Strona 3 z 3

Re: problem z 1.4

: 10 lis sob, 2007 8:22 pm
autor: cejot
no tak... ale chodziło mi o to, gdzie szukać tego przewodu jak nie jest podłączony do trójnika?

Re: problem z 1.4

: 11 lis ndz, 2007 1:25 am
autor: moralez
w komorze silnika powinien wchodzic w grodz po stronie pasazera. Jak nie znajdziesz to zdejmij plastik podszybia. Twoim oczom powinien sie ukazac zbiorniczek podcisnienia, stamtad powinien wychodzic przewod zarowno do silnika jak i do szyberdachu

Re: problem z 1.4

: 22 kwie wt, 2008 1:43 am
autor: cejot
Pozwolę sobie odkopać ten temat. :)
Na wstępie przypomnę, że mam TU3M na monowtrysku Boscha i oryginalnie miał katalizator, ale kupiłem go już z wyciętym katem.
Nadal mam problem ze spalaniem mojego puga. Przy spokojnej jeździe po mieście (do 3 tys. obrotów) pali mi około 10l/100km. To trochę dużo. Jak już pisałem na jesieni miałem robioną uszczelkę pod głowicą i rozrząd. Zostały wymienione świece, czujniki (temperatury silnika dla kompa, płynu chłodzącego - do kontrolki i wskazówki, włącznik wiatraka) oraz filtry oleju i powietrza. Podciśnienia są już chyba dobrze podłączone.
Mam też taki problem, że podczas jazdy czasami na chwilkę zapala mi się kontrolka od ECU, w zasadzie jest to takie mignięcie.

Re: problem z 1.4

: 23 kwie śr, 2008 11:14 pm
autor: cejot
Dzisiaj zakończyłem test - wyjeździłem cały bak na spokojnie i wyszło 10l na 100km :(
No i przeprowadziłem pewien test... odłączyłem silniczek krokowy, sondę lambda oraz wtyczkę zaznaczoną na zdjęciu (czy ona jest tylko od czujnika temperatury powietrza?) i przeprowadziłem diagnostykę błędów - pokazało 12, 13, 11.
Czyli jedyny błąd to czujnik temperatury powietrza, czy komputer nie powinien przypadkiem pokazać innych błędów - silniczek krokowy, lambda?

Re: problem z 1.4

: 25 kwie pt, 2008 2:58 pm
autor: Sebek
to masz chyba walniety komp bo ta wtyczka co ją odpiołeś to właśnie od wtrysku jest

Re: problem z 1.4

: 25 kwie pt, 2008 4:37 pm
autor: Banita
cejot pisze:czy komputer nie powinien przypadkiem pokazać innych błędów - silniczek krokowy, lambda?
Nie.

Re: problem z 1.4

: 26 kwie sob, 2008 1:00 am
autor: cejot
Banita, w takim razie komputer prawdopodobnie jest sprawny, tak?
Na których złączach tej wtyczki sprawdza się oporność czujnika temperatury powietrza i oporność wtrysku?