Strona 3 z 6

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 03 lut ndz, 2013 12:33 am
autor: psyk0_pl
no to wyskoczyłem :D

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 03 lut ndz, 2013 12:37 am
autor: Manwe
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

tak wygląda solex 32/34 z2

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 03 lut ndz, 2013 12:39 am
autor: psyk0_pl
o dzięki wielkie będę szukał

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 03 lut ndz, 2013 12:41 am
autor: Manwe
no wygląda, że 34/34 może siadać na kolektor z takiego

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 03 lut ndz, 2013 5:14 pm
autor: psyk0_pl

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 03 lut ndz, 2013 9:40 pm
autor: scaliburgreg
Z informacji jakie wyszperałem kiedyś wynikało, że TU3S ma ostrzejszy wałek niż późniejsze TU3M. Ale dużej różnicy nie ma, bo "S" osiąga maks moc przy 6400 obr/min, a "M" przy 6200.

Pomysł montażu Solexa 32/34 Z2 zdecydowanie popieram, bo sam takowy posiadam :D Gaźniki to jednak gaźniki i ich charakteru nic nie zastąpi.

Solexa z TU3S widziałem niedawno na sprzedaż na alledrogo. Za 50 zł :mrgreen: Był opisany jako gaźnik Solex do Peugeota, ale sprzedający pewnie nie wiedział jaką perełkę trzyma w ręku, a ja swojego nie oddam O-)

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 04 lut pn, 2013 12:13 am
autor: psyk0_pl
i takie podejście lubię :) jakby co to chętnie kupie jeśli ktoś znajdzie :)

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 04 lut pn, 2013 9:54 pm
autor: szymon
koledzy ja miałem u siebie w 205 TU3S i niestety uległ ugotowaniu i kupiłem na podmiane TU3M z citroena AX i tam był kolektor na gaźnik jedno gardzielowy taki mały z małym dolotem a ja w tym TU3S miałem dwugardzielowy o sporo większym dolocie i przypasowałem go i pasuje idealnie, po wyczyszczeniu gaźnika auto rwie asfalt, myślę że te przełożenia dały trochę więcej mocy. Mam jeszcze dwa pytania 1.jak przełożę wałek rozrządu z TU3S do TU3M to da mu więcej mocy z tego co słyszałem to ma krzywki pod innym kontem i chce wiedzieć czy to mu da na mocy bo jeśli tak to mu przekładam bo leży mi i czeka na lepsze czasy 2.dzisiaj sprawdzałem kompresje i wyszło że mam na jednym 13.8 na drugim 11.6 a na pozostałych 12 z hakiem i czy to ciśnienie może być spowodowane tym że tyle mam a producent na ten silnik przewiduje 8.8

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 04 lut pn, 2013 10:50 pm
autor: scaliburgreg
Masz białe świece na tym gaźniku? Nie śmigasz czasem na zbyt bogatej mieszance :P Mój też rwał asfalt - na mokrym z jazdy: załącza się druga gardziel i od 4 tys/obr na dwójce przy 60 na godzine mielił kołami; i to nie byle jakimi bo Toyo Proxes w 15 calach :D Ale spalanie było zbyt wysokie i z tym skończyłem. Teraz przyspiesza wcale nie gorzej, ale już nie jest tak agresywny.

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 04 lut pn, 2013 11:05 pm
autor: Manwe
białe świece to raczej uboga mieszanka a czarne oznaczają bogata 8)7

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 04 lut pn, 2013 11:11 pm
autor: scaliburgreg
Użyło mi się tam skrótu myślowego :) I niech Ci będzie, że kremowe :mrgreen: oznaczają optymalną mieszankę.

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 04 lut pn, 2013 11:56 pm
autor: psyk0_pl
panowie dziś byłem w pewnym miejscu gadałem z pewną osobą i może dostane gaźniki od rallye i spróbuje je zaadoptować co wy na to ?

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 04 lut pn, 2013 11:59 pm
autor: Manwe
do seryjnej głowicy nie podejdą raczej, no i z nimi to już konieczny będzie ostrzejszy wałek

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 05 lut wt, 2013 12:04 am
autor: psyk0_pl
no to się zrobi jakaś flansze :P a wałek może ktoś ma :D

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 05 lut wt, 2013 12:08 am
autor: Manwe
flansza flanszą ale będziesz miał spore przewężenie i nie wiem czy to zagra

kolektory z TU3 jedno gardzielowy i TU3S
Obrazek
glowica TU3S
Obrazek
glowica TU24
Obrazek
glowica z TU2/3/5J
Obrazek
kolektory pod jeden i pod dwa gazniki
Obrazek

miłego myślenia :D