Strona 4 z 11
: 03 gru sob, 2005 4:10 pm
autor: JoT_JoT
i jak tam fotki tylniego zderzaczka bedą

: 03 gru sob, 2005 5:58 pm
autor: Lord Devil
Niestety nie mam oryginalnego T-16. Jest w Krakowie zatarty ale nie mogę się dogadać, co do ceny a właścicielem. Mam 1,9 16v z 405 z 1993 roku. Jesteśmy na etapie robienia turbiny i kolektora. Akumulator oczywiście leci do bagażnika, bo turbina bedzie najprawdopodobniej w miejscu akumulatora.
: 04 gru ndz, 2005 4:14 pm
autor: Para
: 04 gru ndz, 2005 4:34 pm
autor: pki205
Naprawde niezle wygladaja te zderzaki z 306. Pewnie to zasluga calego bodykit'u.
Jakis korek wlewu paliwa by sie przydal inny niz standardowy.
: 04 gru ndz, 2005 4:45 pm
autor: pki205
jasne ze o naklejce mowy nie ma
bez przerobek to tylko takie cos chyba:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=70170512
wiadomo ze jeszcze pewnie duzo takich drobiazgow mozna znalezc ale najwazniejsze zeby zaczal jezdzic, reszta moze poczekac

: 04 gru ndz, 2005 4:52 pm
autor: NMike
Zakończona ale korek nie sprzedan

: 04 gru ndz, 2005 4:56 pm
autor: pki205
No wlasnie...
: 04 gru ndz, 2005 5:07 pm
autor: JoT_JoT
No no fajnei wygladaja te zderzaczki naprawde
Ja to tam bym osobiście przy okazji malowania odrazu wywalił zamek z tylnej klapy bo tak średnio do tego wszystkigo pasuje
A bedzeisz jakoś niżej sadzał to autko

czy raczej nie
: 04 gru ndz, 2005 5:31 pm
autor: NMike
A skąd masz te poszerzenia?

: 04 gru ndz, 2005 5:44 pm
autor: NMike
Pytam się z ciekawości, bo kilka takich zestawów już sprzedałem

: 04 gru ndz, 2005 5:49 pm
autor: NMike
Wtedy jeszcze po 250szt
: 04 gru ndz, 2005 6:26 pm
autor: NMike
Zderzaków nie miałem.
: 05 gru pn, 2005 11:37 am
autor: Lord Devil
Z tyłu wygląda kosmicznie. CUDO, jak dla mnie to by się przydały większe laczki, ale z doświadczenia wiem, że na 17" można zapomnieć o szaleństwach na twardym zawiasie. Genialna robota. RESPEKT.
: 05 gru pn, 2005 11:54 am
autor: krzycho
Lord Devil pisze:Niestety nie mam oryginalnego T-16. Jest w Krakowie zatarty ale nie mogę się dogadać, co do ceny a właścicielem. Mam 1,9 16v z 405 z 1993 roku. Jesteśmy na etapie robienia turbiny i kolektora. Akumulator oczywiście leci do bagażnika, bo turbina bedzie najprawdopodobniej w miejscu akumulatora.
Zastanawiam sie dlaczego chcecie pakować turbo zamiast aku na takim długim kolektorze. Szczególnie że przymierzałem turbinke i da sie ją zmieścić zaraz za głowicą. Czas reakcji na takim krótkim połaczeniu nie powinien przekroczyć 0,5 sek a jak jest obok to turbodziura urasta prawie do dwóch sekund. Poza tym moze dobrym pomysłem byłoby dac dwie małe sprężareczki zamiast jednej dużej ?
: 05 gru pn, 2005 12:36 pm
autor: JoT_JoT
No co do tylnej klapy na gąłdko

to u siebie akurat ostatnio tak zrobiłem

:D:) zmykac te ja można przecierz

:) u mnie otwieranie jest akurat z pilota równie dobrze moze byc na przycisk lub linke

.
No ale efekt koncowy pewnie i tak bedzie powalajacy

Fakt jak mówi Lord Devil autko wygladało by ejszce lepiej na wiekszych kółkach

:) ale jak i sam dobrze wie troche ciezko sie jeździ na twardym zawiasie

Chociaz jakies 16"

a speedliny zostawić na zimówki
