Strona 5 z 16
Re: 205 2.0 TURBO
: 05 lip sob, 2008 1:39 pm
autor: Munne
Super!!!
Re: 205 2.0 TURBO
: 28 lip pn, 2008 6:54 pm
autor: daro
I jest filmik ale auto nie jest jeszcze całkiem ukończone(brakuje intercoolera) nie długo nowy film myśle że juz z interc.
http://pl.youtube.com/watch?v=8PwK1ZDy0Lc
Re: 205 2.0 TURBO
: 28 lip pn, 2008 7:30 pm
autor: KuKiTa
coś obrotomierz nie teges
i jak to na prawde jest turbo (zresztą dźwięk silnika mówi sam za siebie) to coś słabo ciągnie bo na
TYM filmiku dużo lepiej chociaż to nie turbo
Re: 205 2.0 TURBO
: 28 lip pn, 2008 7:39 pm
autor: Marin205
KuKiTa pisze:coś obrotomierz nie teges
i jak to na prawde jest turbo (zresztą dźwięk silnika mówi sam za siebie) to coś słabo ciągnie bo na
TYM filmiku dużo lepiej chociaż to nie turbo
no słabo idzie w porównaniu - ale poczekajmy widać że mieli i niutonometry dają znać o sobie - dobre gumy + szpera pewnie w przyszłości i będzie super -
generalnie wielki szacunek -

co do negatywów - hmmm jak już miałbym się przyczepić - bo generalnie nie ma do czego - to jakieś felgi by się przydały - może np: 16 jak u Przecinaka albo 16 z T16 ale o nie to dosyć trudno - na pewno żadne wynalazki tylko coś w klimacie puga

ale bardziej klasycznie nic nowego
Re: 205 2.0 TURBO
: 28 lip pn, 2008 7:48 pm
autor: KuKiTa
ja sie czepiam tego przyśpieszenia i musze też felg - zmieniaj je czym prędzej na takie jak mówi marin205 - zobacz na mój profil to zobaczysz jakie a dla porównania CTi z takimi felgami ma martinop (na stronie gł. martin). Lakier pierwsza klasa. Silnik też, dźwięk turbo masakra

Re: 205 2.0 TURBO
: 28 lip pn, 2008 10:28 pm
autor: moralez
umiesc filmik bez tych kocik jekow, bo nie slychac auta co jest istota chyba

Re: 205 2.0 TURBO
: 29 lip wt, 2008 1:20 am
autor: daro
coś obrotomierz nie teges. No fakt obrotomierz oszukuje i nie wiem czemu! Co do felg to wszystko w swoim czasie może na przyszły sezon bo na razie wyłożyłem mase kasy na realizacje projektu. i jak to na prawde jest turbo (zresztą dźwięk silnika mówi sam za siebie) a słyszyszałeś kiedyś dżwiek silnika turbo? raczej nie!!!

Re: 205 2.0 TURBO
: 29 lip wt, 2008 3:41 am
autor: moralez
owszem tylko mocniejszy

Re: 205 2.0 TURBO
: 29 lip wt, 2008 9:21 am
autor: gres
to przyspieszanie 80-120 jest na III z gazem w deche ;>
Re: 205 2.0 TURBO
: 17 sie ndz, 2008 6:44 pm
autor: daro
Mam pytanie może ktoś się orientuje przy jakim ciśnieniu max bezpiecznym powinien otwierac się zawór przy turbinie?U mnie otwierał się przy 0,3 bara podkręciłem go do 0,7 i jest ogromna różnica teraz to dopiero chodzi.A najlepsza zabawa jest jak zaślepie całkowicie przewód do zaworu jest masakra nie wiem ile daje wtedy turbina(pewnie na maxa) bo nie mam jeszcze zamontowanego manometru w środku ale wybrażcie sobie opony 195mm cieply suchy,asfalt wbita 3, 50km/h gaz do końca około 3 sekund turbo dziury i koła się ręcą!!! Jest takie dojebanie w pewnym momencie że ciężko go utrzymać na drodze!Ale nie chce tak jeżdzić zeby coś sie nie rozsypało dlatego chce ustawić na bezpieczne ciśnienie. Niedługo wrzuce nowy filmik z większym ćiśnieniem turbo.
Re: 205 2.0 TURBO
: 17 sie ndz, 2008 9:59 pm
autor: Kamkiler
Latwo przegrzać silnik dajac za wysokie cisnienie ,ew zrób dobre chłodzenie oleju ,pamietaj o czujnikach temperatur przy zabawach z turbo to podstawa,pzdr
Re: 205 2.0 TURBO
: 18 sie pn, 2008 8:12 pm
autor: daro
Temperature kontroluje cały czas podczas jazdy, jak pójdzie wiecej jak 95c przy ostrej jeżdzie to schładzam go ogrzewaniem,a chłodnice oleju wodną mam oryg.To nikt nie wie jakie ciśnienie może być na maxa i czy silnik wytrzyma jak odłączyłem przewód?
Re: 205 2.0 TURBO
: 18 sie pn, 2008 8:38 pm
autor: Banita
Koledze chyba bardziej chodzi o EGT, niz temp wody.
Nie pompuj wiecej niz 0.7-0.8 bar'a
Re: 205 2.0 TURBO
: 18 sie pn, 2008 10:32 pm
autor: daro
Dzięki

Narazie mam zaślepiony przewód do zaworu i jest wypas. Kupie manometr i będę regulował.
Re: 205 2.0 TURBO
: 19 sie wt, 2008 3:24 pm
autor: Banita
Jak Ci auto dozyje.
