Strona 3 z 3
Re: Bilstein B6
: 20 sie śr, 2008 2:24 pm
autor: Para
stef pisze:Czy jest jakas rozsadna alternatywa dla Bilstein B6 ?
A moze sa jakies inne kombinacje tej serii, ktore doskonale nadaja sie do 205 (np. z 306)
Jezeli ktos ma jakies doswiadczenia chetnie wyslucham wszelkich opinii.
Chcialem zamowic ale okazuje sie, ze trzeba dosc dlugo czekac

i tak kombinuje ...
Ktos moze podac numer tego zawiasu z katalogu Bilsteina na stronie ???
ps. ok mam juz:
1.6 GTI,
przod lewy V36-0546
przod prawy V36-0545
tyl B46-1039

Wlasnie sie doczytalem ze b6 jest super ale jak nie chcesz obnizac. Przy obnizaniu B8 to to czego chcemy!!
Re: Bilstein B6
: 12 wrz pt, 2008 8:51 am
autor: Kaktus
B8 do 205 nie wystepuje, jest tylko B6 i B4. B6 nadaje sie do obnizonego zawiasu pod warunkiem ze mamy renomowana sprezyne. Czyli Eibach lub H&R lub OMP. Mialem kazda z tych sprezyn i z zadna nie bylo problemu z B6. Przy czym najmniej siadl mi na OMP.
Re: Bilstein B6
: 12 wrz pt, 2008 7:37 pm
autor: kubas
kazda sprezyne mozna zalozyc ale b6 ma ustawiona charakterystyke pod seryjna sprezyne i z obnizajaca nie bedze pracowac w pelnym pozadanym zakresie jak chcesz b6 do obnizonych sprezyn to konieczna bedzie wizyta w zerkopolu gdzie ustawia ci wszystko co chcesz... kazdy parametr.
Re: Bilstein B6
: 14 wrz ndz, 2008 7:05 pm
autor: Para
Kaktus pisze:B8 do 205 nie wystepuje, jest tylko B6 i B4. B6 nadaje sie do obnizonego zawiasu pod warunkiem ze mamy renomowana sprezyne. Czyli Eibach lub H&R lub OMP. Mialem kazda z tych sprezyn i z zadna nie bylo problemu z B6. Przy czym najmniej siadl mi na OMP.
B8 wystepuje do 205 ale nie znajdziesz tego w katalogu Bilsteina, wlasnie jestem w trakcie zamawiania.
Maja to w katalogu motorsport w tzw."challenge spec", czasami mozna znalesc rowniez pod nazwa Sprintline, slyszalem ze dobrze sie sprawuja ze sprezynami eibach 7001
Re: Bilstein B6
: 14 wrz ndz, 2008 9:38 pm
autor: martinop
Wrzuce swoje 3 grosze, ja mam założone B4 na sprężynach AP (ok. -60 mm).
Za kilka dni zdam relacje jak to się zachowuje.
Re: Bilstein B6
: 14 wrz ndz, 2008 10:20 pm
autor: Para
tak jak napisal kubas
kubas pisze:kazda sprezyne mozna zalozyc ale b6 ma ustawiona charakterystyke pod seryjna sprezyne i z obnizajaca nie bedze pracowac w pelnym pozadanym zakresie jak chcesz b6 do obnizonych sprezyn to konieczna bedzie wizyta w zerkopolu gdzie ustawia ci wszystko co chcesz... kazdy parametr.
pewnie z b4 jest to samo, daj znac jak sie jezdzi
Re: Bilstein B6
: 15 wrz pn, 2008 1:00 am
autor: d_ARC
Ciekawe, ciekawe

Gdyby tak było to kupujesz B4, wysyłasz do Zerkopolu i robią z tego B6... ustawione pod twoje auto, za B4+koszt regulacji, o ile pamiętam 300-400PLN

Heh, ale takie rzeczy to chyba tylko w pewnej sieci GSM

Re: Bilstein B6
: 15 wrz pn, 2008 11:09 am
autor: Kaktus
Nie prawda, B6 idealnie pracuje z nizsza porzadna sprezyna. Owszem zerkopol moze zmienic charakterystyke, ale to w zaleznosci od preferencji kierowcy a nie dla tego ze zakladasz sprezyne -40mm.
Sek w tym ze jak postawisz sprezyne renomowanej firmy Eibach czy OMP kolo serynej sprezyny to sa nizsze o okolo 1cm, a nie jak inne sprezyny "sportowe" o 4cm... dzieki czemu nawet w B6 sprezyna OMP czy Eibach czy H&R sa "wstepnie napiete" i nie wystepuje efekt latania sprezyny w amorze.
A co do Bilsteina to B8 jako takie nie wystepuje, sa MSV czyli Motorsport Indyvidual, i posiadaja inne nastawy niz B6 bo sa ustawione pod rajdy asfaltowe lub szutrowe ale to wciaz pozostaje B6. Malo tego mozna nawet zamowic sobie odrazu B6 gwintowane... Bilstein moze zrobic wszystko ale cena jest wtedy troszke inna.
Re: Bilstein B6
: 15 wrz pn, 2008 8:28 pm
autor: martinop
Co do amorów B4 i sprężyn AP.
Dzisiaj jeździłem autem i jest o wiele twardsze.
Dziury wybiera fajnie, ogólnie samochód bardzo fajnie się zachowuje, ale palstiki mi nie trzeszczą.
Re: Bilstein B6
: 15 wrz pn, 2008 8:45 pm
autor: Para
a ile obnizony?
Re: Bilstein B6
: 15 wrz pn, 2008 8:58 pm
autor: martinop
myślę, że więcej niż 40 mm, ok 60mm