Strona 3 z 5

: 07 lis pn, 2005 4:17 pm
autor: Pieraś
jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac

: 07 lis pn, 2005 4:28 pm
autor: krzycho
Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
To bardzo dziwne stwierdzenie bo podobno 4x4 najlepiej czuje się na nawierzchniach sypkich i śliskich. Mój kolega który kupił sobie Subaru Legacy mówi ze to sam miód w porównaniu z FWD.

Musze sprawdzić sam ... :twisted:

: 07 lis pn, 2005 4:33 pm
autor: 205MI16
krzycho pisze:
205MI16 pisze: Miałem Mi 4x4 - w zimie jest fantastyczny {w lecie trochę} za słaby więc nie przerabiaj na FWD bo będziesz żałował
A powiedz mi nie osłabiał go zbytnio ten napęd 4x4 ? Bo to kawał silnika ale 4x4 też swoje pochłania
Tak jak pisałem w zimie na śniegu ma wystarczającą moc żeby poszaleć. Co do obracania na śliskim to Pieraś ma trochę racji - łatwo nim bączka wykręcić ale jednocześnie każdy winkiel idziesz pełnym slajdem.
Potrzebna jest duża praktyka w jeździe 4x4 z permamentnym napędem a 405 taki ma.

A co do subaru to trochę inna bajka w napędzie i prowadzeniu się 8)

: 07 lis pn, 2005 4:43 pm
autor: invictus
Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac

To ciekawa teza bo 4 napedowka mozesz sterowac kaza osia osobno(w ograniczonym zakresie), trudniej o bledy i samochod je bardziej wybacza. Nie wiem czy jezdziles 4x4, ale to jest bajka

: 07 lis pn, 2005 4:45 pm
autor: krzycho
205MI16 pisze:A co do subaru to trochę inna bajka w napędzie i prowadzeniu się 8)
On akurat ma stosunkowo stary model z 1996 roku z podstawowym silnikem 2.0 120 km.

Zresztą - nigdy nie jeździłem ale chciałbym zobaczyć jak to jest. Tylko że...tym samochodem ma jeździć również moja żona i to często więc zeby mi rowów nie pozwiedzała bo mi serce pęknie. :(

: 07 lis pn, 2005 4:53 pm
autor: 205MI16
Moja żona jeździła moim MI przez miesiąc i potem nie chciała oddać woza.

: 07 lis pn, 2005 5:03 pm
autor: krzycho
Nie wiem jak Twoja jeździ ale moja ciagnie Juniora do 6 tys. na jedynce , potem to samo na dwójce a potem spokojnie, w zakręty wpada nie zdejmując nogi z gazu. Nawet Diesla nie chciała bo stwierdziła że tam nie mozna tak po obrotach pojechac a ona to lubi :lol: No i przycisk trabki równie dobrze mógłby być zrealizowany jak przełącznik na desce albo podłączony na stałe po zapłonie :roll:

Ale generalnie to ja rozbijam wszystkie sprzety w domu tak więc jestem dobrej myśli

: 07 lis pn, 2005 5:10 pm
autor: Pieraś
invictus pisze:
Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac

To ciekawa teza bo 4 napedowka mozesz sterowac kaza osia osobno(w ograniczonym zakresie), trudniej o bledy i samochod je bardziej wybacza. Nie wiem czy jezdziles 4x4, ale to jest bajka
... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.

: 07 lis pn, 2005 5:14 pm
autor: krzycho
Pieraś pisze:... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.
Paietajcie że w tej 405 jest permamenty napęd 4x4 i nie da sie go wyłączyć. Jest natomiast wiskoza i można tył rzucić ręcznym a przednie dalej ciągną - a to jest milutkie

: 07 lis pn, 2005 5:16 pm
autor: 205MI16
krzycho pisze:Nie wiem jak Twoja jeździ ale moja ciagnie Juniora do 6 tys. na jedynce , potem to samo na dwójce a potem spokojnie, w zakręty wpada nie zdejmując nogi z gazu. Nawet Diesla nie chciała bo stwierdziła że tam nie mozna tak po obrotach pojechac a ona to lubi :lol: No i przycisk trabki równie dobrze mógłby być zrealizowany jak przełącznik na desce albo podłączony na stałe po zapłonie :roll:

Ale generalnie to ja rozbijam wszystkie sprzety w domu tak więc jestem dobrej myśli
No to odmienne style jazdy mają. Moja max 70 po prostej i czasami w zakręcie :D

: 07 lis pn, 2005 5:20 pm
autor: krzycho
moja też setki nie przekracza ale również tą stówą usiłuje wchodzić w zakręty i parkować pod domem. Ogólnie pedał hamulca to jej najgorszy wróg.Kiedyś jak miałem 305 to jej siostra tak sie wczuła w jazde że urwała dźwignie zmiany biegów :lol: tak więc to rodzinne jest.

A powracając do sprawy regeneracji wielowypustu to jak coś uda Ci się załatwić to daj znać - będę bardzo wdzięczny

a tu masz link do zdjec:

http://www.kontrolm.com/images/mi16x4/

: 07 lis pn, 2005 5:22 pm
autor: IGI
wow a gdzie go tak znalazles? fajna cena znajdz tez dla mnie hehe

: 07 lis pn, 2005 5:26 pm
autor: invictus
krzycho pisze:
Pieraś pisze:... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.
Paietajcie że w tej 405 jest permamenty napęd 4x4 i nie da sie go wyłączyć. Jest natomiast wiskoza i można tył rzucić ręcznym a przednie dalej ciągną - a to jest milutkie
Wlasnie o tym mowie Pieras... jak chcesz tylny naped to gaz+hamulec...

: 07 lis pn, 2005 5:29 pm
autor: krzycho
IGI pisze:wow a gdzie go tak znalazles? fajna cena znajdz tez dla mnie hehe
zaraz na poczatku tego postu opisałem krótką historyjke więc tam Cie odsyłam.
Najpierw musiałem obejrzeć 10 trupów które miały byc w świetnym stanie żeby w końcu kupić tego[/img]

: 07 lis pn, 2005 5:36 pm
autor: rodzynek
Popytaj na polibudzie. We Wrocku kolega dogadał się z kolesiami, którzy zrobili mu to w ramach zajęć. Trzeba tylko zapłacić za materiał i dostarczyć rysunek.