Strona 3 z 4
: 08 cze śr, 2005 11:27 am
autor: blaszka
nie

tylko nie wiem czy we wszystkich cylinderkach tak jest tz jaka firma cylinderka
ostatnio taki manewr robiłem w saxo nierówno brały hamulce i w
ogóle sałabo po wyciagnieciu było juz git
: 08 cze śr, 2005 11:28 am
autor: invictus
aha spox
Mi to i tak nie potrzebane bo mam taka zylete ze ciezko sie w korku jedzie

: 09 cze czw, 2005 9:55 pm
autor: waldemarek_b
ze sie podłąćze do tematu a może ktoś wie czy serwo do diesla jast takie same jak do benzynki - jeżeli nie to czym sie różni bo czeka mnie wymiana i nie wiem na co zwracać uwage przy kupnie
: 09 cze czw, 2005 10:50 pm
autor: powerhorse
zrobilem to wersje z odpaleniem podpompowaniem i odpaleniem silnika:)
bylo to tak:
podpompowalem
odpalilem - jakas dziwnie odpalil ale bez problemu
ale jak zaczalem popowac pedalem to jakby robil sie twardszy a co ciekawe obroty silnika spadaly (zimny silnik wiec byl na ssaniu)
: 09 cze czw, 2005 10:58 pm
autor: invictus
to wg mnie jest wszystko OK z serwem jezeli lekko wpadl po odpaleniu (bo nie napisales)
No to jak pedal twardy to
1. Przewody
2. Klocki, moze tez tarcze
Jezeli silnik ci nierowno chodzi to sprawdzil bym jeszcze przewod podcisnienia miedzy kolektorem dolotowym, a serwem (taki pleciony) ale z tego co mowisz, ze silnik troche spowalnial to raczej odpada
: 09 cze czw, 2005 11:03 pm
autor: blaszka
No to jak pedal twardy to
to wazelina go i ulegnie

: 09 cze czw, 2005 11:07 pm
autor: invictus
: 09 cze czw, 2005 11:14 pm
autor: blaszka
słyszałem z opowiadań

: 16 cze czw, 2005 11:29 am
autor: przemekk
widze ze nie tylko ja mam slabe hamulce
jak wsiadam do innego auta to przy kazdym hamowaniu malo szyby glowa nie wybijam a u mnie wciskam i cos tam hamuje ale niezabardzo
problem u mnie jest taki : hamulec jest miekki ale wchodzi gleboko a hamuje srednio, oprocz tego jak wciskam ostro hamulec to spadaja obroty silnika.
czy to wina pompy hamulcowej ??
odrazu napisze ze robilem hamulce tyl, wymienilem caly plyn i wszystko odpowietrzylem a hamulce poprawily sie nieznacznie
: 16 cze czw, 2005 11:33 am
autor: invictus
A odpowietrzyles CALY uklad?? Ptyl-Ltyl-Pprzod-Lprzod?? w tej kolejnosci??, bo z tego co piszesz wyglada jakby byl lekko zapowietrzony, a co do obrotow to nie wiem...
: 16 cze czw, 2005 11:46 am
autor: przemekk
odpowietrzalem chyba z 10 razy,
wszystko jest ok ale cos mi sie zdaje ze pompa przepuszcza no i dlaczego te obroty spadają ?
: 22 cze śr, 2005 2:14 am
autor: Piotrek205GTI
no i ja tez mam problem z tymi hamulcami... jade jade i bardzo dlugo hamuje... masakra... da sie jakis inny tuningowy zestaw wstawic ktory skroci hamowanie do minimum?
: 23 cze czw, 2005 10:43 pm
autor: MILO.
panowie sprawdzcie sobie takze pompe podcisnienia (vakupompa):
zdejmij wezyk idacy od serwa i zobacz czy pompa zasysa
a druga sprawa to jak juz ten wezyk jest zdjety to pociagnij do siebie powietrze z serwa jesli idzie w jedna strone to dobrze a jesli w obie to mamy membranke walnieta...tyle moich spostrzezen

mialem u siebie podobny temat ostatnio wszystko sprawdzane, wymieniane (tarcze, klocki) a okazalo sie wlasnie serwo...
: 24 cze pt, 2005 10:59 pm
autor: tomek
przemekk pisze: oprocz tego jak wciskam ostro hamulec to spadaja obroty silnika.
czy to wina pompy hamulcowej ??
Stawiam na serwo, podciśnienie do niego jest brane z kolektora ssącego.
Widocznie w serwie masz nieszczelność i, po naciśnięciu pedału, podciśnienie powoduje zasysanie lewego powietrza do silnika.
: 24 cze pt, 2005 11:08 pm
autor: invictus
ale jak silnik lapie lewe to obroty rosna...