Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
: 27 maja pn, 2013 10:26 pm
Przeca napisałem wyżej że wtrysk jest Magnetti Marelli.
Nie, nic nie wymieniałem, tak było w oryginale.
Zapłon jest w pełni elektroniczny i w obudowie koła zamachowego siedzi czujnik położenia wału. Moduł zapłonowy jest z lewej strony silnika przykręcony do kielicha mc persona - to te widoczne różnice po podniesieniu maski.
Miałem Boscha w TU3M, w poprzednim czarnym XSie, spalanie było wysokie, oj nawet bardzo wysokie jak na 1.4... od 8 latem, do 14 litrów zimą brało tamto auto, i za chiny nie szło dojść dlaczego..
Nie, nic nie wymieniałem, tak było w oryginale.
Zapłon jest w pełni elektroniczny i w obudowie koła zamachowego siedzi czujnik położenia wału. Moduł zapłonowy jest z lewej strony silnika przykręcony do kielicha mc persona - to te widoczne różnice po podniesieniu maski.
Miałem Boscha w TU3M, w poprzednim czarnym XSie, spalanie było wysokie, oj nawet bardzo wysokie jak na 1.4... od 8 latem, do 14 litrów zimą brało tamto auto, i za chiny nie szło dojść dlaczego..