Strona 34 z 38

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 05 paź sob, 2013 11:10 pm
autor: buniooo
accusump caly czas czuwa nad filmem olejowym :)
nawet auto zawsze, zawsze jest odpalane po puszczeniu oleju z accusumpa wiec nie zna pojęcia suchego startu. 8)7
co do pompy to na ta chwile nie zdradzę szczegółów, ale mogę powiedzieć ze w obiegu jest ok 9l motula 300V

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 06 paź ndz, 2013 11:23 am
autor: Munne
Za wiedze sie placi, money talks :Y

Albo sie czyta ksiazki o tuningu i zaciera silniki :?

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 06 paź ndz, 2013 12:10 pm
autor: krzyska
Dziękuję za zwrócenie na ten fakt uwagi Panie Munne. Jestem wstanie oszacować pojemność customowej miski bunio to i pompe sobie rozszyfruje :wink: Jeszcze raz dziękuję Panie Munne

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 06 paź ndz, 2013 5:04 pm
autor: 2mouse
buniooo pisze:
DSC_0083.jpg
DSC_0083.jpg (62.4 KiB) Przejrzano 8220 razy
Łańcuch i koła takie same? Trochę inne obroty w DW10... :?

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 06 paź ndz, 2013 7:51 pm
autor: buniooo
dlaczego napisales ze to z DW10?

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 06 paź ndz, 2013 8:02 pm
autor: krzyska
1.9d z dostawczaka
Czy wieksza wydajność pompy nie powoduje wzrostu temp. oleju w układzie? Jeżeli pompa jak wyżej, to była napędzana łańcuchem na 48 ogniw a w mi16 masz zdaje się 50. Wieksza pompa to większe obciążenienapędu tj. łańcucha. Założyłeś bez zmiany łańcucha czy wydłużyłeś ory od pompy ewentualnie szukałeś pasującego?

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 06 paź ndz, 2013 10:07 pm
autor: buniooo
a dlaczego miala by wzrastać temperatura? większa wydajność=mniejsze wahania temp oleju w układzie.
nie przypominam sobie zebym napisal od czego jest ta pompa, wszystko pasowało praktycznie, muslalem tylko delikatnie przerobić grodzie w misce bo ta jest trochę większa.

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 06 paź ndz, 2013 10:14 pm
autor: Munne
Szefie wyluzuj myslalem ze sie znasz na zartach :W
krzyska pisze:Dziękuję za zwrócenie na ten fakt uwagi Panie Munne. Jestem wstanie oszacować pojemność customowej miski bunio to i pompe sobie rozszyfruje :wink: Jeszcze raz dziękuję Panie Munne

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 07 paź pn, 2013 6:15 am
autor: 2mouse
buniooo pisze:dlaczego napisales ze to z DW10?
Bo zewnętrznie jest identyczna z tą, której zdjęcie zamieściłeś, podobnie jak ta z XUD9. A ponieważ piszesz, że przerobiłeś smoka, więc obie pasują do zagadki :D
Oczywiście nie zaglądałem ani jednej, ani drugiej w trzewia, więc to nadal hipoteza, nie pewność :W

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 07 paź pn, 2013 9:18 am
autor: buniooo
smok przerobiłem tak żeby sięgał niżej o 18mm, czyli standardowa operacja w mi16

generalnie do seryjnego auta to przerost formy bo ta pompa jest przynajmniej 2X wydajniejsza z tym zesławem kół od seryjnej.

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 07 paź pn, 2013 9:57 am
autor: 2mouse
Czyli trafione, zatopione? :D
buniooo pisze:generalnie do seryjnego auta to przerost formy bo ta pompa jest przynajmniej 2X wydajniejsza z tym zesławem kół od seryjnej.
Nikt nie mówi o seryjnym... :D

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 07 paź pn, 2013 11:47 am
autor: buniooo
ja nic nie wiem :P

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 07 paź pn, 2013 11:58 am
autor: xtrack
pytania sie pietrza, odpowiedzi nadal brak

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 07 paź pn, 2013 1:01 pm
autor: 2mouse
xtrack pisze:pytania sie pietrza, odpowiedzi nadal brak
Oj tam, oj tam, odpowiedź sama spod spodu wyłazi, trzeba było zdjęcia lepiej zrobić... 8)

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 22 paź wt, 2013 8:40 pm
autor: buniooo
krecimy waleczkami!