Strona 3 z 4
Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 12 lis pt, 2010 10:20 pm
autor: TymczaS
o...

A wiesz jak z długością? Bo tak naprawdę zostaje kwestia długości i wszystko będe wiedział

Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 12 lis pt, 2010 10:23 pm
autor: vynalazek
TymczaS pisze:jakbym znał wymiary to i tokarz by się znalazł. A tak poważnie to mi się wydaje że są inne wymiary tych tulejek nawet jakiś producent podaje dwa wymiary 22mm i 24mm. Mam niezły problem z tą tulejką

chłopie - dzwoń do Ageny i podaj taki numer Sasic: 0064094
albo zamów sobie bezpośrednio w AP w Gdańsku
no i w InterCars-ie też są
wprawdzie tu nie ma tego zestawu, ale może się przyda;
http://sklep.salko.pl/kategoria,406,0,U ... menty.html
Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 12 lis pt, 2010 10:29 pm
autor: TymczaS
o dzięki

Nareszcie konkrety. Tylko że poprzednio jak dzwoniłem do nich powiedzieli że tulejki nie są na sprzedaż, czy jakoś tak bo to nie jest traktowane jako część zamienna. Ale może jakiś tępak był przy słuchawce

Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 15 lis pn, 2010 11:54 am
autor: TymczaS
Agena nie da rady wysłać mi tej tulejki, zresztą nie mają jej teraz. Dzwoniłem też do innych sklepów i nigdzie nie mają tej tulejki, ale znalazłem wymiary, Jeżeli może je ktoś potwierdzić to idę do tokarza niech toczy!
22x32-15mm
Rozumiem że 22mm to śr wew. 32mm śr zew. a 15mm to długość.
Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 15 lis pn, 2010 1:15 pm
autor: vynalazek
TymczaS pisze:Agena nie da rady wysłać mi tej tulejki, zresztą nie mają jej teraz. Dzwoniłem też do innych sklepów i nigdzie nie mają tej tulejki, ale znalazłem wymiary, Jeżeli może je ktoś potwierdzić to idę do tokarza niech toczy!22x32-15mm
Rozumiem że 22mm to śr wew. 32mm śr zew. a 15mm to długość.
dla pełnej jasności, ja podaję numer tego zestawu
Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 15 lis pn, 2010 1:32 pm
autor: TymczaS
Dzięki

Właśnie byłem w sklepie u mnie pod nosem i okazało się że to jest nazwane jako "zestaw naprawczy" I kupiłem za 10zł. Czekam do 15 na odbiór. Kupiłem dokładnie to Sasic: 0064094
Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 15 lis pn, 2010 1:34 pm
autor: vynalazek
TymczaS pisze:Dzięki

Właśnie byłem w sklepie u mnie pod nosem i okazało się że to jest nazwane jako "zestaw naprawczy" I kupiłem za 10zł. Czekam do 15 na odbiór. Kupiłem dokładnie to Sasic: 0064094
i cały czas chodziło o zestaw...
a to co zamówiłeś jedzie do Ciebie z InterCarsu...

Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 15 lis pn, 2010 2:26 pm
autor: TymczaS

Jeszcze raz dzięki za pomoc

Mam nadzieje że to będzie to czego mi trzeba

Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 15 lis pn, 2010 2:30 pm
autor: vynalazek
TymczaS pisze:
Jeszcze raz dzięki za pomoc

Mam nadzieje że to będzie to czego mi trzeba

oby, odpukać, nie była listwa do wymiany
Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 15 lis pn, 2010 2:33 pm
autor: TymczaS
oby

To jest na pewno d o magla ze wspomaganiem?
Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 15 lis pn, 2010 2:51 pm
autor: vynalazek
TymczaS pisze:oby

To jest na pewno d o magla ze wspomaganiem?
i tu się mogę przygotować na lincz... bo nie pamiętam,
tylko jeden dostawca pisze, że to do przekładni... bez wspomagania
ja miałem ten indeks zapisany jako jedyny do 205-ki...
cytuję:
w zestawie plastikowa tulejka 22x32-15mm + 2szt uszczelniacza gumowego o wymiarach 24x32/30-6mm
jeszcze takie coś powinno Cie zainteresować
http://www.pgt-concept.com/siteweb/doss ... llere3.htm
cholerka... coś mi świta, że w maglu ze wspomaganiem jest jeszcze jakaś tulejka mosiężna (?)
mogę się mylić, bo ostatnio tak było w przekładni z 505
Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 15 lis pn, 2010 3:41 pm
autor: TymczaS
Z tego co pisałem do moraleza To podobno ta tulejka nie jest mosiężna tylko właśnie z tworzywa. Mosiężne dorabiali sobie sami. Zobaczymy jak rozbiorę magiel. Chciałbym żeby to była ta część, bo już mam dość grzebania dzwonienia i szperania

Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 15 lis pn, 2010 4:37 pm
autor: TymczaS
tulejka już w domu. Teraz pojawia się pytanie skąd wziąć podkładkę pod drążek. Bo jak odkręcę nową to stara się rozepcy

Chyba że da się odkręcić tak żeby ta podkładka przeżyła i dało się ją ponownie użyć.
Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 16 lis wt, 2010 2:22 am
autor: vynalazek
TymczaS pisze:tulejka już w domu. Teraz pojawia się pytanie skąd wziąć podkładkę pod drążek. Bo jak odkręcę nową to stara się rozepcy

Chyba że da się odkręcić tak żeby ta podkładka przeżyła i dało się ją ponownie użyć.
podkładkę da się użyć ponownie,
a inna sprawa, to w wielu przypadkach nie ma takiej podkładki i drążek się nie odkręca...
(wskazane wtedy użyć odp.preparatu na gwint)
Re: Problem z przekładnią kierowniczą.
: 16 lis wt, 2010 2:49 am
autor: skola
klej do giwntow wystarczy a jak chcesz podkładkę prosze :
http://sklep.salko.pl/index.php?t=56726 ... 0naprawczy
tylko drogo bo 10 zł szt