Strona 3 z 4
: 04 wrz ndz, 2005 6:30 pm
autor: invictus
Hehe- tak -jak instalacja jest do dupy to wszystko moze miec znaczenie ale samo zalozenie przekaznika nic nie da
Raczej moga miec problem z przezyciem... ale jakbys caly czas jechal

: 04 wrz ndz, 2005 6:48 pm
autor: Pagi
Co to znaczy caly czas

Bo moge jechac caly czas, np z pracy do domu jakies 10 minut

albo 6 czy 7 godzin nad morze

...
Rozumiem ze nie zalecane jest ze wzgledu na temperature? Co moze nie wytrzymac? Jakies plastikowe elementy? czy moze odblask odlezie?
Pozdrawiam!!!
: 04 wrz ndz, 2005 7:00 pm
autor: invictus
Caly czas to znaczy bez postoju

zeby sie halogeny chlodzily

: 04 wrz ndz, 2005 7:39 pm
autor: Pagi
W sumie jakies strasznie drogie nie sa wiec mozna bedzie sprobowac wsadzic tam 100W... i tak podlacze tylko pod dlugie wiec nie bede razil jadacych z przeciwka...
: 04 wrz ndz, 2005 7:45 pm
autor: invictus
Spoko -jakby co daj znac ze dziala i nie splywa

: 04 wrz ndz, 2005 7:55 pm
autor: Damian1p
sluchajcie ale podczas ew kontroli drogowych moga kazac wlaczyc dlugie, a halogenow z tego co slyszalem nie wolno miec... To jak jest z tymi halogenami wolno czy nie?
: 04 wrz ndz, 2005 7:58 pm
autor: invictus
Wolno -na trasie mozesz- nie mozna przeciwmglowych.
W miescie nie mozna uzywac -so what

: 04 wrz ndz, 2005 8:19 pm
autor: Damian1p
ja mysle ze lepszym rozwiazaniem bylo by zprzezenie tego z dlugimi i dodanie wlacznika, mozna wlaczac razem z dlugimi albo je calkiem wylaczyc. lepszym wyjsciem jest zalozenie 100w zarowek do dlugich i po problemie

: 04 wrz ndz, 2005 8:28 pm
autor: invictus
Z tym co mowisz to bylby problem -oczywiscie wykonalne ale...
: 04 wrz ndz, 2005 9:00 pm
autor: Damian1p
tzn z ktorym? z dodaniem wlacznika czy zalozeniem zarowek?
: 04 wrz ndz, 2005 9:08 pm
autor: invictus
wlacznik
: 04 wrz ndz, 2005 9:12 pm
autor: Damian1p
ale dlaczego, ja mam aktualnie zalozone kable w ten sposob: rownolegle oba reflektory, masa prosto do blachy auta gdzies przy zbiorniczku plynu do spryskiwaczy a + do kabiny idzie przez wlacznik i gdzies tam etknalem w miejsce jakiegos przekaznika ze stalym +, jesli bym wiedzial gdzie jest przekaznik od dlugich to chyba wystarczylo by rownolegle sie pod ten przekaznik podlaczyc dobrze mysle?
: 04 wrz ndz, 2005 10:33 pm
autor: moralez
Damian1p pisze: a halogenow z tego co slyszalem nie wolno miec... To jak jest z tymi halogenami wolno czy nie?
teoretycznie na dachu nie wolno
: 04 wrz ndz, 2005 11:24 pm
autor: invictus
Damian -wszystko da sie sie zrobic -dobrze myslisz -wystarzy pod przekaznik podlaczyc i na drodze przekaznik-----halogeny dac osobny wlacznik/przekaznik.
Ale moim zdaniem to sensu nie ma -juz lepiej zrobic osobny wlacznik halogenow, niezalezny od dlugich -mniej roboty i wiecej mozliwosci
: 05 wrz pn, 2005 4:07 am
autor: Damian1p
no i dokladnie tak mam zrobione hehe
