Strona 16 z 26
Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 25 maja wt, 2010 11:14 pm
autor: Kamkiler
Dziś jako że walentynka od jakiegoś czasu oznacza teren za sobą olejem ze skrzyni zająłem sie uszczelnianiem wycieków .Wymieniłem na nowe uszczelniacze półosi uszczelniłem cieknącą obudowę prędkościomierza w skrzyni przy okazji wymieniłem lewy wahacz i manszetę wewnętrzną lewej półosi która była rozdarta .
resztę dnia spędzilem na obróbce głowicy do Cti-ka.
Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 26 maja śr, 2010 1:29 am
autor: Florek2b
a co robisz w Cti polerujesz kanały? pochwal sie postępami

Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 26 maja śr, 2010 9:01 am
autor: Kamkiler
Polerka porting . Wczoraj zagościł zawias od Gti na samochodzie ,sanki wahacze trójramienne.Przyszedł właśnie docelowy olej Total Quartz 9000 5w40 ,zakupiłem też na pierwszy odpał olej GM 10w40 i jak i dwa filtry oleju a przy okazji manszetę prawą magla ze wspomaganiem do Cti i uszczelniacze półosi Elringa.
Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 26 maja śr, 2010 11:30 pm
autor: Para
Widzę, że bardzo szegółowo wziąłeś się za auto

Nie jestem pewien co do oleju ale czekam na sprawozdanie i informacje jak sie na tym jeździ

Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 27 maja czw, 2010 9:41 am
autor: Kamkiler
Nie jestes pewien syntetyku czy marki Total? prace ida do przodu całkiem nieźle zważywszy na fakt ze pracuje w tym samym czasie jeszcze przy innych autach które mam w garażu.
Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 27 maja czw, 2010 4:38 pm
autor: levis
A jaki olej przewidziany jest dla tego silnika ? Nie jest to przypadkiem 10w40 ?

Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 27 maja czw, 2010 5:14 pm
autor: Kamkiler
Do GTi zalecany jest syntetyk może to być 5W40 może to być też pełen syntetyk 10W60 ,na zajechanych panewkach od ukruszonej pompy oleju jeżdziłem na 10W40 w 18 letnim aucie i nic prócz puszczających starych uszczelniaczy zaworowych się nie działo .To samo tyczy się skrzyni biegów ,tylko pełen syntetyk .
Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 23 cze śr, 2010 1:56 pm
autor: Altowiolistka
niedawno Walentynka otrzymala dluugo oczekiwana czerwona wykladzinke

Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 08 lip czw, 2010 10:28 am
autor: Altowiolistka
dodatkowo po dlugich rozmowach z Kamilem doszlismy do wniosku ze juz nie chce sie meczyc, i walentynka dostala wspomaganie:)
no i w koncu mamy linke predkosciomierza, wiec juz nie pytam co chwile ile jedziemy na godzine

Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 08 lip czw, 2010 12:34 pm
autor: levis
A jak rozwiązaliście temat przekłamania licznika

?
Jak w moim 1.4 założyłem od GTI, to pokazywało mi o 20-30% więcej niż faktycznie jechałem... Ale w sumie skrzynia w dieslu jest dość długa, to może jakoś to się wyrównało

Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 08 lip czw, 2010 1:53 pm
autor: Kamkiler
Na liczniku z gti na tych oponach wskazania są identyczne z GPS-em
Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 09 lip pt, 2010 9:36 am
autor: levis
ee, no to elegancko :>
Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 15 lip czw, 2010 10:50 am
autor: Altowiolistka
nasza dzidzia posiada tez juz centralny zamek, wiec nie musimy sie w koncu martwic, ze mamy otwarty bagaznik a w nim moje narzedzie pracy

Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 22 sie ndz, 2010 9:35 pm
autor: Altowiolistka
w koncu ma tez zmienione wycieraczki zarowno na przedniej jak i tylnej szybie
doszly w końcu czarne gumowe paski na bokach budy, brakuje tylko jednego, jest juz zalozony nowy ory zderzak na tyl i srebrne listewki
Re: Historia Puga "Walentynki" by Altowiolistka i Kamkiler
: 25 sie śr, 2010 7:13 pm
autor: Para
Gumowe paski domowej roboty czy zamowiliscie z ASO ?