Strona 3 z 3
: 14 wrz czw, 2006 9:52 am
autor: Nero
Mam pytanie nt. klucza do glowicy. Szukalem po forum ale niestety nie moge znalezc nic co mnie interesuje, a jesli ktos bedzie wiedzial gdzie to jest to prosilbym o wklejenie linka.
Wiec do rzeczy: wiem ze do glowicy potrzebny jest klucz Torx-a ale jaki rozmiar - silnik 1.6 GTI XU5J z 86 roku... Potrzebuje jak najszybciej informacji bo przez ten klucz stoje z robota a nie mam nawet od kogo pozyczyc wiec zostaje kupic... Potrzebuje jakies rady, z gory wielkie dzieki
Pozdro Motomaniacy
: 09 lis czw, 2006 11:23 pm
autor: Nero
Mam kolejne pytanie... Potrzebuje zdobyc troche danych, moze ktos cos wie na ten temat a wiec go:
chodzi o silnik XU5J
- jaki walek
- jakie parametry walek ma dla dolotu i wydechu
- max moment i max obr
Jesli ktos bylby w stanie mi pomoc bede bardzo wdzieczny.
Pozdro Motomaniacy
: 27 lis pn, 2006 6:38 pm
autor: Nero
Tak szukam i szukam i znalezc nie moge

Chcialbym zalozyc u siebie filtr stozkowy ale wczesniej chcialbym zrobic rowniez dolot z kwasowki... Problem tkwi w tym ze nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac... Kombinowal ktos juz w GTI z takim manewrem? Jak rozwiazac zasys zimnego powietrza? W kazdym innym aucie zaklada sie stozek, rure kwasowke i tyle a tu jest o tyle problem ze najpierw jest dolot zimnego powietrza, pozniej puszka z filtrem i dalej leci kolejna rura...
Czy mozna to jakos obejsc, co z tym zrobic... Chodzi oczywiscie ze przy stozku wydobywa sie ladny dzwiek bo raczej parametry sa znikome chociaz nie ukrywam sie moge sie mylic

No chyba ze mozna taki dzwiek uzyskac bez kombinowania z dolotem tylko z samym filtrem hehe
Czekam na porady, bede bardzo wdzieczny
Pozdro
: 27 lis pn, 2006 6:58 pm
autor: Banita
: 27 lis pn, 2006 7:59 pm
autor: Nero
Faktycznie, tylko ciekawe jak to sie sprawdza... No i fakt faktem ze 3ba byloby odizolowac filtr od cieplego powietrza dochodzacego z komory silnika.
Pozdro
: 27 lis pn, 2006 8:00 pm
autor: Banita
dobrze sie sprawdza -uwierz na slowo

: 28 lis wt, 2006 9:15 am
autor: Nero
A jak zrobic dwie boczne rurki tak by bylo dobrze hehe
Pozdro
: 28 lis wt, 2006 10:50 pm
autor: Banita
jakie 2 boczne rurki?

: 29 lis śr, 2006 9:38 am
autor: Nero
Sorki za te "rurki" hehe troche sie zagalopowalem hehe
A skad wziac ten element zaznaczony w niebieskim okregu? Samemu go sie robi czy kupuje?
Pozdrawiam
: 29 lis śr, 2006 10:08 am
autor: Marin205
kupujesz wraz z zestawem KN'a - no ale to jakiego filtra użyjesz to inna sprawa - np: Lord Devil - jest zwolennikiem innej marki - ja nie mam zdania
: 29 lis śr, 2006 1:36 pm
autor: Nero
Aha rozumiem. Tylko ciekawe czy gdzies w Polsce taki zestawik mozna dorwac bo szczerze to nigdzie jeszcze nic takiego nie znalazlem...
A moze ktos ma cos takiego do sprzedania?
Pozdrawiam
: 29 lis śr, 2006 1:40 pm
autor: Marin205
zamawiasz w firmie która handluje filtrami KN - i tam masz wszystko co jest potrzebne do zamontowania tego filtra - nie tylko ten element wchodzi w skład zestawu
: 29 lis śr, 2006 1:43 pm
autor: Banita
tylko obrazki ogladales? przeczytaj to bedziesz wiedzial co i jak
nawet na obrazku widac, ze to zaznaczone niebieskim 'okregiem' to jest wycinek tego wyzej

: 29 lis śr, 2006 1:52 pm
autor: Fox
Ja chyba gdzieś mam taki fragment jakiego tobie brakuje. Kupiłem sobie K&N'a kiedyś, ale zanim go zamontowałem to zmieniłem silnik i ta rura już nie pasowała. Zamontowałem więc K&N'a a rura została. Zostawiłem ją sobie bo a nuż się do czegoś przyda. Jak bardzo chcesz to za 10zł ją oddam. Nie wiem czy jest tyle warta ale jak mam stać godzine na poczcie to mi się jej nie chce za mniej wysyłać

: 03 sty śr, 2007 1:55 pm
autor: Nero
Sluchajcie czy chlodnica od BX-a podejdzie do GTI czy nie bardzo???