Strona 4 z 7
: 07 wrz czw, 2006 10:20 pm
autor: szmergiel
no tak, ale wiecie....w fabryce sztab inż. to projektował i liczył i wg mnie to ich wyniku nie poprawi sie kilkoma rurkami od sracza i filtra a'la BIZON

dobra, już nie mące

miłej zabawy

: 07 wrz czw, 2006 10:24 pm
autor: Banita
Oni tego nie liczyli, zeby uzyskac jak najwyzsza dynamike, tylko aby kosztu produkcji byly jak najnizsze

: 07 wrz czw, 2006 10:25 pm
autor: grzechuuu205
hehehe i podoba mi sie to ze ktos szczerze z mostu wali

ale wydaje mi sie ze przy tym silnku to raczej nie ma różnicy... oryginalny dolot i tak lata w lewo i w prawo i wogóle...

: 07 wrz czw, 2006 10:30 pm
autor: szmergiel
Banita pisze:Oni tego nie liczyli, zeby uzyskac jak najwyzsza dynamike, tylko aby kosztu produkcji byly jak najnizsze

no dobra, zwracam honor, toż to francuzy go robili. gdyby to było o niemieckich wynalazkach to co innego. pozdro!!
: 07 wrz czw, 2006 10:33 pm
autor: grzechuuu205
aule pisze:Hej
Wyglada super. Powiedz jeszcze jekie sa średnice tych kolanek bo chyba nie 50
wiatm... to są rury o średnicy 75mm.
: 08 wrz pt, 2006 2:32 am
autor: moralez
szmergiel pisze:przepraszam ze tak sie wtrace, ale czy już komuś ten filtr podniósł moc czym moment obrotowy?? czy tylko samopoczucie.
musze cie zmartwic ale u mnie nastapila poprawa osiagow

a u blaszki wrecz zrodzila sie nadprzyrodzona sila w silnik 11 sekund do 100 z silnika 1,1
co do tego co piszesz dalej to przy fabrycznym walku te zjawiska sa marginalne
a skoro pierwszy odwazny pokazal kibeldolot to i ja pokaze

koncepcja troche odmienna ale chyba zdajaca egzamin

: 08 wrz pt, 2006 8:43 am
autor: grzechuuu205
kto jeszcze sie odważy

: 08 wrz pt, 2006 10:30 am
autor: Sebek
a moim zdaniem sa tu na bank duże straty, tak zamontowany stożek nie łapie po prostu powietrza bo niby skąd, zza lampy
testowałem taka koncepcję ale lepiej jeździ ze stożkiem w miejscu puszki, osłoną termiczna izolującą ciepło z silnika i z dolotem dającym nawiew na stożek i wyrżnietym otworem w grillu i to zdecydowanie
: 08 wrz pt, 2006 11:43 am
autor: grzechuuu205
a co sadzisz o moim rozwiazaniu?

: 08 wrz pt, 2006 3:25 pm
autor: Sebek
grzechu dopiero teraz zobaczyłem Twoje i powiem Ci ze szacuneczek jednym słowem brawo bo nie dosyć że masz dolot w miarę jednakowej średnicy, to pominąłeś puszkę tak jak ja i masz napływ świerzego powietrza z grilla

tylko
kup sobie z allegro za chyba 15zł czy 20 osłonę termiczną z blachy i będzie lepsza niż te gąbki
ps.
czy mogę prosić Cię o zdjęcie i wymiary i kąty każdego z tych plastików bo chciłbym zrobić sobie też w ten sposób bo teraz mam trochę inaczej
ogólnie bardzo mi się to podoba bo jest z głową zrobione

ale Ci nasłodziłem

: 08 wrz pt, 2006 3:52 pm
autor: grzechuuu205
no strasznie

zdjęc to ja nie ma osobno kazdej, ale mają srednice 75mm (stozek ma 77mm a wejsciedo silnika (tego plastikowego czegos) ma 73mm ale to uszczelniłem) jedno kolanko ma 90st. drugie chyba 75st a trzecie to chyba 20st i na koncu (przy stożku) jest prosta rura, którą skróciłem pod skosem lekkim aby nie wchodziła do stożka (bo stozek pod lekkim kątem jest) a co to za blachy masz na mysli? masz jakiegos linka? mam zamiar odgrodzic ten stozek od silnika czyms....
: 08 wrz pt, 2006 3:59 pm
autor: Sebek
dzisiaj albo jutro zrobie zdjęcie swojej osłony i wrzuce na forum a musze powiedzieć że sporo daje i jest montowana na kołnież stożka
Dodano po 1 minutach:
w sumie to znalazłem ale jak widzę to trochę podrożała
http://allegro.pl/item126248091_oslona_ ... html#photo
: 08 wrz pt, 2006 4:51 pm
autor: grzechuuu205
i ten metal cos daje? ale zrób fotke jak to u ciebie pod macha wygląda!

: 08 wrz pt, 2006 8:12 pm
autor: moralez
Sebek pisze:a moim zdaniem sa tu na bank duże straty, tak zamontowany stożek nie łapie po prostu powietrza bo niby skąd, zza lampy
dokladnie zza lampy wchodzi tam bardzo duzo powietrza, jesli ssumowac swiatlo wszystkich szczelin to wyjdzie tyle samo albo wiecej co dziura wyrznieta w grilu
powiedz mi czego sa duze straty ?
Sebek pisze:
testowałem taka koncepcję ale lepiej jeździ ze stożkiem w miejscu puszki, osłoną termiczna izolującą ciepło z silnika i z dolotem dającym nawiew na stożek i wyrżnietym otworem w grillu i to zdecydowanie
moje koncepcja polega na tym ze puszka filtra sluzy jako pojemnik powietrza przydatnego przy naglym dodaniu gazu, co do srednicy rur to musze cie zasmucic ale najwiezszym gardlem w dolocie jest przepustnica
pozatym generalnie caly kolektor i wtrysk jest do dupy dlatego mam zamiar sie z tym osprzetem pozegnac
grzechuuu205 pisze:no strasznie

zdjęc to ja nie ma osobno kazdej, ale mają srednice 75mm (stozek ma 77mm a wejsciedo silnika (tego plastikowego czegos) ma 73mm ale to uszczelniłem) jedno kolanko ma 90st. drugie chyba 75st a trzecie to chyba 20st i na koncu (przy stożku) jest prosta rura, którą skróciłem pod skosem lekkim aby nie wchodziła do stożka (bo stozek pod lekkim kątem jest)
to jeszcze powiedz co z osiagami
grzechuuu205 pisze:i ten metal cos daje? ale zrób fotke jak to u ciebie pod macha wygląda!

40 zl za kawalek wypolerowanej blaszki z 3 wasami do mocowania

: 08 wrz pt, 2006 8:23 pm
autor: Banita
grzechuuu205 pisze:i ten metal cos daje?
to ja powiem, ze nie, bo linia kolektor-filtr jest prostopadla do lini przemieszczania sie powietrza, a filtr jest na tyle daleko, ze cieplo przy ew staniu w korku mu nie zaszkodzi