Strona 3 z 3
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
: 09 mar ndz, 2008 9:48 pm
autor: Banita
Na wale widac przeciez miejce laczenia formy, a na korbie nie widac. Faktura i tak wyglada na odlew. Moim zdaniem i to i to, to odlew. Jednak to tylko moje skromne zdanie.
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
: 09 mar ndz, 2008 11:05 pm
autor: rallye
jak ja to lubię
odlew czy kute nie ma znaczenia - i tak wybuchnie

Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
: 10 mar pn, 2008 12:48 am
autor: Banita
rallye pisze:jak ja to lubię
odlew czy kute nie ma znaczenia - i tak wybuchnie

Teraz pytanie, czy lepiej dostac w jaja srutem czy zbita kula metalu

Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
: 10 mar pn, 2008 11:19 am
autor: stef
rallye pisze:odlew czy kute nie ma znaczenia - i tak wybuchnie

Zgadza sie, temat troche odszedl w innym kierunku ...
Wiadomo, ze jak dmuchniesz dosc mocno to i customowe kute nie dadza rady
Ale i tak lepiej miec mocniejsze seryjne graty niz slabsze
Zastanowilbym sie nad mocniejszymi srubami korbowodow - bo to one w pierwszej kolejnosci odpowiadaja za "wybuchy" silnikow.
OK przejdzmy do meritum ... jak postepy???
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
: 16 mar ndz, 2008 12:34 am
autor: tomek
Mam pytanko, czym najlepiej prowadzić olej do turbo?
Przewód sztywny np. miedziany "hamulcowy" jest ok?
No i powtórzę się, jak postępy?

Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
: 18 mar wt, 2008 10:20 pm
autor: rallye
do turbiny olej możesz podprowadzić wszystkim co wytrzyma temp rozgrzanego oleju ( więcej niż 150 nie doświadczyłem) i ciśnienie 8bar, ja mam to zrobione wężem gumowym w oplocie i jest OK.
Postępy idą strasznie opornie - chyba z tymi 10 dniami przesadziłem
Barwy bojowe - live jest 10 razy lepiej
