Strona 4 z 4

Re: Stagnacja

: 24 paź pt, 2008 11:32 pm
autor: Kamkiler
Dlatego wkurw. sie czasem ;/

Re: Stagnacja

: 25 paź sob, 2008 12:20 am
autor: martinop
Kamkiler - coś pisałeś że masz silnik z GTi w garażu ?!

Remontuj i wrzucaj do auta pod Motronic 8)7

Re: Stagnacja

: 25 paź sob, 2008 12:54 am
autor: Florek2b
tylko u Kamila jest ten problem ze ma leżaka 8)7

Re: Stagnacja

: 25 paź sob, 2008 1:03 am
autor: martinop
Dla chcącego nic trudnego, w czym problem?

Re: Stagnacja

: 25 paź sob, 2008 10:04 am
autor: Kamkiler
tylko po to kupilem Gti , ale zajechany silnik pokrzyzował mi plany rozebralem i sprzedalem ,zezlomowalem.
I w tej chwili jedyna alternatywą bedzie generalka , a w tej chwili pełna regulacja silnika ,

Re: Stagnacja

: 28 paź wt, 2008 5:10 pm
autor: Kamkiler
Ustawiłem Kat wyprzedzenia zapłonu i spalanie minimalnie spadło , moc wzrosła .

Re: Stagnacja

: 28 paź wt, 2008 5:55 pm
autor: Florek2b
kurcze to na następnym spocie ja sobie ustawie zapłon :D tylko sie boje ze moc może mi spaść bo na razie jest zajebiście jak na 1,1 :twisted: :twisted:

Re: Stagnacja

: 28 paź wt, 2008 6:52 pm
autor: Kamkiler
tylko ze ja z 0* powininem mieć 8* , swoją drogą dziwne jest ze samochody z tymi silnikami do pewnego nr seryjnego powinny miec 0* a od pewnego nr 8*, ja mialem 0* róznica jest wyczuwalna tylko ciekaw jestem czym te silniki sie różniły ,ze kąt wyprzedzenia zapłonu był tak różny ....i to nie wszystko wg ksiazki powinienem mierzyc kąt przy 950obr/min , w innych danych technicznych 850obr/min ,a sam gaznik ma wolne obroty mieć ustawione na 850-900obr/min ,kazda zmiana obrotów to inny kąt wyprzedzenia ..... i teraz ,do jakich obrotów mam sie ustosunkować ,hmm