Strona 3 z 4

: 06 cze pn, 2005 10:34 am
autor: Spayky
zapomniałem dodać że mój poprzedni właściciel zrobił sobie przycisk do załączenia wentylatora, także można sobie go samemu załączać kiedy sie chce. Jest to nawet dobry pomysł jak są korki. Dziwi mnie tylko to że jak jade powyżej np.120 km/h na włączonym wentylatorze to temperatura trzyma się w granicach 90 stopni i czy to jest normalna tamperatura, bo wcześniej jak pamiętam to pokazywał 80 stopni

: 06 cze pn, 2005 11:13 am
autor: invictus
za duzo powinno byc wlasnie kolo 80-85

: 07 cze wt, 2005 12:31 am
autor: Pagi
A wentylator przy tak duzej predkosci to i tak podejrzewam srednio ma znaczenie, bo ped powietrza jest na tyle duzy ze powinien wystarczyc do chlodzenia. A temp. masz faktycznie troche przydyzą. Mi przy jezdzie na trasie trzyma sie przy 80 stopniach.

: 07 cze wt, 2005 12:34 am
autor: JoT_JoT
No tak jak mówisz Pagi na trasie też jest u mnei w okolicach 80 a raz jak mi nie działał wentylator to faktycznie już tak przy prędkości 80km/h to z racji pędu powietrza temeratura spadała nawet bez wiatraka

: 07 cze wt, 2005 12:43 am
autor: invictus
mi trzyma 85 ale GTi a wiatrak pow 100 nie ma znacznia

: 07 cze wt, 2005 10:21 am
autor: Spayky
jak jade nim w miare spokojnie tj koło 100 to trzyma 80 ale jak przyspieszę to się grzeje. Ostatnio jechałem ponad 140 przez około 10 minut no i temperatura była 90, 92 stopnie. Nie wiem w czym leży usterka, być może termostat się przycina.

Może wskaźnik temperatury mam nieoryginalny i błędnie pokazuje wartości albo trzeba może styki przeciścić. W tamtym roku pokazywał mi ponad 100 stopni ale zauważyłem że masa się poluzowała i jak załączałem światła plus wentylator to było chyba ponad 100 stopni i spod maski było słychać jakieś trzeszczenie, dokręciłem ją i wszystko było ok, normalnie pokazywał 80

: 07 cze wt, 2005 10:23 am
autor: blaszka
a ja nie mam czujnika temperatury i mam spokó :P j

: 12 paź czw, 2006 4:24 pm
autor: domel
A ktoś wie przy jakiej temperaturze w dieslu z biedną deską rozdzielczą zapali sie czerwona kontrolka od za wysokiej temp ?

: 10 lip wt, 2007 2:36 pm
autor: domel
Ponawiam pytanie. Przy jakiej mniej więcej temperaturze w Dieslu zapali się czerwona lampka temperatury ? Czy jak się zapali to silnik sie lekko przegrzał czy już prawie sie pali :) ?
Podejrzewam, że jak wystąpi taki przypadek wypada się zatrzymać i sprawdzić poziom płynu.

Czy komuś się do zdarzyło w normalnych warunkach tzn. nie licząc przypadków, że wyciekł płyn ? I

: 11 lip śr, 2007 12:14 am
autor: Pagi
Ojej, ale se po roku przypomniales :) W normalnych warunkach nigdy mi sie ta lampka nie zapalila, wogole sie nie zapalila, dlatego nie wiem przy jakiej tem sie zapala. Generalnie nawet zadko kiedy wlaczał mi sie wiatrak na drugi, szybszy stopień, jdynie w upał w jakims mega korku.

: 11 lip śr, 2007 9:25 am
autor: domel
Z wiatrakiem u mnie to samo. Nigdy go jeszcze nie słyszałem, aby włączył się na 2 stopień. Na 1 pewnie też rzadko chodzi i to tylko latem, w korkach itd.
A chciałbym wiedzieć kiedy zapala się ta lampka, ale podejrzewam że jest tak ustawione, że zapala sie dużo po tych 100st np. przy 130stC więc w zasadzie tylko wtedy jak płyn nam wycieknie.
Kiedyś kolega jechał a płynu miał b. bardzo mało i mówi że się nie zapaliło.

: 11 lip śr, 2007 2:19 pm
autor: Pagi
Wsadz sobie czujnik do gara i gotuj :-) zobaczysz czy zadziala przed wrzeniem, chociaz tyle bedziesz wiedział, a jak nie to gotuj ciecz o wyzszej temperaturze wrzenia z termometrem :-) Czujnik masz w obudowie termostatu.

: 12 lip czw, 2007 8:36 pm
autor: TO-MI
zagotuj czujnik w płynie hamulcowym :mrgreen:

: 13 lip pt, 2007 9:05 am
autor: domel
Czujnik to wiem, że mi działa działa i nie muszę go sprawdzać.
Po prostu mówię, że chyba większość pugów diesli tak ma, że wentylator to się praktycznie nigdy nie włącza i można odnieść wrażenie, że coś nie działa.

Ja natomiast pytam o co innego.

: 13 lip pt, 2007 11:45 pm
autor: MILO.
moj za to dziala prawie, ze non stop :) jak szybciej posmigam to nawet drugi bieg wlaczy 8)7