Strona 15 z 24

Re: Xsara VTS

: 03 lut pt, 2017 10:52 pm
autor: Orfister
Autko jeździ, ma się dobrze i nie generuje zbędnych kosztów.
Pamiętacie jak zamieszczałem zdjęcia nowych wkładek zamków które sobie sprawiłem ? Okazuje się, że zamiennik to jednak szajs nad szajsy...te nowe po paru miesiącach wyglądają gorzej niż stare po kilkunastu latach...szukam ostro nowych ory, Valeo..ale dzieżki temat...

Re: Xsara VTS

: 03 lut pt, 2017 11:08 pm
autor: simon3
Te zamienniki to jakaś masakra! Ja kupiłem dwa komplety zderzaków... rzecz jasna zamienników i żaden nie pasuje idealnie 8)7

Re: Xsara VTS

: 06 lut pn, 2017 11:21 pm
autor: Orfister
Tak to już jest...najbardziej uwielbiany przeze mnie zwrot..."porównywalny z oryginałem"...chyba k...wa kształt ;-) bo na pewno nie jakość

Re: Xsara VTS

: 07 lut wt, 2017 12:20 am
autor: nowak68
Najtaniej i najłatwiej chyba wyjdzie dorobienie/dostosowanie kompletu ory używanych zamków pod jeden kluczyk :)

Re: Xsara VTS

: 07 lut wt, 2017 3:37 pm
autor: Orfister
MOje nie nadawały się już do niczego..tak zardzewiały wewnątrz, ze nie szło kluczyka włożyć, wylądowały w śmietniku :cry:

Re: Xsara VTS

: 11 lut sob, 2017 8:59 pm
autor: Orfister
W nadchodzącym tygodniu kolejna już zmiana oleju + płukanka...
Mam obecnie zalany Motul, ale nie widze większych różnic względem Valvoline Synpower, więc po co przepłacać ?>

Re: Xsara VTS

: 11 lut sob, 2017 9:15 pm
autor: grzesiek309
Jakiego motula zalałeś? Ja obecnie mam w swoim 8100 xcess. Jednak późną wiosną zaleję ponownie 10w60.

Re: Xsara VTS

: 11 lut sob, 2017 9:51 pm
autor: Orfister
Dokładnie taki jak Twój...
Dlaczego wracasz do sportowego ? Wykorzystujesz go ?

Re: Xsara VTS

: 11 lut sob, 2017 10:37 pm
autor: grzesiek309
5w40 latem się przegrzewał przez krótkie odcinki i ostre traktowanie silnika. 10w60 zalecił mi Stef i to była bardzo dobra rada.

Re: Xsara VTS

: 11 lut sob, 2017 10:38 pm
autor: Orfister
W mojej ocenie lepiej jest zalać 5w50

Re: Xsara VTS

: 28 lut wt, 2017 11:18 pm
autor: Orfister
By uniknąć w przyszłości zaskoczenia wynikającego z zerwania linki maski, postanowiłem oczyścić zamek . Jest tak ciulowato skonstruowany i umiejscowiony ( w sensie nie osłonięty ) że po zimie jest cały w piachu, soli i innym brudzie, a podczas otwierania maski czuć, że trzeba użyć dużo większej siły do otwarcia.
NIe byłoby w tym nic zdrożnego, gdyby nie deszcz ;-)
Aaaaa i przy okazji....
Proktologia połączona z ginekologicznym zboczeniem...tak wygląda końcówka rury wydechowej przy przebiegu 170 tyś...od razu odpowiadam na zarzuty..nie,nie czyściłem, nie miziałem nie retuszowałem..
Oleju nie dolewam od wymiany do wymiany. A jak usunę nieszczelność vacum pompy to przestanie go ciut ubywać.

Re: Xsara VTS

: 28 lut wt, 2017 11:21 pm
autor: Orfister
Achaaaaa.... zdjęcia robione wkładem od długopisu ;-)

Re: Xsara VTS

: 01 mar śr, 2017 6:46 pm
autor: DJPreZes
Zamek w 406 jest tak samo skopany albo bardziej. Pół roku i już syfu aż grubo.

Re: Xsara VTS

: 01 mar śr, 2017 11:29 pm
autor: Orfister
Niestety w niektórych autach jest to jakoś tak dziwnie skonstruowane..np u Ewy w C3 nie ma tego problemu.
Co do skorodowanych wkładek zamków drzwi, to
namierzyłem Valeo...jeszcze tylko negocjacja ceny ;-)

Zakupiłem ostatnio przewody hamulcowe, bo te co sa , jeżdżą od nowości. Zostaną wymienione przy okazji zmiany płynu hamulcowego.

Do wymiany kwalifikuje się również płyn wspomagania.

Re: Xsara VTS

: 02 mar czw, 2017 11:25 am
autor: krzyska
Bedziesz stosował jakąś specjalną procedurę wymiany płynu wspomagania? Przy naprawie przewodu wspomagania w alfie miałem wymieniany płyn ale zastanawiam się nad powtórzeniem tej operacji.