Strona 6 z 7
: 02 paź pn, 2006 7:44 am
autor: Pieraś
cheatoss pisze:rondo pieras, silnik lord =] uzywajac 'ladujaca' mialem na mysli status 'w trakcie' =]
zabudowany :/ ale to taka obwodnica zielonej góry

duze rondo ... jak na nie wjezdzasz to wpier robisz skret w prawo i dopiero po luku jedziesz.
: 02 paź pn, 2006 7:47 am
autor: Sebek
same niedowiarki co Pieraś

: 02 paź pn, 2006 8:33 am
autor: Pieraś
hehe
ja wiem ile jechalem po rondzie, kto nie wierzy nie musi

: 02 paź pn, 2006 3:42 pm
autor: marian205
wiesz dla mnie efekt z jazdy tez jest wazny. I wlasnie tu sie mylisz. Autko lepiej sie trzyma drogi, latwiej pokonuje zakrety.
: 02 paź pn, 2006 4:27 pm
autor: Pieraś
Marian kogo cytujesz ?
Ja tylko dodam od siebie ze jak auto jest obnizone to sie 3ma lepiej drogi i to bez dwoch zdan ... ale nie jest twardsze gdy obetniesz zwoje ... no chyba ze twardosc polega na uderzaniu o odboje

: 02 paź pn, 2006 4:36 pm
autor: Marin205
Grunt by plomby z zębów wylatywały

: 02 paź pn, 2006 5:34 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
delikatnie odejde od tematu
nie jest twardsze gdy obetniesz zwoje
jesteś pewien?
: 02 paź pn, 2006 6:53 pm
autor: marian205
wczesniej cytowalem Marina205.
Teraz pieras to juz walnales

jak nie jest twardsze

Jechales kiedys takim autem

I o zadne odboje nie dobija bo ich nie mam

Chodzi sobie cicho i spokojnie nie udezajac o nic. Dżon ma pojecie ale dal ci to delikatnie do zrozumienia. Ja tez juz odchodze od tematu bo robi sie to nudne. Zanim ktokolwiek sie zacznie wypowiadac niech sie zastanowi co mowi i czy ma o tym jakies pojecie.
: 02 paź pn, 2006 6:53 pm
autor: marjo
hehe kolega Dzon ma racje,jezeli nie zrobiło by sie twardsze to bujało by sie tak samo na sprezynach w zakretach jak przedtem tylko ze auto było by nizej.Obcinając zwoj obnizasz i utwardzasz.Bo przeciez sprezyna sie sciska bardziej z powodu braku tych kilku centymetrów.Tez miaęłm obnizyc ale w rezultacie stierdziłem ze jak mam ciąc zwoje to juz lepiej dac stabilizator gumowy miedzy sprezyny,teraz auto stoi tak samo jak było ale w zakretach nie buja sie jak kołyska
: 02 paź pn, 2006 6:55 pm
autor: marian205
zgadza sie marjo84xs. Tak tez mozna bo slyszalem ze tak robia.
: 02 paź pn, 2006 6:59 pm
autor: marjo
nie stac mnie na zawieszenia takie jak bym chciał ale chciałem czuc sie bezpieczniej w zakrecie,niby miekkie zawieszenie jest fajne bo lepiej zbiera-przynajmniej ja mamtakie odczucie ,ale po utwardzeniu w zakret 90 stopni 50 na godzine,juz bez strachu w oczach:)
pozdro pieraś

: 03 paź wt, 2006 12:20 am
autor: Banita
Lord Devil pisze:Zrobił się inny temat, silnik siedzi od miesiąca kwestia skrzyni, a moc, cgyba o to chodz, żeby GTi miało wigor. Jak nie miałem kasy i zaczynałem zabawe to miałem 205 GRD i całe 58ps pod maską. To było prawie 12 lat. W tym czasie uzbierałem nieco doświadczeń i pieniędzy i poza silnikem zmieniłem zawias, koła, hamulce, wzmocniłem bude. Sądze, że robię to z głową i tylko o to mi chodzi. JAK COŚ ROBIĆ TO Z GŁOWĄ.
pokaz to turbo, bo wiesz.. na razie to tylko legenda

: 03 paź wt, 2006 7:22 am
autor: Sebek
ucinanie spężyn to nie jest najmądrzejszy wybór, bo zmienia to całkowicie charakterystykę pracy sprężyny a jej przeznaczenie było do innej pracy
: 03 paź wt, 2006 8:06 am
autor: Lord Devil
Małe ot po raz kolejny. Wszyscy widzieli turbo z czarnego. Tym czasem nie sie czym chwalić, bo auto jest wyjątkowo ekonomiczne stoi nie jeźdezi ;( Nie udało się kupić skrzyni z 306, trudno. Wstawiam skrzynie z 407. Kwestia kilku przeróbek, bo tam sprzęgło jest na linki a nie na cięgna.
: 03 paź wt, 2006 9:51 am
autor: Banita
pokaz jakas fote, zeby bylo widac kawalek polskiej rejestracji
