była pomyłka. Rzeczywiście auto prowadziło się o niebo lepiej. Moment uślizgu kół był lepiej wyczuwalny, ale komfort tracił na tym strasznie. Biorąc pod uwagę fakt jak elastyczna jest karoseria, to dokładanie jej twardych oponek jest bez sensu.

Jak założysz nawet 165 to:

+ komfort jazdy
+ komfort kierowania
+ zyska na przyspieszeniu
+ tanie opony

14stki będą w sam raz, mniej się nie da bo hamulce, a z drugiej strony, standardowe hamulce to pomyłka.

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 19 mar wt, 2013 10:27 am
autor: grzesiek309
Mój RG jeździł na 165/65R14. Moim zdaniem to najlepszy wybór, w kwestii komfortu i ekonomii. Dodatkowo ten rozmiar jest chyba najbardziej zbliżony średnicą do oryginalnego 165/70R13.

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 19 mar wt, 2013 2:47 pm
autor: jozek
Rozważam jeszcze rozmiar 185/60/14 i 185/55/14. Szczególnie te ostatnie wyglądają fajnie, mam takie zimowki w cti. Zależy mi by opony miały rant ochrony na felge a przy wyższym profilu zwykle nie mają.

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 19 mar wt, 2013 3:36 pm
autor: grzesiek309
Faktycznie 185/55 wygląda ciekawie. HideoOSW ma takie zimówki w winnerze :wink:
W tej kwestii duże znaczenie ma także szerokość felgi. Jakiej szerokość są felgi z winnera?
Na SL201 165/65 układa się bardzo ładnie i dlatego zakupiłem parkę nowych RainExpertów w tym rozmiarze :)

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 19 mar wt, 2013 3:42 pm
autor: Marin205
grzesiek309 pisze:.... 165/65 .....
zdecydowanie lepsza szerokość - popieram

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek

: 21 mar czw, 2013 10:01 pm
autor: jozek
Wymieniłem mechanizm obrotomierza - denerwujące drgania wskazówki ustąpiły. Udało się też rozwiazać sprawe radia. Wczoraj wieczorem wybrałem się na dłuższy test drive na obwodnice Krakowa. Miło zaskoczyło mnie ze do 120km/h wogóle nie wieje poprzez uszczelka nad przednią szybą. Jest cicho jak w 3D. W Cti Maji już od 80 są straszne przedmuchy. Wiecej nie próbowałem z racji letnich opon i niskiej temperatury. Jak to wyglada w waszych cabriosach?