Strona 5 z 9

: 20 lut pn, 2006 2:10 am
autor: driver_
Banita pisze:
driver_ pisze:
O kompetencji moga wypowiadac sie moi klienci, ktorym modyfikowalem auta, a z pewnoscia nie Ty...
tak -slyszalem, ze macie problemy ze znalezieniem okienka diagnostycznego do ustawiania zaplonu :wink:

udalo sie znalezc :)

: 20 lut pn, 2006 2:14 am
autor: Kaktus
Jako ciekawostka!

co do XU9 to mialy 285KM, bez Turbo :) A XU10 blisko 310KM

XU7 mialy na turbo 480KM

XU10 osiagaja na turbo blisko 600KM

: 20 lut pn, 2006 2:14 am
autor: moralez
driver_ pisze:
27l za 100zl to gdzie Ty tankujesz... Na Shellu????

V-power Racing 4,98zl to chodzi lekko ponad 20l.

Pisalem ze tuning nie jest tania zabawa.

Pozdrawiam

Kuba Kogut

ps. Silniki z serii XU9 raczej nie nadaja sie do uturbienia ich mozliwosci koncza sie na jakis 270PS.

a kto mowi o tunningu woocash nie pisal o tuningu tylko pytal o sprawdzenie mocy na hamowni a to chyba nie sa pojecia ktore istnieja tylko razem ze soba...

i nie mowil tez o tankowaniu vpower racing tylko zapewne o zwyklej 95 a ta kosztuje 3,6... wiec mniej wiecej wychodzi 100

mozliwosci silnikow XU9 interesuja mnie tak jak ilosc rocznych plonow kukurydzy w USA wiec swoje popisy wiedza o tjuningu daruj sobie bo na mnie taka paplanina wrazenia nie robi

: 20 lut pn, 2006 2:18 am
autor: Maugoshata
ogolnie... kiepska reklama tej hamowni :? :?

: 20 lut pn, 2006 2:20 am
autor: moralez
Program zniżek:

*
Naklejka na drzwiach auta - "Project Xs" - 5% zniżki - za reklamę się płaci - tak jak Wy płacicie nam za tuning, my nie chcemy żebyście reklamowali nas za darmo!

dlatego trzeba sobie radzic w inny sposob :twisted:

: 20 lut pn, 2006 2:25 am
autor: driver_
Kaktus pisze:Jako ciekawostka!

co do XU9 to mialy 285KM, bez Turbo :) A XU10 blisko 310KM

XU7 mialy na turbo 480KM

XU10 osiagaja na turbo blisko 600KM
tak... ale przy turbo jest problem z tulejami, nie wytrzymuja cisnienia... podobny przypadek jak w hondach D16

285ps zrobisz krecac wysoko silnik, moment majac w miare niski (co za tym idzie cisnienie podczas pracy) a turbo to troche innego rodzaju warunki pracy silnika

Pozdrawiam

Kuba Kogut

: 20 lut pn, 2006 2:26 am
autor: mi
rewelacja, gratuluję chłopcy - w ciągu jednego wieczora całkiem interesujący temat urósł o 3 strony i stał się tylko wojną na gupie hasła...
Może lepiej będzie to zamknąć?

Kaktusie - nad tymi 285km z mojegi xu9 jeszcze będziesz musiał popracować ale wierzę w Ciebie ;)

: 20 lut pn, 2006 2:33 am
autor: driver_
mi pisze: Może lepiej będzie to zamknąć?
Zabrać zwłoki!

pozdrawiam

Kuba Kogut

: 20 lut pn, 2006 3:42 am
autor: Kaktus
Hehe 285km z XU9 to = ogromne zawory 43mm ssacy i 36 wydech, kolektor wydechowy oczywiscie baran, 4 przepustnice, 8 wtryskiwaczy, zupelnie inne sterowanie wtryskiem, wypasione walki, glowica majstersztyk robiona w P.Sport, silnik bardzo doprezony, obroty okolo 9300-9500. Tak budowala fabryka.

XU10 i XU7 nie sa na tulejach. Problem znika.

: 20 lut pn, 2006 8:54 am
autor: mi
spokojnie - nie mówię, że w tym tygodniu się uda, poza tym 280 koni też wystarczy :P

: 20 lut pn, 2006 12:31 pm
autor: woocash
no spoko _driver.... po pierwsze dzięki za tekst o tym, że za te 100 zł będe sie lansował po mieście... pewnie, nagram sobie muzyczke z need for speeda, włoże pod spód jarzeniówke i bede robił umc umc po Katowicach z zawrotną prędkością 10 km/h, co by laski nadążały ze spisaniem numerów rejestracyjnych... 8)7

ja tankuje 95 i to nie za 3,6 tylko za 3,49 na shellu :wink:
a samochód jest do jazdy, a nie do mierzenia...

poza tym ... przypominam tylko, że miałeś mi coś napiać na temat silników TU3M... i troszke nic z tego...
no spoko, jeśli sie tam nie zajmujecie takimi kosiarkowymi silnikami to rozumiem... :mrgreen:

: 20 lut pn, 2006 12:41 pm
autor: driver_
woocash pisze:no spoko _driver.... po pierwsze dzięki za tekst o tym, że za te 100 zł będe sie lansował po mieście... pewnie, nagram sobie muzyczke z need for speeda, włoże pod spód jarzeniówke i bede robił umc umc po Katowicach z zawrotną prędkością 10 km/h, co by laski nadążały ze spisaniem numerów rejestracyjnych... 8)7

ja tankuje 95 i to nie za 3,6 tylko za 3,49 na shellu :wink:
a samochód jest do jazdy, a nie do mierzenia...

poza tym ... przypominam tylko, że miałeś mi coś napiać na temat silników TU3M... i troszke nic z tego...
no spoko, jeśli sie tam nie zajmujecie takimi kosiarkowymi silnikami to rozumiem... :mrgreen:
przepraszam zapomnialem, nadrobie zaleglosciwieczorem
dorwij mnie na gg okolo 22 to napisze ci co i jak bo mam juz pelna doc do tu3m

pozdrawiam Kuba Kogut

: 20 lut pn, 2006 1:55 pm
autor: krzycho
i w tym momencie ja też juz mogę się dołączyć do dyskusji o tuningu TUx i czy wogóle warto ... tyle że w tym temacie już chyba wszyscy wbili sobie nóż w plecy :P

: 20 lut pn, 2006 1:59 pm
autor: woocash
hehe ... w moim przypadku to raczej dyskusja o regulacji a nie tuningu, chociaz jeśli da się cos jeszcze tanio poprawić, to nie bede miał nic przeciwko... spoko krzycho, jak sie dowiem co i jak to zapodam tu posta odpowiedniego :wink:

: 20 lut pn, 2006 2:50 pm
autor: Adi205
ja napisze tak - miałem mieć wykresy z hamowania i logi z AFR na maila - nie mam

żeby pokazywać mechanikowi okienko diagnostyczne do zapłonu i przypominać o węzu z aparatu zapłonowego do dla mnie śmieszne

wyjaśnij mi proszę co to jest pływanie opon - bo na hamowaniu stwierdziliście że to sprzęgło ślizga i na 5 biegu trzeba - a pomiaru kontrolnego na 5 biegu nie było - z tego co wyczytałem w twoich postach - to kalibrowanie hamowni do auta odbywa sie za pomocą pomiaru kontrolnego na tym biegu na którym się hamuje auto ??


pozostało mi sprawdzić ciśnienie paliwa i przepływke i jechać na hamownie w Wawie :W