Strona 4 z 7
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 26 gru pt, 2014 12:11 am
autor: woocash
Nie, tam jeszcze nie zagladalem, jakbym zdjał błotniki to już by była prawie rozbiórka

ale... Najpierw uszczelnię to i sprawdzę.
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 26 gru pt, 2014 12:32 am
autor: dzikson
Może wystarczy tylko odchylić błotnik, żeby się przekonać co tam słychać?
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 26 gru pt, 2014 7:20 pm
autor: pepek69
teraz widzę o co chodzi

a nie tak dawno wyśmiewałeś mój zakup mikołowski

mój wygląda prawie tak samo - rdza obłożona blachą

powodzenia w projekcie - moja oferta aktualna - będziemy w kontakcie.
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 26 gru pt, 2014 9:29 pm
autor: woocash
Ej no, nie wyśmiewałem, byłem ciut zdziwiony i tyle
Różnica jest taka, że w twoim xs rdza była ostentacyjna i od zewnątrz, a u mnie z zewnątrz prawie nic a w środku - jak na obrazku...
Dzikson... Pytanie gupie - jak odkręce śruby od góry, to błotnik trzyma sie na czym? Na masie uszczelniającej?
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 26 gru pt, 2014 9:38 pm
autor: grzesiek309
Śruby są też dwie pod zderzakiem i jedna od środka na słupku.
Bez opalarki/mocnej suszarki i ostrego noża lepiej nie podchodź do zdejmowania błotnika. Chyba, że był już zdejmowany i ktoś na sylikon przykleił

Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 26 gru pt, 2014 10:57 pm
autor: dzikson
Śruba mocująca zderzak, dwie pod zderzakiem, jedna na słupku pod szczeliną drzwi i jedna od strony opony wchodząca w nadkole. Ta masa uszczelniająca będzie robiła problemy, ale dla oceny stanu tego kawałka blachy może wystarczy odciągnąć i wsadzić tam łapę, bez odklejania całego błotnika

Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 27 gru sob, 2014 6:18 pm
autor: woocash
dzięki za info - zostanie dla potomności
dzisiaj ciut podziałałem - powiedzmy jest 4:1
1:0 uszczelniłem pompę wtryskową /pikuś, jak się ma patent na zakładanie ciasnych oringów

3:0 wyciąlem dwie dziury w podłodze /muszę ciąć w stoperach, do teraz piszczy w uszach.../
4:0 wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów
4:1 przy okazji zepsułem automat ssania - nieopacznie pociągnąłem za linkę mocując coś na pompie... zrobił się luz i już linka nie wraca /mimo tego silnik spokojnie odpalił przy temp garażowej.
sprawdziłem półoś - faktycznie na przegubie wewnętrznym jest luzik mały, półoś widać że nówka.. do tego spidan.... jutro /w przyszłości/ rozepnę manszetę i zobaczę czy tam wogóle smar jest... jak nie będzie dostatecznie dużo to nawalę smaru i się zobaczy czy nastąpi wyleczenie.
błotnik od strony kierowcy - znaczy wewnętrzny - jest ciut zjedzony... jak już uporam się z podłogą to i tam trzeba będzie poprawić dla pewności.
muszę dopasować przewód paliwa od przewodu sztywnego do filtra - spękany jest jak 150 - pewnie fabryczny jeszcze...
no i dopasować jakiś przewód odmy - mam poklejony taśmą izolacyjną...
bagnet zdobyć bo brak ogranicznika.
i takie tam

Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 27 gru sob, 2014 9:27 pm
autor: Manwe
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 27 gru sob, 2014 11:02 pm
autor: woocash
nie jesteś sam
yeah! gorzej niż u mnie, nie wierzę
ale... co GTI to GTI... lepiej lepić gita niż paścio-diesla.
powodzenia.
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 29 gru pn, 2014 5:16 pm
autor: kojot662
Łukasz wybieraj

, A tak na poważnie to mam jeden na zbyciu jak dalej aktualne.
Sławek, Gorlice, tapatalk, LG2mini
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 29 gru pn, 2014 5:59 pm
autor: woocash
o żesz! ty szrotowy sępie
no ten tego.. dowolny pasujacy znaczy od diesla
napisz cenę na pw proszę.
apdejt dzisiejszy.
korzystając z dnia łaski - dzieci u dziadków, żona zawalona papierami

poszedłem ciut podłubać.
1 - wyciąłem próchno w podłodze - bardzo dobra lekcja budowy nadwozia 205-tki

i niech szlag jasny trafi wszystkich do 5 pokolenia wstecz i do przodu którzy podnoszą pugi za wzmocnienia z odwodnieniami.
2- przesmarowałem półoś - znaczy.... kuźwa zielona - smaru nie było NIC - trochę srebrnego pyłu niestety... przedmuchałem, dałem magiczny smar - luz jest prawie niewyczuwalny - zobaczę jak w drodze...
3 - wymieniłem osłonę maglownicy od strony kierowcy - troszkę mocowania z drażkiem było - ba, najgorsze że trzeba było nawet POMYŚLEĆ trochę

ale zrobione jest.
4- ten bitex poniżej listew na szczęście nie jest szary tylko czarny - po potraktowaniu szczotą na wiertarze robi się czarny - więc może to nawet jakoś wyglądać.
5 - cięgno zmiany biegów jedno jest fest luźne - w dalszej kolejności trzeba będzie wymienić
6 - takie tam przygotowania do spawania - szlifowanie dookoła wyciętych dziur.
postanowiłem wspawać łatki na największe dziury, te malutkie dookoła dziur po kołkach od przewodów od spodu tylko zabezpieczę /inhibitor+cynk+uszczelniacz/ nie będę jeździł ryszardem wieki.....
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 30 gru wt, 2014 7:03 pm
autor: kojot662

Masz załatwione, jak się ogarnę po Sylwestrze to dam ci znać na PW co i jak...
Sławek, Gorlice, tapatalk, LG2mini
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 30 gru wt, 2014 7:08 pm
autor: woocash
Spoko, dzięki

Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 30 gru wt, 2014 9:49 pm
autor: pyzio_dawca
dobrze rozumiem? łatasz puga, tak zeby tylko nogi nie wpadly na asfalt?
W takim razie pozwole sobie przekazac Tobie, twoje zyczenia dla mnie : " Gumowych drzew ". I nie traktuj tego jak złośliwość - czysta troska
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
: 31 gru śr, 2014 12:39 pm
autor: grzesiek309
W tym przypadku to raczej gumowych kamieni i płytkich kałuż
