Strona 41 z 53
Re: 205 Lodołamacz
: 07 lip wt, 2015 2:18 pm
autor: Filipczak
Przepiekna jest, szczegolnie z czarnym klaksonem Peugeota

Re: 205 Lodołamacz
: 08 lip śr, 2015 9:47 am
autor: simon3
Ładna! Prawie jak Momo Indy

Re: 205 Lodołamacz
: 08 lip śr, 2015 12:03 pm
autor: RafGentry
Zrobiłem przymiarki kierownicy, ale nie wszystko jeszcze pasuje, tak jakbym chciał.
Rzemieślnicza naba jest krótsza, więc kiera siedzi dalej od kierowcy, a bliżej zegarów. Na dodatek ząbek wyłączający kierunkowskazy został wspawany nieco za szeroki i działa tylko jeden kierunek. Drugi jest zablokowany przez tatarski kawał żelastwa. Muszę to skorygować albo po prostu przekręcę kierownicę na inną nabę.
Nie jestem także przekonany co do tych srebrnych śrubek. Zastanawiam się, czy nie założyć tam czarnych, żeby nie rzucały się tak w oczy...
Re: 205 Lodołamacz
: 09 lip czw, 2015 9:35 am
autor: simon3
Hmm... kiera jest bardzo łądna... ale coś mi nie pasuje do Dieselka? Może w białym CTi by lepiej wyglądała?
Re: 205 Lodołamacz
: 09 lip czw, 2015 3:03 pm
autor: RafGentry
Luisi jest klasycznie sportowa, więc rzeczywiście w kanapowym dieselku leży średnio.
Może w weekend przymierzę ją do CTI, choć dla mnie akurat tam niewiele trzeba już zmieniać
Edit: Okazuje się, że nie tylko Nardi montowali w supersamochodach...
Re: 205 Lodołamacz
: 22 sie sob, 2015 10:38 am
autor: RafGentry
Post pod postem - sorry

Dieselek śmiga jak dziki, od ostatniego posta przybyło mu ponad dwa tysiące kilometrów. Chciałem jechać do muzeum lotnictwa? To zawoził mnie do muzeum lotnictwa!
Był ze mną też w Warszawie, gdzie spędził tydzień na parkingu w upale, bo miałem "auto zastępcze"
Wysokie temperatury z jednej strony znosił całkiem dobrze, bo na jednym baku obróciłem KRK-WWA i z powrotem a potem nastukałem jeszcze paręset kilometrów, tak że kolejna wizyta na stacji odbyła się po 1017 kilometrach, a w zbiorniku wciąż było jeszcze trochę paliwa.
Z drugiej strony zaś - ujawniła się awaria! Hamulec zaczął "puchnąć", a jego skuteczność przypomniała mi czasy starych, nędznych bendiksów. Pierwsza diagnoza - zapowietrzony układ! Niestety nietrafiona. Po odpowietrzeniu problem nadal występował.
Druga diagnoza - telefon do przyjaciela. I tu natrafiłem na trop - pompa podciśnienia. Że też nie wpadłem na to od razu. Po rozkręceniu "wakupompy" okazało się, że gumowa membranka jest dziurawa i to ona powoduje kłopoty.
W motoryzacyjnym na szczęście zestaw naprawczy dostępny był od ręki za 25 złotych i teraz dieselek znów hamuje jak brzytwa
Re: 205 Lodołamacz
: 22 sie sob, 2015 10:45 am
autor: simon3
Fajnie wygląda taka 205'tka na parkingu pełnym nowych aut

To na nią zwraca się największą uwagę i przykuwa wzrok

Re: 205 Lodołamacz
: 22 sie sob, 2015 9:39 pm
autor: PrezesBednarz
P.Emilka zawsze z chęcią udostępni parking.

Re: 205 Lodołamacz
: 27 sie czw, 2015 2:42 pm
autor: woocash
aczkolwiek ta cytryna wygląda odpustowo i ... jest po prostu brzydka jak noc /brzydka deszczowa noc w okolicach oczyszczalni ścieków przy niskim ciśnieniu atmosferycznym/

Re: 205 Lodołamacz
: 28 sie pt, 2015 5:13 pm
autor: RafGentry
Dziennika pokładowego ciąg dalszy.
Przy przebiegu 283 064 wymieniony olej na Total Quartz 10 W40. Do tego filtry oleju (ory Peugeot za 22 zł) i powietrza.
Tym razem zapomniałem o uszlachetniaczach i dodatkach do oleju. Trudno.
Dodatkowo zamiast górskiej wody ze strumyka na trasie Transfogaraskiej w układzie płynie nareszcie płyn chłodzący
Sympatyczny kolega Manwe z PTS garage przykręcił mi też hak przedni, który dostałem w barterze od Bananowca, a polakierowałem u Józka jeszcze przed wyjazdem do Turcji. Oby nigdy się nie przydał...
Jakby ktoś pytał - tak wygląda dokładka przednia po lakierowaniu i przebyciu dwóch tripów w "dzikich" krajach
Re: 205 Lodołamacz
: 28 sie pt, 2015 6:59 pm
autor: grzesiek309
Auć! Przydałaby się jakaś folia ochronna na dokładkę.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Re: 205 Lodołamacz
: 28 sie pt, 2015 7:27 pm
autor: RafGentry
Akurat to jest auto do jeżdżenia i specjalnie mnie to nie martwi. Dokładkę można pomalować albo jeździć z takimi bliznami z pola walki na obczyźnie
Na klapie mam rasową purchlę przy uszczelce i też specjalnie nie spieszy mi się do jej usuwania.
Re: 205 Lodołamacz
: 28 sie pt, 2015 8:22 pm
autor: grzesiek309
No można i tak, ale zawsze lepiej wygląda bez odprysków.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Re: 205 Lodołamacz
: 13 paź wt, 2015 12:10 pm
autor: RafGentry
Dieselek od zimy jeździ z nowym sprzęgłem, ale ostatnio dostał też nową linkę, bo tamta chodziła już w pancerzu "skokami". Fot z tej spektakularnej akcji oczywiście nie mam. Poniżej poglądowe foto, jak wyglądał przed i po wymianie
Oprócz tego za wiele się przy aucie nie dzieje, bo mam na głowie sprawy remontowe. W jednej z nielicznych wolnych chwil odnowiłem eksperymentalnie jeden z przednich dywaników z Garrosa, które wykopałem gdzieś z garażowej szafki.
Wyglądał słabo - prawie tak źle, jak ten po lewej. Ale renowacja a'la Ed China dała całkiem niezły efekt
Teraz, po pierwszych śniegach, zastanawiam się nad zimowym setupem. Najprostsze rozwiązanie to wrzucenie 14' z Gentry. Druga opcja to przerzucenie tych opon na pucharówki z Rallye, trzecia zaś, to "dojeżdżenie" 13-calowych Gutmann/Exipów przez zimę zanim wezmę się za ich odnowienie. Ale tutaj musiałbym już zainwestować w zimowe ogumienie.
Re: 205 Lodołamacz
: 13 paź wt, 2015 12:55 pm
autor: Martinoo
Felgi rallye do tego auta nie pasują
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka