Strona 6 z 6

: 16 wrz pt, 2005 2:34 pm
autor: krzycho
Pod tym adresem macie broszurke na temat tych silników i jest tam sporo różnych informacji - dla każdego coś dobrego... I tam po francusku jest napisane że blok i głowica całkowicie z aluminium

http://www.kontrolm.com/p205/silniki%20XU9J4.pdf

: 16 wrz pt, 2005 2:41 pm
autor: invictus
hmmm ale to jest j4...
a juz same TU byly i alu i zeliwne..

: 16 wrz pt, 2005 2:52 pm
autor: krzycho
w tej broszurce jest zarówno o XU9j2 jak i o XU9j4
nowsze silniki do 406 i bandy też podobno mogą posiadać żeliwny blok. Nie kłócę się bo nie wiem a dwa silniki a nawet 4 które posiadam bądź posiadałem miały aluminiowe bloki i to wiem na pewno . Być może inne typy silników miały żeliwo...

: 16 wrz pt, 2005 2:58 pm
autor: invictus
przychodz mi do glowy tylko jedno slowo :arrow: weird.... :roll:

: 16 wrz pt, 2005 3:05 pm
autor: krzycho
podobno nawet plotki chodzą że silniki XU na aluminiowym bloku są najbardziej wytrzymałe, a na żeliwnym dużo gorzej - ile w tym prawdy - nie wiem

: 16 wrz pt, 2005 3:11 pm
autor: invictus
niby zeliwo jest bardziej kruche, za to alu sie szybciej meczy.. :roll:

: 16 wrz pt, 2005 4:02 pm
autor: blaszka
ALUMINUM JEST BARDZIEJ TRWAŁE I ODPORNE NA WYSOKIE TEMPERATURY

: 16 wrz pt, 2005 4:33 pm
autor: Para
ok wszystko ok. ale co to ma wspólnego z tym tematem ??

Artykuł można zobaczyć tutaj...brakuje jednej fotki ale wkrótce wstawie...

:arrow: http://www.peugeot205.pl/index.php?modul=tuning


temat zamykam