Strona 3 z 9
Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 12 paź wt, 2010 6:22 pm
autor: Lord Devil
Niestety jeszcze nie slyszalem jak to gada, chociaz jestem bardzo tego ciekaw. Tak Michale nie czytales, wszystkie przewody zostaly wymienione na nowe i miedziane i elastyczne w stalowym oplocie przod i tyl.
Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 02 lis wt, 2010 6:42 pm
autor: Lord Devil
Auto, pali jezdzi. Jutro tzn w srode wybieram sie zobaczyc co i jak i dograc ostatnie szczegoly przed zima

Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 02 lis wt, 2010 11:18 pm
autor: d_ARC
To czekamy na prezentację w nowej odsłonie

A co robisz z seryjnym tłumnikiem?
Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 03 lis śr, 2010 12:10 am
autor: Lord Devil
Poki co zabiore go z warsztatu ze soba

Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 03 lis śr, 2010 11:56 am
autor: Munne
Prezesura:) A tlumik trzymaj jest NFP.
Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 03 lis śr, 2010 4:03 pm
autor: Lord Devil
Juz dzis wiem, ze temat powinien sie nazywac NEVER ENDING STORY. Przy aucie zostalo zrobione bardzo duzo, ale to i tak nic ile jeszcze trzeba bedzie zrobic. Dla mnie najwazniejsze jest to, ze auto chodzi. Walki poki co zostaly wymienione na oryginalne (szukam walkow od S16). Przewody wysokiego napiecia mialy dosc duze przebicia i jedna swieca byla uszkodzona, chociaz golym okiem nie bylo tego widac, niestety nowe nie zawsze znaczy sprawne. Oryginalny filtr powietrza wraz z obudowa i rachityczna rura laczaca ustapil miejsca stozkowi firmy Simota w obudowie z wegla. Zamontowalismy blow off'a Greddy. Calosc pracuje cudnie, agresywnie mruczy ale nie jest glosny, wiec nawet dlugie trasy nie bada meczace. Hamulce trzeba jeszcze raz odpowietrzyc, wyregulowac zbieznosc, po zmianie koncowek. Powoli do wymiany kwalifikuja sie chlodnice, ktore zostana wymienione, tak aby byly kompatybilne ze stage II Unlimited. Pogladowe fotki i tradycyjnie milego ogladania:
Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 03 lis śr, 2010 4:37 pm
autor: cienki
Po co hebel jest pod maską ??
Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 03 lis śr, 2010 4:42 pm
autor: Lord Devil
Z wielu powodow, chociazby dlatego aby w zimie nie zarlo aku.
Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 03 lis śr, 2010 9:19 pm
autor: cienki
Lord Devil pisze:Z wielu powodow, chociazby dlatego aby w zimie nie zarlo aku.
Słaby powód ale każdy robi jak uważa

Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 03 lis śr, 2010 10:27 pm
autor: Lord Devil
Jak dla kogo, auto uzytkowane okazjonalnie, wiec bardzo przydatny cingwajs za male pieniadze.

Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 04 lis czw, 2010 1:42 am
autor: cienki
Taniej kupić klucz nr 10 i klemę odkręcić, jak powiedziałem każdy robi jak uważa myślałem że ma to jakieś grubsze znaczenie jak w autach rajdowych wyścigowych itp.
Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 04 lis czw, 2010 8:48 am
autor: Lord Devil
Jezeli wiesz po co jest montowane takie urzadzenie w autach sportowych to tez wiesz w ktorym miejscu. W 405 samo umiejscowienie teoretycznie wyklucza jego podstawowe zadanie. Ten "hebel" nie ma licensji FIA, wiec kosztuje grosze. Ty wolisz klucz 10 i zabawy z klema, ja jedno dotkniecie. Kazdy sie bawi jak lubl.

Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 04 lis czw, 2010 10:25 am
autor: Munne
Kazdy sie bawi jak moze:)
Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 09 lis wt, 2010 5:49 pm
autor: Lord Devil
Niestety chlodnica okazala sie sitem. Nowa jest bardzo ciezko kupic, w aso niedostepne, zostala namierzona nad morzem jako lezak sklepowy, uprzejmy pan postanowil sprzedac "po kosztach" za niecale 6tysiecy, w zwiazku z tym bedzie wykonana nowa w pelni aluminiowa obslugujaca juz i stageII a nawet stageIII jezeli kiedys bedzie taki plan.

Re: Peugeot 405 T16 by Lord
: 09 lis wt, 2010 5:51 pm
autor: MiceK
Chłodnica za 6 kafli ??
