Strona 3 z 5

: 16 wrz wt, 2003 5:55 pm
autor: krynio
Zajebisty ciekawe skąd jest gośc który go sprzedaje i czy da się go zarejestrować w kraju. Warto by zmienić samochodzik :lol: :twisted:

: 16 wrz wt, 2003 6:50 pm
autor: niuszka
no myśle ze nie bałdzo bo to jest 92' więc pozostaje tylko opcja "Para" :twisted: :twisted: :twisted:

: 16 wrz wt, 2003 10:10 pm
autor: krynio
Fajnie brzmi "patent ala Para". A tak wogule to znaczy że nie można legalnie sprowadzić 205 i jej zarejestrować w kraju. To skąd ja do diabła mam wziąść samochód, bo właśnie zamieżam sprzedać swojego usilnie i kupić coś z większm motorkirm a ten 1.9 hhmmmmmmmmmmmmm MARZENIE.

: 16 wrz wt, 2003 10:41 pm
autor: niuszka
znaczy sie mała poprawka, z nowych wieści to oprócz dokumentów o któreych pisał Janek, opłata za takie autko od 8lat wzwyż to:podatek akcyzowy 65% wartości autka(nie mylić z wartością kupna) +22% vat no więc zajebiście dużo wychodzi łącznie :twisted: :twisted: :twisted: Najlepiej mieć dobrego speca od przebitki nr na ramie, bo na silniku i tak policja nie patrzy!!

: 19 wrz pt, 2003 12:46 pm
autor: Piasek
ja tam numerów na swoim silniku nigdy nie widziałem i jeżdzę. W wydziale komunikacji powiedzieli mi, że mam jeździć a jak pójdę na przegląd to mi może nabiją

: 23 wrz wt, 2003 1:52 am
autor: Janek_A_S
akurat numer na silniku to najmniejszy problem...jest to blaszka przyczepiona na 1 nit...

: 23 wrz wt, 2003 1:54 am
autor: Janek_A_S
numerow raczej sie nie przebija (jest bardzo ciezko to zrobic) bo oryginalne numery wybijaja sie na spodzie rnienki i nawet malo wprawny czlowieczek z lusterkiem w reku przylozy lusterko pod rynienke (pod numery) i zobaczy jaki byl stary numer.Bardzo wiele juz tak widzialem.Niektorzy dla niepoznaki szlifuja rynienke od spodu...ale wtedy wiadomo ze jak cos tam szlifowane to bylo kombinowane.

: 23 wrz wt, 2003 1:57 am
autor: Janek_A_S
jesli tak bardzo chcecie ladnego GTI to powiedzcie :) moze da sie cos zalatwic (chodzi oczywiscie na bialych) koszt ladnego,igielki (takiego jak moja beleczka ktora przyjechala z Francji,LUdka widziala jaka :) ) to ok 3500 PLN

: 30 wrz wt, 2003 1:45 pm
autor: piotrek
czy niema innego sposobu na zarejetrowanie autka na białych blachach????a teraz pytanie do pary,np.ja kupie 205 na białych to co, mozemy sie dogadac z twoimi kumplami napisz mi jak to wyglądało dokładnie u ciebie i jak by to ewentualnie wyglądało u mnie, musiałbym kupic jeszcze jednego p205 jakiegos grata???ja sie na tym wogóle nie znam!! pozdrawiam :D

: 30 wrz wt, 2003 1:49 pm
autor: majpio
piotrek poprostu to się nazywa popularnie szczep musiz posiadac drugie auto z papierami polskimi i sprawa załatwiona nitujesz tabliczke przebijasz numery nadwozia i jazda

: 30 wrz wt, 2003 3:30 pm
autor: Janek_A_S
numerow sie nie przebija (juz to mowilem) bardzo latwo dojsc do tego ze tak sa zrobione...

: 01 paź śr, 2003 7:56 am
autor: majpio
janek a co lepiej wyciąć i wspawać tę część nadwozia z numerami w sumie na jedno wychodzi jak ktoś bardzo chce to i tak dojdzie ze to szczepuś

: 01 paź śr, 2003 8:16 am
autor: Janek_A_S
tak ale po wspawaniu (u dobrego mechanika) jest to znalezc ciezko.Po przebiciu numerow,ja moge powiedziec ci po 5 minutach czy szczep czy nie.Na 20 aut ktore kupujemy (glownie francuskie) 50 % to przespawane :P .Teraz mam 405 przespawana (troche nieudolnie) z 88 roku 1,9 diesel b.ladna za 2800...

: 01 paź śr, 2003 9:53 am
autor: majpio
janek auto przespawane też mozna bez problemu rozpoznać wiem coś na ten temat

: 01 paź śr, 2003 11:28 am
autor: Marshal
Janek_A_S pisze:Na 20 aut ktore kupujemy (glownie francuskie) 50 % to przespawane :P .Teraz mam 405 przespawana (troche nieudolnie) z 88 roku 1,9 diesel b.ladna za 2800...
Tzn. z papierami ona jest?