Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
- Q-car
 - Nowicjusz
 - Posty: 37
 - Rejestracja: 04 lis wt, 2014 12:16 am
 - Posiadany PUG: New Look 1.1 1992
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
potrzebuję ten wymiar z oryginalnych zacisków z 1.1 lub podobnych, a nie mam przy sobie auta
na zdjęciu jest zacisk z Saxo VTS system ATE
pilne
			
							
			
									
						
										
						na zdjęciu jest zacisk z Saxo VTS system ATE
pilne
- krzyska
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2097
 - Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
 - Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: okolice Kruszwicy
 
Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
94mm mają zaciski z gti i podchodzą do 1.1
			
			
									
						
							GTI_Efekt Masy 
			
						- Q-car
 - Nowicjusz
 - Posty: 37
 - Rejestracja: 04 lis wt, 2014 12:16 am
 - Posiadany PUG: New Look 1.1 1992
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
94 mm mierzone w ten sposób jak na zdjęciu?
faktyczny wymiar powinien być podany chyba z 10mm mniej (jeżeli jest przykręcany śrubami M10)
			
			
									
						
										
						faktyczny wymiar powinien być podany chyba z 10mm mniej (jeżeli jest przykręcany śrubami M10)
- krzyska
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2097
 - Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
 - Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: okolice Kruszwicy
 
Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
Nie M10 tylko M12 jak już. Pomiar zrobiony tak jak na zdjęciu.
			
			
									
						
							GTI_Efekt Masy 
			
						- Q-car
 - Nowicjusz
 - Posty: 37
 - Rejestracja: 04 lis wt, 2014 12:16 am
 - Posiadany PUG: New Look 1.1 1992
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
ok, nie mam pod ręką - może być M12
dzięki za szybką odpowiedź
			
			
									
						
										
						dzięki za szybką odpowiedź
- Q-car
 - Nowicjusz
 - Posty: 37
 - Rejestracja: 04 lis wt, 2014 12:16 am
 - Posiadany PUG: New Look 1.1 1992
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
Pasowało, musiałem zastosować tylko krótsze śruby do jarzma, ale będę musiał coś jeszcze zrobić z felgami no obcierają o zacisk. Nie wiem jeszcze czy poprawiła się skuteczność, bo nie miałem jak wyjechać.
			
			
									
						
										
						Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
Panowie, do czego są te dwa mniejsze oringi w poniższym zestawie naprawczym?
http://allegro.pl/reperaturka-zacisk-zx ... 46964.html
			
			
									
						
										
						http://allegro.pl/reperaturka-zacisk-zx ... 46964.html
Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
Też się zastanawiam...harem pisze:Panowie, do czego są te dwa mniejsze oringi w poniższym zestawie naprawczym?
http://allegro.pl/reperaturka-zacisk-zx ... 46964.html
A i nie kupuj na allegro...
- krzyska
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2097
 - Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
 - Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: okolice Kruszwicy
 
Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
Slabo szukałeś, odwór na prowadnik w zwykłych bendixach i tylnych w gti2mouse pisze:Też się zastanawiam...harem pisze:Panowie, do czego są te dwa mniejsze oringi w poniższym zestawie naprawczym?
http://allegro.pl/reperaturka-zacisk-zx ... 46964.htmlW rozbieranych ory zaciskach nie znalazłem niczego takiego.
A i nie kupuj na allegro...Na Drobiarskiej ten sam zestaw 27 PLN...
					Ostatnio zmieniony 23 kwie czw, 2015 10:09 pm przez krzyska, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							GTI_Efekt Masy 
			
						Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
To chyba mam niezwykłe... Palcem proszę pokazać gdzie mam to wsadzić...krzyska pisze:Slabo szukałeś, odwór na prowadnik w zwykłych bendixach
- krzyska
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2097
 - Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
 - Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: okolice Kruszwicy
 
Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
A tak poza tym to obejrzej cti w kup i zrob. Tym razem uważnie 
 
			
			
									
						
							GTI_Efekt Masy 
			
						Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
W środek? tam są trzy wrąbki... w środkowy? To ma sens...krzyska pisze:A tak poza tym to obejrzej cti w kup i zrob. Tym razem uważnie![]()
Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
To jak w końcu w który rowek ten oring, w środkowy? U mnie też tego nie było, a odcinka samochodu marzeń nie mogę nigdzie namierzyć.2mouse pisze:W środek? tam są trzy wrąbki... w środkowy? To ma sens...krzyska pisze:A tak poza tym to obejrzej cti w kup i zrob. Tym razem uważnie![]()
Pytanie, kto zepsuł te co rozbierałem, że tych oringów nie było...
Ja to myślałem, że te rowki są do "magazynowania" smaru dla prowadnicy.
- krzyska
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2097
 - Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
 - Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: okolice Kruszwicy
 
Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
Pewnie w czerwcu bede grzebał przy zaciskach to ustalę w którym rowku.
			
			
									
						
							GTI_Efekt Masy 
			
						Re: Poprawa skuteczności hamowania/wymiana zacisków
W czerwcu...krzyska pisze:Pewnie w czerwcu bede grzebał przy zaciskach to ustalę w którym rowku.
Obstawiam, że w środkowym i przede wszystkim ten oring zabezpiecza przed przemieszczeniem smaru w jeden koniec prowadnicy. Tak sądzę...