Strona 4 z 19

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 25 lip ndz, 2010 10:46 am
autor: Marin205
moralez pisze:Gdyby zawory siadly po docieraniu to bys nie mial luzu. 8)
Nastepnym razem jak bedziesz pisal na pw: "obecnie auto chodzi jak traktor" to okresl czy tak glosno, czy takie wibracje daje silnik 8).
Masz rację. 2 zawory były ciasne i trzeba było poluzować. A reszta poprostu "odkontrowała się" i były luzy że hey. :)

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 04 sie śr, 2010 9:23 am
autor: robson
Marin205 kiedy zobaczymy cabrio na drodze,troszke ta reaktywacjia długo trwa. :W

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 04 sie śr, 2010 12:29 pm
autor: Marin205
robson pisze:Marin205 kiedy zobaczymy cabrio na drodze,troszke ta reaktywacjia długo trwa. :W

przed sekundą pozakładałem wszystkie duperele (osłonki itd), zalałem układ chłodzenia (nic nie cieknie) i w piątek do południa zamierzam już wyjechać autem

w piątek wkładam akumulator, odpowietrzam układ chłodzenia - pierwsza jazda testowa (diagnozuję i zamawiam półoś) i rezerwuje czas u Gada, ... tyle pozostało do zrobienia :)

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 04 sie śr, 2010 2:07 pm
autor: Para
No i jeszcze odkurzanie i wietrzenie ;) ale to juz chyba teraz mozna zaczac :W

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 06 sie pt, 2010 2:13 pm
autor: Marin205
Wyjechałem.....

Obrazek

Obrazek

Obrazek

niestety półoś tak szarpie że nie wiem z której strony 8)7

puszcza uszczelka pod deklem zaworowym (mimo że była nowa to chyba od leżenia szlag ją trafił) i przy wyższych obrotach robi się mokro od oleju

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 15 sie ndz, 2010 11:04 am
autor: Marin205
właśnie wczoraj wyjąłem z Cabrio szybkę od dachu ręcznego i założyłem taką od elektrycznego, więc zrobiłem zdjęcia porównawcze :)

Obrazek


Tutaj nałożyłem szybę na szybę i widać dokładny zarys szybek.

Obrazek


Na zdjęciu poniżej widać że szyba od ręcznego dachu założona do auta z elektrycznym dachem po prostu się nie nie domyka. Dzieje się tak ze względu na inną geometrię tego dachu. Tylna szyba z plexy jest bardziej pochylona w związku z czym na szklaną jest mniej miejsca.

Obrazek


Przy okazji mały manual jak wymienić taką szybkę:

należy:

1. odkręcić pas bezpieczeństwa by móc zdjąć tapicerkę
2. należy wyjąć klamkę by móc zdjąć tapicerkę
3. należy odkręcić 3 śrubki (śrubokręt gwiazdka) mocujące obudowę siłownika dachu (aby nie targać foli zabezpieczającej wnękę z szybą)
4. odpiąć tapicerkę i delikatnie odsłonić folię osłaniającą boczek (wystarczy odkleić połowę)
7. odkręcamy 3 śruby ( klucz nasadowy 10) mocujące mechanizm podnoszenia szyby i wysuwamy grzybek mechanizmu a aluminiowej szyny zamocowanej u dołu szyby
8. wyjmujemy w górę uszczelkę tylnej szyby zaczynając od wewnętrznej uszczelki
9 poluzowujemy kluczem nr 7 2 śruby mocujące aluminiową szynę do szyby. (najlepiej złapać kluczykiem płaskim nr 7 śrubę pomiędzy szybą a karoserią i nakrętkę którą mamy od strony kabiny poluzować nasadką nr 7) - bez poluzowania będzie nam trudno wyjąć szybę, gdyż śruby będą zachaczać o metalowe elementy karoserii przy uszczelce.
10. włożenie szyby to te same czynności ale w odwrotnej kolejności. Należy pamiętać by nową szybę wsuwać już z poluzowanymi śrubami i dokręcić po wsunięciu prowadnice.

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 16 sie pn, 2010 2:32 pm
autor: Para
Dzieki Marin, przyda sie. Rozumiem ze ta po lewo jest od manuala ?

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 17 sie wt, 2010 11:07 am
autor: Marin205
Para pisze:Dzieki Marin, przyda sie. Rozumiem ze ta po lewo jest od manuala ?
dokładnie tak jak piszesz :)

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 30 sie pn, 2010 12:05 pm
autor: Marin205
w Niedzielę uporałem się z półosią, dopiero użycie kluczy 3/4 cala pozwoliło wywrzeć odpowiednią presję na nakrętkę (1/2 cala + przedłużką z rury sprężynowały)

Będę montować któryś z czterech liczników

mam 2 x 205 GTI (z mojego Gentry i z Griffe Zdzicha z Warszawy)
oraz 2 x 309 GTI16

Obrazek

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 30 sie pn, 2010 12:42 pm
autor: Para
Ostatnim razem ja cie widzialem to miales tylko jeden od 309 GTI16, niezle sie wzbogacasz ;)

Moze zapodasz fotke pudelka z przepieknymi lampkami ? 8)

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 30 sie pn, 2010 1:06 pm
autor: Pluto
Montuj od zwykłego GTi :P

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 31 sie wt, 2010 11:04 am
autor: Marin205
Para pisze:Ostatnim razem ja cie widzialem to miales tylko jeden od 309 GTI16, niezle sie wzbogacasz ;)

Moze zapodasz fotke pudelka z przepieknymi lampkami ? 8)
Para zawsze chciałem Ci to powiedzieć: użyj opcji szukaj :D

albo kliknij tu http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... 57#p208157

lub tu http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... ux#p208159

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 31 sie wt, 2010 11:36 am
autor: Para
Piękne szkiełka :)

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 31 sie wt, 2010 12:46 pm
autor: MichalKowalski
Które P205 miały liczniki wyskalowane do 220km/h a które do 240km/h?

Re: RG Cabrio Reaktywacja by Marin205 i spółka

: 31 sie wt, 2010 1:19 pm
autor: PrezesBednarz
Żadna 205 nie miała 240. To są zegary z 309 GTI16

Edit:
Nie wiem, czy to seria, ale znalazłem gutmanna 205 mi16 (gm16i)

z blatem który wygląda na mieszankę 205 gti i 309 gti16(240 i czerwone pole od 6tyś.)
Ktoś rozjaśni, czy to ori gutmann, czy swap?
Wiem, że turbo gutmanny miały 260, ale to mowa o kolorowych licznikach.

Obrazek