Strona 4 z 4
: 23 maja wt, 2006 9:47 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
...choć na zdjęciu wyglądasz na troszke jakby podłamanego zaistaniałą sytuacją

:D:D:D:D
Fuso... pytaj Kaktusa albo Samera... podejrzewam że chętnie pomogą

: 23 maja wt, 2006 10:41 pm
autor: samer
fuso pisze:odgrzewam trupa ale mam pytanko czy wiecie moze gdzie mozna znalesc zalacznik
"J" z 1986r czyli roku w ktorym zostala wydana homologacja rajdowa dla 205 1,6gti chce zbudowac autko do klasy historycznej i potrzebuje dokladnie ten zalacznik bo to autko podobno pod niego podlega a jest mniej restrykcyjny niz terazniejszy zalacznik "J"
ps.co do kosztow budowy nie musi mnie nikt uswiadamiac bo juz jedna rajdowke mialem i troszke kaski zbudowanie jej kosztowalo pomimo ze to byl tylko fiat 126p
a i jeszcze jedno czy do klasy historycznej klata wystarczy ze bedzie zalacznikowa i przejdzie BK czy musi miec jakies papiery??
Witam, mozemy ci zrobic kserokopie(jest troche stron, wiec troche zl pojdzie

), lecz juz jest wymagany orginal w GSMP, wiec bedziesz musial i tak predzej czy pozniej homologacje zakupic w PZM za 200zl
Klatka musi byc zgodna z zalacznikiem "J", w tym roku juz na badaniach proponuja o zmiane mocowan pasow, zamiast do budy, do klatki(czyli potrzebny pałąk na te pasu). Jezeli jeszcze nie masz, polecam u nas w Opolu "CK Motorsport", gdzie Krzysiek robi bardzo fajne i stosunkowo tanie klatki, ktore przechodza bezproblemowo badania.
Bardzo fajnie ze szykujesz sie do gor, ale domyslam sie ze na nastepny sezon.
Jak masz jakies watpliwosci, zapytania wal smialo na PW moje, lub Kaktusa, chetnie pomozemy!
Sami teraz przerabiamy rajdowke do gor na ten sezon, Kaktus bedzie jezdzil w HS 2000 sponsorowany przez DąbCar Tunig
Pozdrawiam
: 23 maja wt, 2006 10:47 pm
autor: fuso
no to fajnie chetnie sie skusze na taka kserowke zeby zobaczyc co i jak a oryginal i tak zakupie
co do szykowania auta to dopiero na przyszly sezon bo troche pracy przedemna
na poczatek jednego sponsora juz mam wiec najgorzej nie bedzie no ale to raczej mini sponsor :p
pozdro
: 23 maja wt, 2006 11:44 pm
autor: samer
Zorietuje sie ile kosztowac bedzie ksero i dam Ci znac.
Takie pytanko typowo "czatowe"

; skąd jestes?
: 24 maja śr, 2006 7:32 am
autor: Sebek
fuso pisze:no ale to raczej mini sponsor :p
pozdro
mama

: 24 maja śr, 2006 8:18 am
autor: fuso
ja jestem z Gdyni
a mini sponsor to nie mama :p
tylko firma w ktorej pracuje za reklame na kaszlaku dostawalem troszke kasy tak ze na kjs-a starczalo i nawet cos zostawalo ale do gsmp to za malo
: 25 maja czw, 2006 11:39 am
autor: fuso
pytanko czy specyfikacja A-grupowa zezwala na odelzanie auta a jezeli tak to do jakiej wartosci?? chodzi mi o montowanie elementow karoserii z wlukna
: 25 maja czw, 2006 5:08 pm
autor: samer
w A grupie nie mozna miec elementow z wlukna. Klapa, maska, drzwi musza byc z blachy, a szyby szklane.
Auto po wyciagnieciu tapicerek juz jest bardzo lekkie i czesto przekracza min. regulaminowe.
: 25 maja czw, 2006 7:13 pm
autor: fuso
aha bo dorwalem na stronie fia zalacznik z 1986r i jest w nim napisane ze masa min dla 1600 jest 800kg ale po wybebeszeniu wnetrza i wlozeniu klatki to i tak bedzie daleko od 800kg tak mi sie wydaje dlatego sie pytam
: 25 maja czw, 2006 7:31 pm
autor: rado83
samer czy ja tez mogl bym sie skusic na takie ksero:)do 1,9 masz moze?chyba kiedys juz mi obiecywales takie cos:P
: 28 maja ndz, 2006 3:09 pm
autor: fuso
kolejne mje pytanko apropo budy czy jezeli auto ma homologacje jako to musi posiadac zderzaki od wersji gti czy moga byc od zwyklej wersji bo w tej chwili moj pug ma zderzak przedni chyba od jakiegos polo
pozdrawiam
: 28 maja ndz, 2006 7:30 pm
autor: rado83
z moich inf chyba musi byc z gti-ka.
: 28 maja ndz, 2006 8:37 pm
autor: fuso
kurka niestety tez mi sie tak wydaje
: 28 maja ndz, 2006 9:22 pm
autor: Michal
Na BK czepiaja sie nadwozia... Jednym slowem to co masz w homologacji to musi byc i w aucie
