Strona 6 z 9

Re: 205 CTI

: 14 gru sob, 2013 9:40 pm
autor: TO-MI
długo nie trwało i jest potwierdzenie :D


baj de łej do zmiany linki nie trzeba skrzyni przecież demoncić :mrgreen:

Re: 205 CTI

: 14 gru sob, 2013 9:42 pm
autor: Marioo
No to jutro będzie montaż skrzyni :D

Re: 205 CTI

: 23 gru pn, 2013 2:49 pm
autor: Marioo
Co myślicie o kolorze RCZ-R ? Jak by wyglądało to na 205 ? a i jeszcze jedno pytania czy ktoś może kleił gąbkę foteli ? chce wymienić boczek ale chciałbym go jakoś zabezpieczyć aby się nie rozpadł za szybko i chciałem go czymś wysmarować aby zabezpieczyć go

Re: 205 CTI

: 23 gru pn, 2013 3:46 pm
autor: levis
hej, co do samej linki, wiem, że np w 405 robiono taki patent, że zastępowano długą zagiętą linką, na krótszą bez zagięcia, po drobnej modyfikacji pancerza. Dzięki temu pedał sprzęgła chodził dużo lżej :-)

może u Ciebie też da się zastosować ten paten.

Fajny projekt - kibicuję :-)

Co do piaskowania i malowania proszkowego - też polecam Spinex na Adama Asnyka (Wesoła) 13.

Re: 205 CTI

: 23 gru pn, 2013 5:19 pm
autor: KrakerSx
Marioo pisze:a i jeszcze jedno pytania czy ktoś może kleił gąbkę foteli ? chce wymienić boczek ale chciałbym go jakoś zabezpieczyć aby się nie rozpadł za szybko i chciałem go czymś wysmarować aby zabezpieczyć go

Niczym nie smaruj bo to nic nie da użyj taśmy materiałowej i owiń gąbkę, super mieści się w zagłębienia i przytrzymuje samą gąbkę przed rozłażeniem się. Sam tak robię w tej chwili przy poprawkach foteli. Widziałem też że na taśmę wzmacnianą dobrze się zabezpiecza takie gąbki. :W

Re: 205 CTI

: 29 gru ndz, 2013 10:14 pm
autor: Marioo
a taka taśmę chodzi ?

http://www.leroymerlin.pl/elektrycznosc ... l1498.html

i drugie pytanie, jakimi grubościami papieru powinno się przygotować stary błotnik do lakierowania od jakiej grubość zacząć na jakiej skończyć ? zakładając ze malujemy na stary lakier i nic nie będzie szpachlowane

Re: 205 CTI

: 30 gru pn, 2013 10:58 am
autor: levis
w zależności od tego jak mocne są nierówności rysy - można zaczynać w okolicy 200 jak są duże ubytki, a można i 400 jak są delikatne. Zakońćzyć na 1200

Re: 205 CTI

: 30 gru pn, 2013 2:42 pm
autor: Marioo
Wielkie dzięki levis

Re: 205 CTI

: 08 sty śr, 2014 4:57 pm
autor: Marioo
Felgi prosto z lakierni

Re: 205 CTI

: 08 sty śr, 2014 5:10 pm
autor: jarema205
Wyglądają olśniewająco :shock:

Re: 205 CTI

: 08 sty śr, 2014 9:35 pm
autor: Marioo
Normalnie wali po oczach :D

Re: 205 CTI

: 08 sty śr, 2014 9:36 pm
autor: pawel
Wyglądają jak milion papierów

Re: 205 CTI

: 08 sty śr, 2014 11:55 pm
autor: Lord Devil
levis pisze:w zależności od tego jak mocne są nierówności rysy - można zaczynać w okolicy 200 jak są duże ubytki, a można i 400 jak są delikatne. Zakońćzyć na 1200
8)7 8)7 8)7 :N

Re: 205 CTI

: 12 sty ndz, 2014 10:05 pm
autor: szymon
jarema205 pisze:Wyglądają olśniewająco :shock:

daj mi felgi a zrobię ci takie same hehe :D

Re: 205 CTI

: 12 sty ndz, 2014 10:10 pm
autor: jarema205
szymon pisze:
jarema205 pisze:Wyglądają olśniewająco :shock:

daj mi felgi a zrobię ci takie same hehe :D
Najpierw popracuj nad swoimi :P 8)7