Strona 23 z 38
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 09 sty śr, 2013 2:08 pm
autor: buniooo
wstepnie podstrojone, walki na 0, zaplon 0
w przyszlym tyg jade na hamownie, ustawie wszystko lacznie z zaplonem i mysle ze ok 2xx km wysra
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 09 sty śr, 2013 4:24 pm
autor: xtrack
buniooo pisze:wstepnie podstrojone, walki na 0, zaplon 0
w przyszlym tyg jade na hamownie, ustawie wszystko lacznie z zaplonem i mysle ze ok 2xx km wysra
przestan juz sie chwalic...dzieci głodne chodza a Ty kombinujesz...przecierz to nie kosztuje 5 złoty...lepiej nic nie pokazuj bo znowu bedzie dym...
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 10 sty czw, 2013 8:03 am
autor: stef
buniooo pisze:Pytalem czy trzeba azotować po szlifowaniu ale nie bylo takiej potrzeby.
dziwne bo wałki rozrządu utwardzane są powierzchniowo, a Twoje zostały zebrane w niektórych miejscach po 1,4mm jak napisałeś. Rozmawiałem wczoraj z chłopakiem, któremu robili wałki do alfy i jak najbardziej po tym zabiegu trzeba było azotować. Ciekawe na jakiej podstawie tak stwierdzili? Sprawdzali ich twardość?
Jeżeli jesteśmy już przy 5 zeta to ile krzyknęli za usługę? Za Alfe DOHC 8v jakieś 330zł
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 10 sty czw, 2013 9:39 am
autor: DJPreZes
Wykres wygląda chyba gorzej niż poprzedni - będzie dalsze strojenie? Jestem pod wrażeniem wielkim. Nie dość, że mocy ekstremalnie, to jeszcze to pod maską wygląda po prostu ładnie

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 10 sty czw, 2013 10:58 am
autor: buniooo
gosciu powiedzial ze mozna, ale nie ma potrzeby azotowac. moze w alfie napawal je i dlatego pozniej musial azotowac?
nie wnikam, znam ich wymiary co do 0.01mm, sprawdze po przejechaniu 1000km i wtedy bedzie wiadomo. Tak ok 300zl za walek.
Wykres sie zmienil bo rozrzad wrocil do seryjnego ustawienia, troche pokreci sie kolkami to pewnie sie zmieni.
wszystko okaze sie na hamowni.
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 16 sty śr, 2013 7:15 pm
autor: levis
A jest może do tego jakiś wykres AFR ?
Generalnie projekcik bardzo mi się podoba. 200hp n/a to jest coś

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 16 sty śr, 2013 8:06 pm
autor: buniooo
ale co chcesz zobaczyć na tym wykresie? z AFR dążę do ok 13
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 16 sty śr, 2013 11:16 pm
autor: levis
tak z ciekawości chciałem zobaczyć jak wygląda jego przebieg przez całe obroty. Hm a jakie jest standardowe AFR w 1.9 Mi16 ?
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 17 sty czw, 2013 1:11 pm
autor: buniooo
Zależy od obciazenia i obr itd. Kubas w swoim temacie kiedys robil na swoim silniku(co prawda nie mi16) taki pomiar
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 21 sty pn, 2013 9:38 pm
autor: buniooo
pora na update:
dolot okazał się mieć nie odpowiednia długość wiec wykonałem dłuższe trąbki. Doładowanie dynamiczne dolotu pojawiało się za późno, teraz powinno być ok 1000 obr wcześniej:)
Teraz trąbki są zaprojektowane jak powinno, odpowiedni kat zejścia i eliptyczny profil wejścia itp. Wcześniej trąbka miała 72 mm w najszerszym miejscu, teraz 90 mm. są ogromne:D
Zmiany dotkną tez wydech.
Okazało się tez ze do zakładanej mocy i obr przy których chce ja osiągnąć muszę zmienić średnice rury wydechowej. I tak pewien znajomy wyliczył ze będzie to średnica 60-62 mm wew. + tłumik rozprężny bądź megafon
aktualnie mam 53mm wew
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 22 sty wt, 2013 8:05 am
autor: stef
spoko, właśnie niedawno się zastanawiałem czy dolot nie jest za krótki ... Ciekawe czy nie lepszym rozwiązaniem filtra były by oddzielne skarpety na każdą z nich?
2,5" moim zdaniem to za dużo

jestem ciekaw co wyjdzie. Bez wątpienia będzie bardzo głośny
Przy jakich obrotach planujesz max moc i co to ten "megafon"?
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 22 sty wt, 2013 10:04 am
autor: buniooo
Dokladnie to 2,44"
Wg Kalkulatora wydechu powinien byc ok. Zobaczymy co wyjdzie.
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 22 sty wt, 2013 10:51 am
autor: leon
stef pisze:Przy jakich obrotach planujesz max moc i co to ten "megafon"?
jak to co ?

- can-stock-photo_csp3401191.jpg (9.2 KiB) Przejrzano 4330 razy
Straszny brutal z tego będzie

Kiedy jakiś pierwszy start ?
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 22 sty wt, 2013 11:56 am
autor: grzesiek309
Nieźle się będzie darł

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 22 sty wt, 2013 1:37 pm
autor: stef
buniooo pisze:Dokladnie to 2,44"
Wg Kalkulatora wydechu powinien byc ok. Zobaczymy co wyjdzie.
zazwyczaj wszyscy podają średnicę zwenętrzną rury, a grubość ścianki w zależności od materiału 1,5mm-2mm a Ty piszesz o wewnętrznej
2,5" to raczej pod turbo 250km + ja bym robił 2,25" mimo, że jest na ITB. Istotne jest też jaki będziesz miał tłumik końcowy (chodzi mi o fi rury wylotowej)
PS. a trąbki z czego zrobiłeś, ertalon?