Strona 5 z 6

Re: Wykresy z hamowni

: 21 wrz wt, 2010 11:52 pm
autor: moralez
Cala przewaga v6 jest w Nm 8)

Re: Wykresy z hamowni

: 22 wrz śr, 2010 12:08 am
autor: cienki
a jak wagowo wypada na tle miga ?? I Jaj jest z rozkładem masy ??

Re: Wykresy z hamowni

: 22 wrz śr, 2010 12:28 am
autor: moralez
ponoc wazy 100 kg wiecej. Z rozkladem masy jest jeszcze gorzej.

Re: Wykresy z hamowni

: 22 wrz śr, 2010 7:08 am
autor: grzesiek309
moralez pisze:Cala przewaga v6 jest w Nm 8)
I elastyczności 8)

Re: Wykresy z hamowni

: 22 wrz śr, 2010 9:12 am
autor: cienki
Niutków może i więcej ale na samej mocy i momencie sie jeździc nie da. Jak ktoś planuje by auto jeszcze skręcało to 100 kilo na przedniej osi, a nawet przed nią skutecznie to utrudnia.

Re: Wykresy z hamowni

: 22 wrz śr, 2010 9:53 am
autor: Archer
Masa baaaardzo z przodu ale z tego co słyszałem wcale nie tak tragicznie sie nim skręca, ale przyrównywać tego do klasycznego XU nie można

Re: Wykresy z hamowni

: 15 paź pt, 2010 10:18 am
autor: kubas
Trochę podgrzeje atmosferę na temat 180km miga, oto co powiedział kolega ogarniający sprawy techniczne na widok tego wykresu.
dzik pisze:Nawiazujac do tego co kubas wkleil w watku o 306-tce, niby 182KM, a w praktyce okolice 160.

mamy tu szkolny przyklad kompletnie spapranego pomiaru, wykres nie ma prawa byc tak pofalowany, przyczyn moglo byc kilka, zle zamocowanie, male poslizgi kol itd. Trzeba byc naiwnym by wierzyc w te cyfry, pojawia sie jeden skok na >180KM a pozniej spada na 120. Obstawiam ze samochod ma w granicach 160KM. Tak wynika z obecnego wykresu po odrzuceniu pofalowan. Moment od 6500 zaczyna spadac, czyli przy okolicach 7200 pewnie jest w okolicach 160Nm co da okolo 160KM.

Na zielonu narysowalem linie jak moment powinen wygladac gdyby nie pojawili sie jakies oscylacje.
Obrazek

Re: Wykresy z hamowni

: 15 paź pt, 2010 11:22 am
autor: Munne
Czyli kolejny Stef tjuuuning 8)7

Re: Wykresy z hamowni

: 15 paź pt, 2010 2:24 pm
autor: Para
Dzieki Kubas, nie zdawalem sobie sprawy ze te wykresy moga byc tak nieprecyzyjne.

Re: Wykresy z hamowni

: 15 paź pt, 2010 2:59 pm
autor: cienki
Nie tyle wykres co osoba obsługujaca hamownie musi mieć pojęcie co robi. Każde auto jest inne i inaczej trzeba je hamować. To tak samo jak z pacjentem :D

Re: Wykresy z hamowni

: 15 paź pt, 2010 3:11 pm
autor: Lord Devil
Nie jestem znawca w strojeniu auta, i nie bede mowil ze sie znam, skoro tak nie jest. Patrzac jednak na inne auta i ich wykresy duzo jest do zrobienia - WYROWNANIE wykresu, nie tylko przy samym hamowaniu ale strojeniem. Dopracowanego wykresu nie da sie osiagnac w godzine. Najlepszi spedzaja nad tym kilkadziesiat godzin i osiagaja perfekcje.

Re: Wykresy z hamowni

: 15 paź pt, 2010 3:52 pm
autor: Para
Ciekawy jestem jak z moimi 161 KM w S16 bylo, pewnie wykres tez do przeanalizowania. :W

Re: Wykresy z hamowni

: 15 paź pt, 2010 6:25 pm
autor: Munne
Jako przyklad podam Magica i jego byle Cti ktore spedzilo ponad 100h na hamowni. Nawet nie chce wiedziec ile obecne Cti spedzi:)

Re: Wykresy z hamowni

: 11 wrz wt, 2012 7:30 pm
autor: jozek
Wykres mojego gentry na seryjnym xu10j2te.
Odpowiednio 1.benzyna i 2.lpg.

Obrazek

Re: Wykresy z hamowni

: 11 wrz wt, 2012 9:06 pm
autor: tok
I niech mi ktoś powie, że na gazie auto jest słabsze. Wykresik mówi sam za siebie. Troszkę pofalowany ten wykres, ale ja tam się nie znam za specjalnie na takich rzeczach.