Strona 3 z 16
Re: 205 2.0 TURBO
: 30 gru ndz, 2007 2:09 pm
autor: daro
Właśnie co do kwesti ic to w którym miejscu go umiejscowiłeś? i od czego można dopasować?moze jakeś wymiary? Myślałem zeby wyciąć zderzak pod tablicą jakoś go tam wcisnąć na zewnątrz ale nie wiem czy to bedzie fajnie wyglądało? Mocowanie górne próbowałeś od P306 1.8 lub 2.0?Mam taką łape i z tego co widze powinno pasować zobaczymy w pracy. Myśle że z tym wszystkim jakos sobie poradze,ale najgorsze dla mnie bedzie podlączenie elektroniki i szukam różnych schematów może ktoś wie gdzie mozna coś znaleść? Turbinę i kolektor mam oryg. oslonięte blachą widać na zdjęciu powinno wystarczyć

Re: 205 2.0 TURBO
: 15 sty wt, 2008 11:05 pm
autor: daro
http://www.daro.205.pl/ Dodałem pare zdjęć mam jeszcze troche ale nie wiem gdzie je umieśćić i jak. Moze ktoś mi podpowie

Re: 205 2.0 TURBO
: 15 sty wt, 2008 11:08 pm
autor: moralez
fotosik.pl
imageshack.us
tam umiesc fotki a tu wklej miniaturki
Re: 205 2.0 TURBO
: 15 sty wt, 2008 11:13 pm
autor: daro
Dzieki jutro tak zrobie dzisiaj ni zdąże

Re: 205 2.0 TURBO
: 16 sty śr, 2008 11:35 pm
autor: daro
Re: 205 2.0 TURBO
: 17 sty czw, 2008 12:13 am
autor: daro
Re: 205 2.0 TURBO
: 27 kwie ndz, 2008 10:58 pm
autor: daro
http://www.daro.peugeot205.pl Wreszcie pare nowch zdjęć,silnik już w środku. Trzeba się sprężyć bo robi sie coraz cieplej a jeszcze trochę zostało

Re: 205 2.0 TURBO
: 27 kwie ndz, 2008 10:59 pm
autor: moralez
wrzuc je tez tutaj w razie czego sluze pomoca, z tego co widzialem to wyglada super

Re: 205 2.0 TURBO
: 27 kwie ndz, 2008 11:03 pm
autor: daro
ok,tylko znajde troche czasu bo długo sie ładuje.Te listwy w kolorze to od Ciebie

Re: 205 2.0 TURBO
: 27 kwie ndz, 2008 11:06 pm
autor: moralez

ile dales za malowanie auta ?
Re: 205 2.0 TURBO
: 27 kwie ndz, 2008 11:12 pm
autor: daro
1500zł ale musiałem wszystko sam rozebrać.
Re: 205 2.0 TURBO
: 27 kwie ndz, 2008 11:18 pm
autor: moralez
a wliczone w to byly jakies naprawy uszkodzen blachy czy samo kladzenie lakieru z materialami ?
Re: 205 2.0 TURBO
: 27 kwie ndz, 2008 11:38 pm
autor: Orfister
Wszystko fajnie, ale z doświadczenia wiem, że samochód nie rozebrany całkowicie średnio nadaje sie do malowania...szkoda też ze w komorze silnika malowali wsio jak leci, nawet kielichy od amortyzatorów...
Poza tym super to wygląda, naprawdę, silniczek wizualnie extra. Widzę ze zmieniałeś układ zapłonowy... od czego jest ?
Przy tam mocnym silniku KONIECZNE będą rozpórki, ale i tak nie oczekuj sztywności po tym samochodzie...znam to z autopsji...CTI nie nadaje się niestety do takich przeróbek - pogadaj z Lordem, mógłby wiele Ci powiedzieć. tez miał turbo pod maska CTI i szybko zrezygnował...
Re: 205 2.0 TURBO
: 28 kwie pn, 2008 1:34 pm
autor: Munne
Apetycznie to wyglada:)
Re: 205 2.0 TURBO
: 28 kwie pn, 2008 8:47 pm
autor: daro
Nie wiem co to znaczy całkowicie rozebrany

Auto nie miało dachu,drzwi,tapicerki,maski z tyłu z przodu,szyb,uszczelek wszystkich elementów plastikowych,listew nawet deski i dywanów,Co do komory to jeszcze nie jest skonczona kielichy chcę pochromować i parę innych zmian ale zostawie to na zimę i następny sezon,bo żeby to wszystko uruchomić to jeszcze dużo pracy a lato tuż,tuż.Sztywności to faktycznie nie ma co sie spodziewać ale to ma być cabrio z dobrym przyspieszeniem na rajdy raczej nie będe jeżdził.Ukł.zapłonowy i cała instalacja silnika jest oryg. z XM-a tylko to był automat a koło zamachowe z 1.9 wiadomo że nie podejdzie rozwiązaniem było koło z tarczą(215mm) i dociskiem od xanti 2.0 8v.