Strona 3 z 3

: 20 kwie pt, 2007 1:08 pm
autor: thestruktor
"sie kupi jakis zastepnik z allegro, ktory nie spelnia norm, przez to sie posypie cos innego i nagle przygniata lawina usterek."
Do Banita-No wlasnie apropo's kupowania zastepnikow, kupilem uzywna pompe w sklepie z uzywkami do zabojadow. Pan w sklepie nie mogl mi pomoc w doborze, wiec wzialem jakas (calosc) bo nie dalo sie jej wyjac z tej obudowy.
Powiedzial, ze jest do wielopunktu. Zalozylem ja pod sklepem, auto odpalio, nie dlawilo sie, wiec kupilem. Odpalam teraz na benzynie i po klopocie. Ciekawe czy rozwale teraz silnik czy nie(a jezdze raczej jak emeryt)? :roll:
ps. nie umiem jeszcze wstawiac cytatow wiec przepraszam :oops:

: 20 kwie pt, 2007 2:09 pm
autor: Banita
Do wielopunktu sa przynajmniej 2 rodzaje
Jezeli jezdzisz jak emeryt to nic sie nie upali. Dopiero przy braku paliwa na wyzszych obrotach moga sie tloczki lub zawory przegrzac.

: 24 kwie wt, 2007 11:43 pm
autor: Nero
Mam prosbe, czy posiada ktos fotke czujnika temp. silnika? Niestety jestem jeszcze laikiem i wiem tylko tyle ze jest on gdzies kolo aparatu zaplonowego, ale jak to wyglada, gdzie jest dokladnie to przyznaje sie bez bicia ze nie mam pojecia :D Ile taki czujnik moze kosztowac? Prawdopodobnie przez niego mam sporo problemow z autem bo bardzo ciezko pali, jedzie jak przecietniak badz jeszcze gorzej o czym wspominalem wczesnej ale za to smak na benzynke ma nie maly bo pali od 14 do 22l na 100km... Szczerze powiem ze nie stac mnie by tyle lac w niego...

: 25 kwie śr, 2007 12:15 am
autor: moralez
czujnik masz w takim metlowym pierdolniku ktory jest na wezu idacym z silnika do nagrzewnicy

: 25 kwie śr, 2007 12:49 am
autor: Banita
niebieska kostka pod/za aparatem (rozdzielaczem) zaplonowym

PS przylacze sie do narzekan -3 uszczelka pod glowica w ciagu 20k, w tym 2 w ciagu 1000km
za kazdym razem olej into woda przy rozgrzanym silniku i wysokich obrotach :evil:

: 25 kwie śr, 2007 12:03 pm
autor: woocash
może wreszcie czas sprawdzić głowicę i blok :wink:

: 25 kwie śr, 2007 1:04 pm
autor: Banita
glowica ok, blok najwyrazniej nierowny, ale jesli teraz splanuje blok i glowice z tulejami, to juz za duzy stopien sprezania bedzie, wiec kaplica, no ale mam jeszcze jedno 8v :P

: 30 kwie pn, 2007 9:56 am
autor: Nero
No i kupilem sobie czujnik temp. silnika, ktory w sobote wymienilem. Z usmiechem na twarzy go wymienialem majac nadzieje ze cossie poprawi. No ale niestety auto tak bardzo mnie lubi ze zadnych zmian procz tego ze kasa w bloto... Moze macie kolejne pomysly co moze byc nie tak?? Chodzi o to o czym wyzej pisalem, wysokie spalanie, kangurek, ciezko pali, brak mocy...

: 30 kwie pn, 2007 10:24 am
autor: Banita
Przeciez mogles go sprawdzic zanim kuples nowy

: 30 kwie pn, 2007 2:46 pm
autor: Nero
Banita pisze:Przeciez mogles go sprawdzic zanim kuples nowy
Moglem ale nie sprawdzilem bo wpadlem do sklepu w sobote jak juz zamykali, wiec wzialem i pojechalem zakladac go. Ale teraz nie ma co plakac tylko 3ba szukac dalej. Tylko teraz pytanie co szukac i gdzie szukac??