Strona 4 z 7

: 07 wrz czw, 2006 10:20 pm
autor: szmergiel
no tak, ale wiecie....w fabryce sztab inż. to projektował i liczył i wg mnie to ich wyniku nie poprawi sie kilkoma rurkami od sracza i filtra a'la BIZON :D dobra, już nie mące :D miłej zabawy 8)

: 07 wrz czw, 2006 10:24 pm
autor: Banita
Oni tego nie liczyli, zeby uzyskac jak najwyzsza dynamike, tylko aby kosztu produkcji byly jak najnizsze :wink:

: 07 wrz czw, 2006 10:25 pm
autor: grzechuuu205
hehehe i podoba mi sie to ze ktos szczerze z mostu wali :) ale wydaje mi sie ze przy tym silnku to raczej nie ma różnicy... oryginalny dolot i tak lata w lewo i w prawo i wogóle... :P

: 07 wrz czw, 2006 10:30 pm
autor: szmergiel
Banita pisze:Oni tego nie liczyli, zeby uzyskac jak najwyzsza dynamike, tylko aby kosztu produkcji byly jak najnizsze :wink:
no dobra, zwracam honor, toż to francuzy go robili. gdyby to było o niemieckich wynalazkach to co innego. pozdro!!

: 07 wrz czw, 2006 10:33 pm
autor: grzechuuu205
aule pisze:Hej
Wyglada super. Powiedz jeszcze jekie sa średnice tych kolanek bo chyba nie 50
wiatm... to są rury o średnicy 75mm.

: 08 wrz pt, 2006 2:32 am
autor: moralez
szmergiel pisze:przepraszam ze tak sie wtrace, ale czy już komuś ten filtr podniósł moc czym moment obrotowy?? czy tylko samopoczucie.
musze cie zmartwic ale u mnie nastapila poprawa osiagow 8)
a u blaszki wrecz zrodzila sie nadprzyrodzona sila w silnik 11 sekund do 100 z silnika 1,1 :twisted:

co do tego co piszesz dalej to przy fabrycznym walku te zjawiska sa marginalne 8)

a skoro pierwszy odwazny pokazal kibeldolot to i ja pokaze 8)
koncepcja troche odmienna ale chyba zdajaca egzamin :D

: 08 wrz pt, 2006 8:43 am
autor: grzechuuu205
kto jeszcze sie odważy :twisted: :lol:

: 08 wrz pt, 2006 10:30 am
autor: Sebek
a moim zdaniem sa tu na bank duże straty, tak zamontowany stożek nie łapie po prostu powietrza bo niby skąd, zza lampy :?:
testowałem taka koncepcję ale lepiej jeździ ze stożkiem w miejscu puszki, osłoną termiczna izolującą ciepło z silnika i z dolotem dającym nawiew na stożek i wyrżnietym otworem w grillu i to zdecydowanie

: 08 wrz pt, 2006 11:43 am
autor: grzechuuu205
a co sadzisz o moim rozwiazaniu? :P

: 08 wrz pt, 2006 3:25 pm
autor: Sebek
grzechu dopiero teraz zobaczyłem Twoje i powiem Ci ze szacuneczek jednym słowem brawo bo nie dosyć że masz dolot w miarę jednakowej średnicy, to pominąłeś puszkę tak jak ja i masz napływ świerzego powietrza z grilla :) tylko
kup sobie z allegro za chyba 15zł czy 20 osłonę termiczną z blachy i będzie lepsza niż te gąbki :P
ps.
czy mogę prosić Cię o zdjęcie i wymiary i kąty każdego z tych plastików bo chciłbym zrobić sobie też w ten sposób bo teraz mam trochę inaczej
ogólnie bardzo mi się to podoba bo jest z głową zrobione :!: ale Ci nasłodziłem :P :lol:

: 08 wrz pt, 2006 3:52 pm
autor: grzechuuu205
no strasznie :oops: :D zdjęc to ja nie ma osobno kazdej, ale mają srednice 75mm (stozek ma 77mm a wejsciedo silnika (tego plastikowego czegos) ma 73mm ale to uszczelniłem) jedno kolanko ma 90st. drugie chyba 75st a trzecie to chyba 20st i na koncu (przy stożku) jest prosta rura, którą skróciłem pod skosem lekkim aby nie wchodziła do stożka (bo stozek pod lekkim kątem jest) a co to za blachy masz na mysli? masz jakiegos linka? mam zamiar odgrodzic ten stozek od silnika czyms....

: 08 wrz pt, 2006 3:59 pm
autor: Sebek
dzisiaj albo jutro zrobie zdjęcie swojej osłony i wrzuce na forum a musze powiedzieć że sporo daje i jest montowana na kołnież stożka

Dodano po 1 minutach:

w sumie to znalazłem ale jak widzę to trochę podrożała
http://allegro.pl/item126248091_oslona_ ... html#photo

: 08 wrz pt, 2006 4:51 pm
autor: grzechuuu205
i ten metal cos daje? ale zrób fotke jak to u ciebie pod macha wygląda! ;)

: 08 wrz pt, 2006 8:12 pm
autor: moralez
Sebek pisze:a moim zdaniem sa tu na bank duże straty, tak zamontowany stożek nie łapie po prostu powietrza bo niby skąd, zza lampy :?:
dokladnie zza lampy wchodzi tam bardzo duzo powietrza, jesli ssumowac swiatlo wszystkich szczelin to wyjdzie tyle samo albo wiecej co dziura wyrznieta w grilu 8)

powiedz mi czego sa duze straty ?
Sebek pisze: testowałem taka koncepcję ale lepiej jeździ ze stożkiem w miejscu puszki, osłoną termiczna izolującą ciepło z silnika i z dolotem dającym nawiew na stożek i wyrżnietym otworem w grillu i to zdecydowanie
moje koncepcja polega na tym ze puszka filtra sluzy jako pojemnik powietrza przydatnego przy naglym dodaniu gazu, co do srednicy rur to musze cie zasmucic ale najwiezszym gardlem w dolocie jest przepustnica 8)

pozatym generalnie caly kolektor i wtrysk jest do dupy dlatego mam zamiar sie z tym osprzetem pozegnac :D
grzechuuu205 pisze:no strasznie :oops: :D zdjęc to ja nie ma osobno kazdej, ale mają srednice 75mm (stozek ma 77mm a wejsciedo silnika (tego plastikowego czegos) ma 73mm ale to uszczelniłem) jedno kolanko ma 90st. drugie chyba 75st a trzecie to chyba 20st i na koncu (przy stożku) jest prosta rura, którą skróciłem pod skosem lekkim aby nie wchodziła do stożka (bo stozek pod lekkim kątem jest)
to jeszcze powiedz co z osiagami
grzechuuu205 pisze:i ten metal cos daje? ale zrób fotke jak to u ciebie pod macha wygląda! ;)
40 zl za kawalek wypolerowanej blaszki z 3 wasami do mocowania Obrazek

: 08 wrz pt, 2006 8:23 pm
autor: Banita
grzechuuu205 pisze:i ten metal cos daje?
to ja powiem, ze nie, bo linia kolektor-filtr jest prostopadla do lini przemieszczania sie powietrza, a filtr jest na tyle daleko, ze cieplo przy ew staniu w korku mu nie zaszkodzi