Strona 3 z 3

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 09 lis pt, 2007 9:50 am
autor: koval
U mnie to nie wina amorow bo niedawno je wymienialem i jest tak samo :( Kabzik mnie sie wydaje ze standardowe sprezyny od GTI sa takie same jak w dieslu czyli mnie to nic nie pomoze

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 09 lis pt, 2007 10:15 am
autor: kabzik
no nie wiem czy sa takie same jak w dislu! ja teraz bede chciał załozyc kolumny od gti albo same sprezyny od gti obciołem sprezyny bo tez miałem przód w chmurach... :) a teraz załuje bo za nisko jest!!!! ale za to prowadzi sie jak przyssany :) ja sprubuje z tymi kolumnami z gti zobaczymy co mi z tego wyjdzie!!!

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 09 lis pt, 2007 11:04 am
autor: koval
No to jak juz przeprowadzisz taka operacje to napisz jak wyszlo i jaki tego koszt jak cos to pojde twoim tropem :) pozdro

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 11 lis ndz, 2007 10:07 pm
autor: Wacman
W kwietniu ub. roku obciołem po jednym zwoju ze sprężyn, zrobiłem 15 tyś. i do tej pory nie widzę negatywnych skutków takiej operacji.

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 04 gru wt, 2007 10:21 pm
autor: kabzik
panowie powazne podsumowanie co do sprezyn!!! tak wiec seryjne sprezyny od gti sa nizsze od zwykłych seryjnych??? znaczy jak wrzuce do 1.1 sprezyny od gti to bedzie wysoko czy tak jak w gti elegancko????????????????????? bo musze zmienic te sprezyny i nie wiem na jakie!