Strona 30 z 38
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 10 mar ndz, 2013 11:47 am
autor: buniooo
myslalem o 2l, moze 1.5l zobaczymy
teraz mam ok 5,8l do tego dojdzie chlodnica oleju, weze, accusump wiec calkowita pojemnosc ukl smarowania to ok 9l
mysle nad windage trayem i kilkoma modami miski ale zabrac sie za to nie moge:D
kiedy te auto bedzie sie nadawalo do jazdy...
dostalem info ze przy wolnych obr, silnik 2.0 N/A na hydraulice w ciagu 20s wyczerpie 3l accusumpa
a przy 8000 RPM oleju wystarcza na jakies 10-12s to duuuzo czasu

jest nadzieja:)
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 10 mar ndz, 2013 11:00 pm
autor: xtrack
system suchej miski wiaze sie z duza iloscia oleju (20 litrow miniumum)
a tutaj jest do sprzedania na rf
http://www.racingforum.pl/Zbiornik-ACCU ... 07963.html
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 23 mar sob, 2013 12:11 am
autor: buniooo
miliardy roboczogodzin przy dziku:
wywaliłem alu miskę, wstawiłem głęboka stalowa vol.4
przegroda pompy oleju OUT, zbiornik dodatkowy z boku miski OUT.
Zamiast srub wjechały szpilki do mocowania miski olejowej, jedna uszczelka pod miskę, jedna pod przekładkę alu żeby juz zakończyć temat wycieków.
Pompa oleju rozebrana w mak, wyczyszczona, płaszczyzny przeszlifowane aby nie bylo strat w ciśnieniu oliwy. poskładane i zalane 8l oliwy

max stan
Wyleciala tez oryginalna chlodnica oleju i aktualnie pakuje chłodzoną powietrzem
Nowa chłodnice oleu z racji jej kolosalnych rozmiarów montuje za chłodnica wody zeby olej mi nie przymarzał:D Później zobaczymy jak sie to bedzie sprawowało i wleci na przod auta.
Wszystkie te prace wykonuje przed montażem ACCUSUMP'a ktory powinien na dniach juz byc w aucie
z pewnością problem odwiecznego problemu z brakiem smarowania zostanie zażegnany !!!
Pracuje tez nad zmiana kata pochylenia tylnych kol. info w krotce:)
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 23 mar sob, 2013 11:47 am
autor: Munne
sprawdz pw maestro
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 24 mar ndz, 2013 8:58 pm
autor: kubas
Pracuje tez nad zmiana kata pochylenia tylnych kol. info w krotce:)
O i to jest coś co mnie interesuje!

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 24 mar ndz, 2013 11:10 pm
autor: moralez
Zegnij belke na srodku to bedziesz mial negatyw

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 25 mar pn, 2013 6:49 am
autor: buniooo
juz wlansie prase szykuje:D
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 25 mar pn, 2013 11:56 am
autor: cienki
Tylko w dobrą strone zegnij bo zamiast negatyw wyjdzie pozytyw
Sory za OT
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 26 mar wt, 2013 7:30 pm
autor: buniooo
up
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 27 mar śr, 2013 2:31 pm
autor: stef
Elegancko

ja zobaczę u siebie jak teraz będzie z temperaturą oleju, ale jak do tej pory nigdy olej mi się mocno nie nagrzewał, myślę że to zasługa dużej pojemności układu ok. 8,5 l. Na razie zostawiłem seryjną chłodnicę.
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 27 mar śr, 2013 2:35 pm
autor: Orfister
Konstruujecie Panowie te bolidy jakbyście w kosmos się wybierali

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 27 mar śr, 2013 3:04 pm
autor: 2mouse
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 27 mar śr, 2013 3:07 pm
autor: Orfister
Ależ ja całkiem pozytywnie pisałem moje zdanie - porównywałem tylko to co ja robiłem przy swoim migu do Ich pracy...to jakby komarka porównywa do Hayabusy
Tak więc oczywiście SZACUNEK się należy jak najbardziej
Ale pewne patenty są godne powielenia nawet w aucie drogowym do normalnej jazdy

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 27 mar śr, 2013 4:22 pm
autor: buniooo
stef to dzwne bardzo, ja po 3 min torze mam 110st, nigdy dluzej nie katowalem,wiec nie wiem czy sie dalej nagrzewa . A pojemnosc ukladu aktualnie to ponad 8l, a dojdzie do tego chlodnica oleju, 4m przewodu o sporej srednicy do accu i accusump 2l czyli calkowita pojemnosc wyniesie ok 11l.
teraz wydaje sie mi ze bede mial problem z dogrzaniem oleju, ale wlasnie dlatego dalem chlodniczke oliwy za chlodnice wody aby go dogrzewala.
dzieki panowie za slowa uznania:)
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 27 mar śr, 2013 4:24 pm
autor: Munne
Kiedy jezdza skoro ciagle cos robia przy autach? Co wystep to zatarty silnik. No offense
Bunioo jedzie z tematem grubo i ciagle dopracowywuje auto i wyciaga wnioski. Na dodatek dorabia mnostwo cukiereczkow ktore sie reszcie przydaja wiec ja mocno kibicuje i oczywiscie kupuje co tylko sie da
