Strona 18 z 207

: 15 wrz czw, 2005 9:30 pm
autor: invictus
hmmm.... :roll:
tak?? 8)

: 15 wrz czw, 2005 10:37 pm
autor: hal205
Nom a obok maszynki bedzie lezal nowiuski dresik z 4 nie moze lepiej 7 im wiecej tym lepiej paskami wzdluz nogawek i z super zatrzaskami wróć rzepami te sa bardziej luzackie u dolu

: 15 wrz czw, 2005 11:21 pm
autor: pki205
rzeczywiscie malo fajne te obwieszone plastikiem 205 :roll:

: 16 wrz pt, 2005 1:01 am
autor: JoT_JoT
ostatnie to 306 :) a z 205tek to podoba mi sie tylko jedna ta czarno zielona :)

Zawias

: 16 wrz pt, 2005 10:17 pm
autor: Lord Devil
Panowie co do tej 205 z kołem w powietrzu, to stary numer. Specjalnie sie tak parkuje żeby pokaząc jakie auto jest twarde. Mam kilka takich fotek ale nie bede zamieszczał bo nie dotyczą 205. Dlaczego w takim razie tylne koło wisi w powietrzu????? Powinno opaść na glebe i być dużo niżej. Owszem powinno ale nie jest. Czemu??? Zawias tylny jest PODWIĄZANY. Stosuje się to w sporcie. Rodem wywodzi się z wyścigów płaskich. W rajdach o typowo gładkiej asfaltowej nawierzchni również jest obecne. Pare lat temu jak startowałem 205 w rajdach (słowa uznania dla tych, którzy robią to teraz) też miałem ten patent. Podwiazuje się stalową linką lewa i prawa strone zawiasu do nadwozia. Takie rozwiązanie nie pozwala opaść feldze z opona niżej tak jak ma to miejsce w normalnym aucie, dzieki temu auto nieco mniej przechyla się w zakręcie. Pozdro.

: 16 wrz pt, 2005 10:21 pm
autor: invictus
Thx -nie wiedzialem :roll:

: 16 wrz pt, 2005 11:02 pm
autor: Michal gti
Też tak raz przyparkowałem, że kółeczko było w powietrzu :D

: 17 wrz sob, 2005 10:04 am
autor: Para
chyba w rowie 8)7 :mrgreen:

: 17 wrz sob, 2005 10:53 am
autor: Sebek
było oj było :D

: 17 wrz sob, 2005 11:49 am
autor: tomek
Co do "podwiązek" robi się z linek stalowych albo starych pasów bezpieczeństwa, jednak kilka aspektów mnie zastanawia:
100pytań do :wink:
-jak się dobiera wysuniecie max koła?
-kiedy to może przeszkadzać?
-rozumiem-mniej się przechyla-ale jak już odrywa koło w ostrych łukach to chyba jeszcze gorzej?
-czy masa koła i el. zawiasu na tyle balastują że faktycznie to się sprawdza?
-jak to się zachowa na nierównościach? chociażby w normalnej jeździe?
-z przodu = dobraniu długości amorka czyli też napięcia wstępnego sprężyny, jak sobie wyobrazić zależność "wysuniecia"koła do prowadzenia?? tu chyba trzeba uważać żeby nie stracić napędu..

A moze to się bardziej nadaje do technicznego :wink:
raczej tak..daj posta w technicznym nie róbcie OT :PARA:

: 27 wrz wt, 2005 11:53 am
autor: afro
Obrazek

: 02 paź ndz, 2005 12:53 am
autor: Para
Obrazek

: 02 paź ndz, 2005 1:02 am
autor: Damian1p
ten zielony wspaniale sie prezentuje :D

: 08 paź sob, 2005 9:51 pm
autor: Lord Devil
Jeżeli jakaś fotka już jest to z góry sorry, ale mam tak cienki net, że nie wszytkie fotki maja ochotę się otworzyć.

: 11 paź wt, 2005 1:21 am
autor: Biker
Skromny tuning i niekoniecznie fajny