Strona 3 z 3
: 20 kwie pt, 2007 1:08 pm
autor: thestruktor
"sie kupi jakis zastepnik z allegro, ktory nie spelnia norm, przez to sie posypie cos innego i nagle przygniata lawina usterek."
Do Banita-No wlasnie apropo's kupowania zastepnikow, kupilem uzywna pompe w sklepie z uzywkami do zabojadow. Pan w sklepie nie mogl mi pomoc w doborze, wiec wzialem jakas (calosc) bo nie dalo sie jej wyjac z tej obudowy.
Powiedzial, ze jest do wielopunktu. Zalozylem ja pod sklepem, auto odpalio, nie dlawilo sie, wiec kupilem. Odpalam teraz na benzynie i po klopocie. Ciekawe czy rozwale teraz silnik czy nie(a jezdze raczej jak emeryt)?
ps. nie umiem jeszcze wstawiac cytatow wiec przepraszam

: 20 kwie pt, 2007 2:09 pm
autor: Banita
Do wielopunktu sa przynajmniej 2 rodzaje
Jezeli jezdzisz jak emeryt to nic sie nie upali. Dopiero przy braku paliwa na wyzszych obrotach moga sie tloczki lub zawory przegrzac.
: 24 kwie wt, 2007 11:43 pm
autor: Nero
Mam prosbe, czy posiada ktos fotke czujnika temp. silnika? Niestety jestem jeszcze laikiem i wiem tylko tyle ze jest on gdzies kolo aparatu zaplonowego, ale jak to wyglada, gdzie jest dokladnie to przyznaje sie bez bicia ze nie mam pojecia

Ile taki czujnik moze kosztowac? Prawdopodobnie przez niego mam sporo problemow z autem bo bardzo ciezko pali, jedzie jak przecietniak badz jeszcze gorzej o czym wspominalem wczesnej ale za to smak na benzynke ma nie maly bo pali od 14 do 22l na 100km... Szczerze powiem ze nie stac mnie by tyle lac w niego...
: 25 kwie śr, 2007 12:15 am
autor: moralez
czujnik masz w takim metlowym pierdolniku ktory jest na wezu idacym z silnika do nagrzewnicy
: 25 kwie śr, 2007 12:49 am
autor: Banita
niebieska kostka pod/za aparatem (rozdzielaczem) zaplonowym
PS przylacze sie do narzekan -3 uszczelka pod glowica w ciagu 20k, w tym 2 w ciagu 1000km
za kazdym razem olej into woda przy rozgrzanym silniku i wysokich obrotach

: 25 kwie śr, 2007 12:03 pm
autor: woocash
może wreszcie czas sprawdzić głowicę i blok

: 25 kwie śr, 2007 1:04 pm
autor: Banita
glowica ok, blok najwyrazniej nierowny, ale jesli teraz splanuje blok i glowice z tulejami, to juz za duzy stopien sprezania bedzie, wiec kaplica, no ale mam jeszcze jedno 8v

: 30 kwie pn, 2007 9:56 am
autor: Nero
No i kupilem sobie czujnik temp. silnika, ktory w sobote wymienilem. Z usmiechem na twarzy go wymienialem majac nadzieje ze cossie poprawi. No ale niestety auto tak bardzo mnie lubi ze zadnych zmian procz tego ze kasa w bloto... Moze macie kolejne pomysly co moze byc nie tak?? Chodzi o to o czym wyzej pisalem, wysokie spalanie, kangurek, ciezko pali, brak mocy...
: 30 kwie pn, 2007 10:24 am
autor: Banita
Przeciez mogles go sprawdzic zanim kuples nowy
: 30 kwie pn, 2007 2:46 pm
autor: Nero
Banita pisze:Przeciez mogles go sprawdzic zanim kuples nowy
Moglem ale nie sprawdzilem bo wpadlem do sklepu w sobote jak juz zamykali, wiec wzialem i pojechalem zakladac go. Ale teraz nie ma co plakac tylko 3ba szukac dalej. Tylko teraz pytanie co szukac i gdzie szukac??