Strona 31 z 38

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 27 mar śr, 2013 6:13 pm
autor: xtrack
Munne pisze:ja mocno kibicuje i oczywiscie kupuje co tylko sie da _O_
wujek daj spokoj, nie masz wyjscia :) ....


buniooo wiecej wisi na podnosniku niz jezdzi ale miejmy nadzieje ze niedługo bedzie na odwrót.
sam jestem, ciekawy czy zatrze sie kolejny silnik, czy bedziemy mieli tylko radoche z jazdy. nawiasem mowiac mam juz dosc tych jego rajmontów....miedzy czasie nawet została kupiona laweta specjalnie dla wesołych mi16 ...

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 28 mar czw, 2013 12:07 am
autor: Munne
No nie mam skubany wywiera na mnie taka presje ze lykam wszystko jak mlody pelikan :Y

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 28 mar czw, 2013 8:04 am
autor: operatorbazooki
wszystko? :twisted:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 28 mar czw, 2013 7:05 pm
autor: Munne
Hehe bez skojarzen :lol:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 09 kwie wt, 2013 8:23 pm
autor: guma
buniooo pisze:wywaliłem alu miskę, wstawiłem głęboka stalowa vol.4
nie wiem czy już jeździłeś z tą miską, ale ja zrobiłem podobnie u siebie bo miałem dość spawania misek...
generalnie stal dużo gorzej odprowadza ciepło od ory alu miski- i teraz temperatura oleju bardzo wzrosła i też teraz będę zakładał powietrzną chłodniczke oleju.

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 09 kwie wt, 2013 9:03 pm
autor: buniooo
wiadomo ze alu znaczaco szybciej odda cieplo, lecz jeden strzal i olej sie leje( tak jak piszesz ze spawaniem)
ja mialem kilka powodow zeby wstawic stalowa, i raczej juz dożywotnio przy niej zostane.

dodatkowo ja ma plyte pod silnikiem co jeszcze pogarsza chlodzenie oleju, dlatego tez wjechala tak duza chlodnica

jak bedziesz szukac jakiejs chlodnicy oleju to daj znac na PW.

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 20 kwie sob, 2013 3:38 pm
autor: buniooo
tyl ogarniety
udalo sie zmienic kat pochylenia kola i zamontowac inne zaciski
Troche przesadzilem z dystansem :D
wjechalo gdzies -1,5stopnia

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 20 kwie sob, 2013 4:43 pm
autor: sekator
rozwiń swoją wypowiedź :D

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 20 kwie sob, 2013 4:52 pm
autor: buniooo
:P

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 20 kwie sob, 2013 5:43 pm
autor: grzesiek309
Tyle zabawy bez sensu 8)7
Mogłem Ci dać swoją belkę na zamianę i miałbyś piękny negatyw z dwóch stron :lol:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 20 kwie sob, 2013 8:49 pm
autor: Michal gti
Jakich podkładek użyłeś do zmiany kątów? :)
Pewnie kilka różnych będziemy też potrzebować :mrgreen:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 21 kwie ndz, 2013 12:05 am
autor: sekator
Michal gti pisze:Jakich podkładek użyłeś do zmiany kątów? :)
Pewnie kilka różnych będziemy też potrzebować :mrgreen:
tzn., że wiesz o co kaman więc się odezwę bo i tak musisz mi obniżyć beleczkę :) :W

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 21 kwie ndz, 2013 8:42 am
autor: Munne
No i widzisz juz masz przesrane bo pol forum bedzie chcialo negatyw. Za kare ze pusciles mnie do domu na suchy pysk moje zamowienie jest prio 1!

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 21 kwie ndz, 2013 9:54 am
autor: buniooo
sekator pisze:rozwiń swoją wypowiedź :D
na PW napisze Ci co i jak, mam tez porobione kilka fotek:)
Munne pisze:No i widzisz juz masz przesrane bo pol forum bedzie chcialo negatyw. Za kare ze pusciles mnie do domu na suchy pysk moje zamowienie jest prio 1!
kierowniku, jest mi wstyd za to jak cholera, niestety-baby... Obiecac moge na losy mojego gti, ze jak znowu przyjedziesz to odpalimy sie tak, az nie pójdziemy ku glebie:D
z gratami Twoimi juz koncze:)
Michal gti pisze:Jakich podkładek użyłeś do zmiany kątów? :)
Pewnie kilka różnych będziemy też potrzebować :mrgreen:
Wlasniej produkcji. Podaj maila to podesle Ci kilka zdjec + zdjecie zagadka:D

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 28 kwie ndz, 2013 11:30 am
autor: buniooo
mamy go!
ACCUSUMP juz czeka na montaz.
Pojemnosc 2045ml
zostalo go wrzucic na szlifierke do walkow zeby wyciagnac strukture INOX-u
P1000383.JPG
P1000385.JPG
z racji zmiany zaciskow z tylu nie obeszło sie bez zmiany korektora sily hamowania na regulowany
P1000387.JPG