Strona 3 z 7
: 07 wrz czw, 2006 10:51 am
autor: Sebek
to coś takiego jak u mnie
jak sie popieści to się wszystko zmieści
: 07 wrz czw, 2006 6:17 pm
autor: moralez
grzechuuu205 pisze: bezpieczniki co są z przodu w tym czarnym czymś tez lekko w prawo przesunełem....
mozesz to cos odkrecic obrocic o 180 st przykrecic i wtedy elegancko sie miesci filtr
banita pisze:
Ale wy macie problemy -moralez, ma stozek, ktorego ja nie moglem upchnac -Nawet nei o ile pamietam to grubo ponad 20cm x 14 chyba...
ja mam cos takiego
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115961520
czyli 16 x 15

: 07 wrz czw, 2006 6:26 pm
autor: Banita
ale wczesniej miales wcisniety tamten

: 07 wrz czw, 2006 6:30 pm
autor: moralez
Banita pisze:ale wczesniej miales wcisniety tamten

mialem cos wiekszego owszem ale nie tam kolo akumulatora tylko w miejscu fabrczynego filtra, a tam to nawet filtr od ciezarowki sie zmiesci

: 07 wrz czw, 2006 6:32 pm
autor: Banita
ale byl od ciezarowki powiadasz? hmm ciekawe czy mozna kupic filtr od wyscigowego truck'a...

: 07 wrz czw, 2006 8:57 pm
autor: grzechuuu205
wy tu gadu gadu widze... a ja troche przy Pugu posiedziałem i zrobiłem!

mysle ze wygląda fajnie, dziwk nadal jest... i wszytko OK... koszt inwestycji: 22zł
pare fotek tego "czegoś" :
oraz zrobiłem takie coś: (kupiłem izolacje do rur i ją tak połowicznie filtr owinełem (zaizolowałem także tym rure która idzie do chłodnicy pod filtrem)
moze byc ta izolacja na tym filtrze? wydaje mi sie ze nie jest to złe rozwiązanie, biorąc pod uwage to ze maska prawie dotyka filtr jak sie ją zamknie... czyli filtr jest dobrze odizolowany, a do tego jest ta gumowa rura harmonijna wsadzona w przód stożka i wycięty otwór na atrapie...
: 07 wrz czw, 2006 9:13 pm
autor: smug
Nie do konca chyba dobrze bo filtr powinien zasysac powietrze ze wszystkich stron a Ty go troszke przysloniles od strony silnika.Ale mozliwe ze nie mam o tym zielonego pojecia

.
Ogulnie bardzo fajnie to wyglada

A.I uszczelek sie nie maluje...
: 07 wrz czw, 2006 9:16 pm
autor: Heler
Grzechu bardzo ladnie:) Chyba sam zrobie taki dolot;D A powiedz jak, zmienila sie jakos praca silnika przez taki dolot czy raczej nie?
: 07 wrz czw, 2006 9:24 pm
autor: Banita
Jezeli juz chcesz cos zolowac, to odizoluj kolektor od filtra a nie filtr od kolektora
: 07 wrz czw, 2006 9:41 pm
autor: grzechuuu205
Heler pisze:Grzechu bardzo ladnie:) Chyba sam zrobie taki dolot;D A powiedz jak, zmienila sie jakos praca silnika przez taki dolot czy raczej nie?
nie widze zeby sie na gorsze zmieniła... ładnie chodzi i równo... pojeżdrze to zobacze dokladniej jak z spalaniem itp...
PS. Smug - a jakich uszczelek?:> Banita - ja miałem zamiar odizolowac ciepło silnika od filtra

ale pomyśle nad twoją uwagą..

pozdr.
: 07 wrz czw, 2006 9:54 pm
autor: smug
Uszczelke pod pokrywa zaworowa masz pomalowana na srebno....chyba ze takiego koloru byla orginalnie.Ale niewazne....
Ogulnie bardzo fajnie Ci to wyszlo

: 07 wrz czw, 2006 9:57 pm
autor: grzechuuu205
ta uszczelka juz taka była jak kupiłem autko... ktos ją pomalował... a ja poprawile tylko góre (pokrywe silnika no i te rury z dolotu)
: 07 wrz czw, 2006 10:03 pm
autor: aule
Hej
Wyglada super. Powiedz jeszcze jekie sa średnice tych kolanek bo chyba nie 50
: 07 wrz czw, 2006 10:12 pm
autor: szmergiel
przepraszam ze tak sie wtrace, ale czy już komuś ten filtr podniósł moc czym moment obrotowy?? czy tylko samopoczucie. z tego co wiem to z dolotem jest jak z wydechem, jego opory sa specialnie dobrane i musza być aby przy pewnych obrotach nastapił rezonans powietrza. cos podobnego ma miejsce w elektryce. chcesz aby na odbiorniku wydzieliła sie maksymalna moc?? dopasuj opór wewnętrzny do zewnętrznego. a jak sie zmieni opór <rezystancie> w dolocie, to chwila rezonansu przejdzie nam na inne obroty, takie np. kiedy silnik nie ma maksymalnego momentu czy mocy, albo w ogóle nigdy nie bedzie rezonansu. zanim mnie opier** to powiem ze swoja wiedze czerpie z artykułu z jakiejsc gazety <nie pamiętam jakiej> gdzie wypowiadali sie profesjonalni tunerzy, i mówili w prost....takie ingerencie jak dolot i wydech mają sens z ingerencjami mechanicznymi w silniku, i muszą byc dokładnie wyliczone. wtedy podniosą osiagi. pozdro i nie atakujcie mnie za mocno za szerzenie herezji

pozdro!!
: 07 wrz czw, 2006 10:12 pm
autor: Banita
Banita - ja miałem zamiar odizolowac ciepło silnika od filtra

ale pomyśle nad twoją uwagą..

pozdr.[/quote]
OK, ale przy okazji izolacji zasloniles pol filtra -daj mu pooddychac
Szmergiel -mowisz o zjawisku falowym, ale w tym silniku to bylby przerost formy nad trescia