Strona 3 z 5

: 11 paź śr, 2006 3:07 pm
autor: Orfister
Będzie coraz częściej..i głosnniej co nie znaczy że nie mozna z tym jeździć..

: 11 paź śr, 2006 9:13 pm
autor: krzycho
Orfister pisze:Będzie coraz częściej..i głosnniej co nie znaczy że nie mozna z tym jeździć..
ja coś o tym wiem :D

: 12 paź czw, 2006 7:22 am
autor: Orfister
No ja też wiem Krzyś ze wiesz...hihihi...więc wiemy co wiemy a czego nie wiemy wnet się dowiemy...

: 12 paź czw, 2006 7:31 am
autor: Paweł
Ja też wiem, bo już ponad 6 lat temu wymieniałem jedną. Na długo przed wymianą stukała i też tylko na zakrętach przy dodaniu gazu. Aż wreszcie żonę dopadły wątpliwości czy to stukanie nie jest przypadkiem niebezpieczne. Wtedy dla uspokojenia żony wymieniłem na regenerowaną i do tej pory spokój. Teraz ta druga czeka w kolejce.

: 12 paź czw, 2006 3:31 pm
autor: Orfister
Dobrze zę pug nie jest 4x4 byłoby wiecej wydatków...znaczy o ile byłyby półośki z tyłu..hihihi

: 12 paź czw, 2006 4:42 pm
autor: skola
mi stuka jak skrecam w lewo tez musze wymienic tylko nie wiem jakiej firmy... widzialem na allegro firmy KOMA czy jakos tak za 200 zl

http://moto.allegro.pl/item131036436_po ... amoka.html

http://moto.allegro.pl/item133991074_po ... iesel.html

czy ta od disla bedzie paswoaal do XS 1.4 czy te polosie sie czyms roznia?

: 12 paź czw, 2006 10:47 pm
autor: Orfister
Kup sobie półos firmy SPIDAN...bedziesz zadowolony...od diesla najprawdopodobniej nie pasują do XS a...musisz w sklepie podać dokładnie tym silnika, mogel puga i rok produkcji, wtedy unikniesz kłopotów...

: 13 paź pt, 2006 9:41 am
autor: szmergiel
ja z pukającą półośką kupiłem puga. zrobiłem już na niej 40 tyś. nie puka bardziej. mechanik powiedział tak, jak puka to niech se puka. czasem na takiej pukającej można i 100 tyś zrobić. jeżeli ktoś nie jeżdzi na dalekie trasy, i nie katuje to może jeżdzić aż sie rozleci, wg mnie.

: 13 paź pt, 2006 9:48 am
autor: Orfister
To fakt...w razie czego to blisko do scholowania...ja niestety nie mam takowego komfortu...dużo jeźdze i czasaem daleko...

: 13 paź pt, 2006 10:00 am
autor: szmergiel
i jeszcze jedno, czym różni sie ten smar do przegubów od zwykłego?? zastanawiam sie czy gdyby mi padła całkiem guma <mam mocno spękaną> a nie mógłbym od razu nowej wsadzic <brak czasu> to dowalenie towotu by uratowało sytuacje na jakiś czas. pozdro!!

: 13 paź pt, 2006 10:04 am
autor: Orfister
Zwykły samar się nie nadaje...zwykły czyli od łożysk tocznych, one są produkowane do innego rodzaju obciążeń..i do innego charakteru pracy...do przegubów są specjalne smary, do łożysk ślizgowych...są sprzedawane razem z manszetami, a jeśli potrzeba jest dołożyć domowym sposobem, to polecam smar grafitowy...w zadnym wypadku nie ŁT3 lub inny tego typu...

: 13 paź pt, 2006 10:31 am
autor: krzycho
wczoraj w końcu to rozebrałem. I nie sądziłem że to ujostwo może tak być zbudowane. Przegub wewnetrznyjest zbudowany z właściwych bieżni rolek przegubu oraz z metalowej osłony która osłania całosć przegubu i od skrzyni jest zaklepywana na przegubie a od drugiej strony za pomocą piersicenia utrzymuje gumową osłonę, Porobiłem zdjecia to zamieszcze żeby każdy wiedział. W pudełku firmy SPIDAN znajduje sie : gumowa osłona, metalowa osłona, pierscień metalowy, oring do uszczelniania metalowej osłony na przegubie, opaski i dwa opakowania smaru Mo2S.

: 13 paź pt, 2006 10:46 am
autor: Orfister
No no no ...Krzyś się bawił w hirurga..rozbebeszył puga..aaa...ale złożyłeś to już wszytsko do kupy?

: 13 paź pt, 2006 12:10 pm
autor: krzycho
nie bo okazało sie ze osłona na przegub zewnętrzny jest 5mm za duża i musze wymienić w IC

: 13 paź pt, 2006 12:25 pm
autor: Orfister
No tak...dlaczego mnie to nie dziwi..to tak jak z tymi uszcelniaczami do półośki..w IC mają 3 rodzaje..ffaaak...najlepiej by było rozebrać i iść ze starym, ale nie zawsze da sie to zrobić....wogóle tyle rodzaji cześci różnych do 205 ki ze szok mnie ogarnia...124 tysiace typów silnika, 1112 rodzaje skrzyń, tyle samo rodzaji wyposarzenia ech...czy te zabojady ocipiały ?