Strona 4 z 20

Re: Wi205 (bączek)

: 11 sie sob, 2012 8:20 pm
autor: Wi205
Up,

W poniedziałek muszę wymienić niestety sztywne przewody paliwowe pod podwoziem. Robota będzie szybka i prosta, ale na styk z planowanym wyjazdem.

Re: Wi205 (bączek)

: 12 sie ndz, 2012 7:43 pm
autor: -BARON-
wysłałem do kolegi prywatna wiadomość wczoraj. Miło by było jak by zerknoł :W

Re: Wi205 (bączek)

: 12 sie ndz, 2012 9:13 pm
autor: Wi205
-BARON- pisze:wysłałem do kolegi prywatna wiadomość wczoraj. Miło by było jak by zerknoł :W
Hmmm to bardzo dziwne, ale niestety nic nie dostałem na PW :( ?

Re: Wi205 (bączek)

: 12 sie ndz, 2012 9:43 pm
autor: -BARON-
No to tu się zapytam. Czym i jak kolega zaślepił otwory po wtryskach, i ile go uczyniła ta przekładka pod kolektor. I ewentualnie gdzie dał to robić . Czy się nie dało kolektora założyć ponieważ rozstawy nie pasowały czy też przez wspomnianą bliskość do głowicy.

Re: Wi205 (bączek)

: 12 sie ndz, 2012 11:38 pm
autor: Wi205
-BARON- pisze:No to tu się zapytam. Czym i jak kolega zaślepił otwory po wtryskach, i ile go uczyniła ta przekładka pod kolektor. I ewentualnie gdzie dał to robić . Czy się nie dało kolektora założyć ponieważ rozstawy nie pasowały czy też przez wspomnianą bliskość do głowicy.
Wtryski zaślepione są wyfrezowanymi na wymiar klinami z aluminium i utrwalone specjalnym klejem odpornym na temperaturę. Jeżeli chodzi o przekładkę, została wykonana w Poznańskiej Wiepofamie http://www.wiepofama.pl (Ta informacja jest na pierwszej stronie tego tematu) koszt 100zł ,jednak była wykonana pod stołem :) stąd cena. Flansza do głowicy z wielopunktem w TU jest konieczna ze względu na inny rozstaw śrub, odległość kolektora od głowicy i rozstaw otworów dolotowych w głowicy.

Re: Wi205 (bączek)

: 13 sie pn, 2012 10:07 am
autor: dzikson
Ciekawe jak wydłużenie kanałów kolektora ssącego (dodatkowa flansza) wpłynęło na charakterystykę tego silnika?

Re: Wi205 (bączek)

: 13 sie pn, 2012 10:36 am
autor: Wi205
dzikson pisze:Ciekawe jak wydłużenie kanałów kolektora ssącego (dodatkowa flansza) wpłynęło na charakterystykę tego silnika?
Nie są wydłużone, długość kanałów jest taka sama jak w starym TU. Głowica z TU9-1-3 ma wystawione kanały na zewnątrz o taką samą wysokość jak wysokość flanszy (może byc różnica +- 3-4mm). Nie ma to żadnego wpływu na działanie silnika.W poście wyżej napisałem, że flanasza była również konieczna ze względu na odległość kolektora od głowicy.

Re: Wi205 (bączek)

: 13 sie pn, 2012 9:33 pm
autor: Wi205
Up.

Przewody paliwowe wymienione :). 1 godzinka w kanale.

Dalsze prace pod koniec miesiąca. Jutro wyjeżdżam na HEL na sam czubek :). Oczywiście Winnim :D

Re: Wi205 (bączek)

: 14 sie wt, 2012 6:46 pm
autor: Pluto
Zdaj relacje jak się sprawował. Pierwsza taka podróż 205?

Re: Wi205 (bączek)

: 14 sie wt, 2012 8:30 pm
autor: Wi205
Pluto pisze:Zdaj relacje jak się sprawował. Pierwsza taka podróż 205?
jazda pierwsza klasa. Pug zaliczył test na 5+. Na trasę trochę krotka skrzynia. Przydałyby się dłuższa.
Właśnie leżymy w namiocie na samym czubku Helu, a Winni odpoczywa naprzeciwko nas :). Spalanie 20-22l na 400km. Ha, ha.
Pozdrawiamy Łukasz i Kasia
DSC00128.JPG
DSC00126.JPG
DSC00125.JPG
DSC00122.JPG
DSC00119.JPG

Re: Wi205 (bączek)

: 16 sie czw, 2012 6:09 pm
autor: pawel
wini daje wiele radości :)

Re: Wi205 (bączek)

: 17 sie pt, 2012 8:19 am
autor: DJPreZes
Wi205 pisze: Spalanie 20-22l na 400km.
Mój po remoncie (cała góra) spala jakieś 7,5l/100km w trasie :/ Fuck.

Re: Wi205 (bączek)

: 17 sie pt, 2012 10:06 am
autor: Wi205
DJPreZes pisze:
Wi205 pisze: Spalanie 20-22l na 400km.
Mój po remoncie (cała góra) spala jakieś 7,5l/100km w trasie :/ Fuck.
Mam pewne dane w kwestii spalania.
zatankowalem do pelna 42l. Przejechalismy 430km.Pojechalem zatankowac do pelna ponownie,weszlo 24,6litra co dale e 5,7l/100km. predkosc pomiedzy 90-110km/h

Re: Wi205 (bączek)

: 17 sie pt, 2012 10:13 am
autor: DJPreZes
Zazdroszczę :oops:

Re: Wi205 (bączek)

: 17 sie pt, 2012 10:50 am
autor: Wi205
DJPreZes pisze:Zazdroszczę :oops:
W zeszłym roku stanąłem przed dylematem czy remontować czy wymieniać silnik. Po rozeznaniu rynku i cen silników wybór był oczywisty, nowy silnik. Za 1.4 TU z 207 2010rok z przebiegiem 13.000km zapłaciłem 850zł. Remont samej głowicy to minimum 600zł.