: 07 lis pn, 2005 4:17 pm
jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
Forum o Peugeocie 205 i wszystkim co z nim związane
https://forum.peugeot205.pl/
To bardzo dziwne stwierdzenie bo podobno 4x4 najlepiej czuje się na nawierzchniach sypkich i śliskich. Mój kolega który kupił sobie Subaru Legacy mówi ze to sam miód w porównaniu z FWD.Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
Tak jak pisałem w zimie na śniegu ma wystarczającą moc żeby poszaleć. Co do obracania na śliskim to Pieraś ma trochę racji - łatwo nim bączka wykręcić ale jednocześnie każdy winkiel idziesz pełnym slajdem.krzycho pisze:A powiedz mi nie osłabiał go zbytnio ten napęd 4x4 ? Bo to kawał silnika ale 4x4 też swoje pochłania205MI16 pisze: Miałem Mi 4x4 - w zimie jest fantastyczny {w lecie trochę} za słaby więc nie przerabiaj na FWD bo będziesz żałował
Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
On akurat ma stosunkowo stary model z 1996 roku z podstawowym silnikem 2.0 120 km.205MI16 pisze:A co do subaru to trochę inna bajka w napędzie i prowadzeniu się
... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.invictus pisze:Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
To ciekawa teza bo 4 napedowka mozesz sterowac kaza osia osobno(w ograniczonym zakresie), trudniej o bledy i samochod je bardziej wybacza. Nie wiem czy jezdziles 4x4, ale to jest bajka
Paietajcie że w tej 405 jest permamenty napęd 4x4 i nie da sie go wyłączyć. Jest natomiast wiskoza i można tył rzucić ręcznym a przednie dalej ciągną - a to jest milutkiePieraś pisze:... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.
No to odmienne style jazdy mają. Moja max 70 po prostej i czasami w zakręciekrzycho pisze:Nie wiem jak Twoja jeździ ale moja ciagnie Juniora do 6 tys. na jedynce , potem to samo na dwójce a potem spokojnie, w zakręty wpada nie zdejmując nogi z gazu. Nawet Diesla nie chciała bo stwierdziła że tam nie mozna tak po obrotach pojechac a ona to lubiNo i przycisk trabki równie dobrze mógłby być zrealizowany jak przełącznik na desce albo podłączony na stałe po zapłonie
![]()
Ale generalnie to ja rozbijam wszystkie sprzety w domu tak więc jestem dobrej myśli
Wlasnie o tym mowie Pieras... jak chcesz tylny naped to gaz+hamulec...krzycho pisze:Paietajcie że w tej 405 jest permamenty napęd 4x4 i nie da sie go wyłączyć. Jest natomiast wiskoza i można tył rzucić ręcznym a przednie dalej ciągną - a to jest milutkiePieraś pisze:... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.
zaraz na poczatku tego postu opisałem krótką historyjke więc tam Cie odsyłam.IGI pisze:wow a gdzie go tak znalazles? fajna cena znajdz tez dla mnie hehe