Strona 3 z 3
: 25 wrz ndz, 2005 10:18 pm
autor: invictus
Bo to jest smieszne, ale nie znaczy, ze nie mozna sie wypowiedzic... Jego tu wczesniej nie bylo wiec daj czlowiekowi szanse sie wykazac

zyja zyją !!
: 26 wrz pn, 2005 10:45 am
autor: DZIKU
żyją żyja - nie poumierali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POZDRAWIAM !!! DOBRZE WSPOMINAM WASZE CZASY !!
: 26 wrz pn, 2005 11:22 am
autor: iveras
invictus pisze:Bo to jest smieszne, ale nie znaczy, ze nie mozna sie wypowiedzic...
ale nikt nkomu nie zabrania!
DZIKU, sto lat!

: 26 wrz pn, 2005 11:28 am
autor: invictus
Nie zabrania bezposrednio, ale szydzi

: 26 wrz pn, 2005 11:40 am
autor: iveras
Ja? Szydzę

skądże! Ja archeologię wspieram popieram wspomagam

: 26 wrz pn, 2005 11:40 am
autor: invictus
: 27 wrz wt, 2005 12:39 am
autor: Lord Devil
To wspierajmy tą archeologie. W 205 CTi 1,9 silnik ma mniejszą moc nie koniecznie od katalizatora. Katalizator w Niemczech był wymagany w autach benzynowych już na przełomie 1987/1988 a beztroscy Francuzi jeszcze w 1992 na swój rynek rzucaki bez kata i smiali się z sąsiadów, poza tym w Niemczech w bardzo duzym stopniu moce silników są zanizone w danych. ponieważ tam ubezpieczenie płaciło sie od mocy silnika i dlatego zanizali co by mniej płacić. Moc silnika w 1,9 CTi jest mniejsza między innymi przez inną głowice (wałek, zawory). Najlepsze jest to że odpowiednik GTi w wersji topless czyli CTi poza wygladem, listwy, koła, silnik nie maił wiele wspólnego z GTi. Przede wszystkim w CTi jest zawieszenie normalne, brak przedniego stabilizatora, wachacze pretowe a nie trójkątne, hamulce na tylnej osi bebnowe i koła 14". Różnic jest oczywiście znacznie więcej, ale to te najwazniejsze. Słabsze silniki i "normalne" zawieszenie montowano dla uniknięcia destrukcji budy, która bez dachu pracuje zupełnie inaczej.