Strona 4 z 4
: 24 cze pt, 2005 11:22 pm
autor: tomek
To widocznie serwo się wtedy uszczelnia i odcina lewizne
chyba ze to wogóle nie problem tego podciśnienia, a poprostu poboru prądu przez światła stopu...
Często można to spotkać i daje sie to wyczuc na wolnych obr. , szczególnie jak są trochę za wolne.... ale to jest baaardzo mały spadek.
: 24 cze pt, 2005 11:35 pm
autor: invictus
fakt
gdyby to byl diesel to jescze bym to zrozumiel ale w benzynie spadaja obroty??
Ale w sumie to nic dziwnego bo jak jade sobie powiedzmy na 3 tys RPM to jak zaczne hamowac tez obroty spadaja
ALe tak powaznie to moze podcisnienie w serwie staje sie wieksze niz w dolocie i wyciaga z niego powietrze?? tylko jak to mozliwe!!
: 25 cze sob, 2005 2:39 pm
autor: camel
podcisnienie masz podlaczone rowniez do puszki przy aparacie zaplonowym - jesli to jest gaznik. Tu moze byc problem, bo jak serwo nieszczelne to podcisnienie ucieka z calego ukladu, w tym z podcisnieniowego regulatora zaplonu co moze spowodowac uczucie spadku obrotow.
: 25 cze sob, 2005 2:50 pm
autor: aroslaw
to ja sie tez przylacze o hamulcach
jade sobie, wciskam hamulec i wystepuje takie pukniecie (raz). co to moze byc ??
(wydaje mi sie ze to w tylnych kolach) .