Strona 19 z 27

: 01 wrz pt, 2006 2:15 pm
autor: Marin205
jedni lubią dzwięk dizlowskiej kołatki - inni cenią sobie dzwięki wysoko obrotowej wiertary

: 01 wrz pt, 2006 2:19 pm
autor: DJPreZes
A ja i to i to lubie. Od jutra moze bede XMem jezdzil 2,1TD ;] W ogole to zalezy do czego chcesz samochod. Pamietam moja Renault 18 kombi z silnikiem 1,6 (z Renault Fuego wstawiony, potem rozwiercony troche, wymiony walek i inne pierdoly, moc ok 110KM (nawet byl na hamowni, ale to juz nastepny wlasciciel zaszalal ;] ) Jak to jechalo ;]

: 01 wrz pt, 2006 2:24 pm
autor: Marin205
2.1 TD łatwo wstawić do 205tki - u mechanika którego robię swojego PUG'a (Nalepa na Węgrzcach koło Krakowa) jeden z mechaników miał 205 na ropę - odkupił ją ojciec dla syna wstawił mu tam HDI i chłopak wjechał w naczepę Tir'a - smutna sprawa bo chłopak zginał - natomiast diesel jest jak najbardziej OK jeżdziłem 1.9 TDI Passatem - silnik chodził super szkoda że auto w zaketach jakoś nie chciało szybciej jechać (ESP i wogóle)

: 01 wrz pt, 2006 2:33 pm
autor: Banita
HDi pisze:
Banita pisze:
HDi pisze: PS. HDi czeka na spiek i wio z Nm do 300:P I zje GTi :twisted:
ar ju szur? 8)

jes ( 8V GTi ) :wink:
sie sprawdzi, ale cos czuje, ze bedziesz musial wylaczyc klime :D

: 02 wrz sob, 2006 1:00 am
autor: cheatoss
dzisiaj, niczego nie obliczam, po prostu wrzucam fote. mialem szybki wypad do dojczow po czesci =]

wynik z gorki =] na prostej bardziej niz 170 nie dygnal.

: 09 paź pn, 2006 10:30 am
autor: rahueme
ja w dwie osoby 170 ledwo co osiagnelem, oczywiscie na prostej ...do 160 jeszcze jakos powoli przyspieszal a te 170 to chyba mocny wiatr w plecy ;-) oczywiscie jezdze na 95 orlen :) na innych paliwach duza ruznica ???

: 09 paź pn, 2006 11:51 am
autor: Fox
Ja wczoraj pierwszy raz miałem okazję autostradą pojechać odkąd zmieniłem silnik. Jeszcze co prawda nieprzestrojony (wciąż na kompie z gti) ale 210 poszedł. dużo więcej się chyba nie da bo 6,5tys obrotów miałem, no ale na nowym chip'ie od Grabka ma już nie być odcięcia więc wtedy zobaczymy:)

ogólnie to nie wiem ile na tym kompie ma mocy ale bez jakiś rewelacji chyba. Do 180 idzie jak burza a potem chyba przydałoby się więcej paliwa bo już wolno przyspiesza. Może też kształt budy robi swoje i nie da sie tego przeskodzyć na żadnym silniku...

: 09 paź pn, 2006 11:56 am
autor: Banita
Moze miales po prostu zly dzien -ja wczoraj nie moglem przeskoczyc 8.6 do 100 -po prostu nie szlo 8)7

To wkurzony wracalem i jak zlapaplem odcinke na 4 to mi sie wykrecil korek wlewowy w skrzyni i caaale kolo w oleju (50Nm go dokrecalem -wtf-sabotaz ? 8)7 )

: 09 paź pn, 2006 12:43 pm
autor: Przecinak
Fox pisze:Ja wczoraj pierwszy raz miałem okazję autostradą pojechać odkąd zmieniłem silnik. Jeszcze co prawda nieprzestrojony (wciąż na kompie z gti) ale 210 poszedł. dużo więcej się chyba nie da bo 6,5tys obrotów miałem, no ale na nowym chip'ie od Grabka ma już nie być odcięcia więc wtedy zobaczymy:)

ogólnie to nie wiem ile na tym kompie ma mocy ale bez jakiś rewelacji chyba. Do 180 idzie jak burza a potem chyba przydałoby się więcej paliwa bo już wolno przyspiesza. Może też kształt budy robi swoje i nie da sie tego przeskodzyć na żadnym silniku...
Skoro masz 5 z disela to jechales 230km/h a to juz szybko jak na to auto.

: 09 paź pn, 2006 12:44 pm
autor: Marin205
Przecinak pisze:
Fox pisze:Ja wczoraj pierwszy raz miałem okazję autostradą pojechać odkąd zmieniłem silnik. Jeszcze co prawda nieprzestrojony (wciąż na kompie z gti) ale 210 poszedł. dużo więcej się chyba nie da bo 6,5tys obrotów miałem, no ale na nowym chip'ie od Grabka ma już nie być odcięcia więc wtedy zobaczymy:)

ogólnie to nie wiem ile na tym kompie ma mocy ale bez jakiś rewelacji chyba. Do 180 idzie jak burza a potem chyba przydałoby się więcej paliwa bo już wolno przyspiesza. Może też kształt budy robi swoje i nie da sie tego przeskodzyć na żadnym silniku...
Skoro masz 5 z disela to jechales 230km/h a to juz szybko jak na to auto.
a skoro ma przełożenie główne z 1.6 to jak się to ma do prędkości na 5 biegu - w jaki sposób należy przeliczać przełożenia i te magiczne liczby 0,800 itd

: 09 paź pn, 2006 12:50 pm
autor: Banita
z ktorego diesla? bo jesli 1.9, to przy przelozeniu z 1.6 jechales 217, czyli tyle co ja 8v, swoja droga mi tez od 180 zaczynaja sie schody :roll:

: 09 paź pn, 2006 2:58 pm
autor: Marin205
tylko skąd takiego GPSa wziąść ??

: 09 paź pn, 2006 3:59 pm
autor: Banita
Piweł pisze: Albo przejechać się kiedyś z GPSem na pokładzie i zobaczycie ile to naprawdę latają te nasze "potfory" :lol:
Jechalem z GPS'em i przy 120 jest odchylenie 1km/h, tak samo wychodzi przy liczeniu z obrotow. Moje 217( ,8 :P ) jest liczone, wiec w czym problem 8)

: 09 paź pn, 2006 9:55 pm
autor: Fox
przełożenie nie wiem z jakiego diesel'a mam, ale jest to na pewno 0.8. Kiedyś to liczyłem i wyszło mi że 5 bieg mam teraz praktycznie identyczny jak przy dawnej skrzyni z 1.9. Liczniki w gti chyba dobrze wskazują, a przynajmniej tyle samo co radar w nieoznakowanym radiowozie, o czym niedawno bolesnie się przekonałem:(
O GPS'ie nie pomyślałem. Kiedyś się z nim przejadę, chociaż moja nawigacja to laptop na siedzeniu pasażera i ciężko na niego zerkać w czasie jazdy

: 09 paź pn, 2006 9:58 pm
autor: Banita
to pocisniej go jeszcze troche, bo mig nie moze jechac, tyle co 8v :wink: