Ostatnio CTI przeszło poważny test
Wybrałem się w około 800 km trasę. 2/3 to autostrady, pozostała część ruch mieszany z przewagą miejskiego.
Co zyskałem ?
pewność auta
zadowolenie z osiągów i prędkości ( bez trudu osiąga 180 - więcej nie jechałem )
ogromne zadowolenie ze spalania - ogólny wynik to 8,5 litra Pb na 100 km . Na autostradzie prędkość w przedziale 140 - 160 km/h a w ruchu mieszanym max 120 km/h poza miastem, a w mieście to już każdy wie co i jak

Wg mnie to bardzo przyzwoity wynik.
Temp silnika podczas jazdy autostradowej - 85 stC
Temp silnika w korku w mieście - max niecałe 100 stC ( cykliczna praca wentylatora )
Temp oleju z chłodniczką na bloku silnika na autostradzie - max 90 stC
Temp oleju w korku - około 100stC
Olej to Total Quartz 10W50 Racing ( czy Rallye już nie pamiętam

)
Do poprawy mam sterowanie biegami - spore luzy na dźwigniach i kiwaku, oraz konieczność przetoczenia bębnów hamulcowych - podczas mocniejszego hamowania czuć wibracje. Na 100% pochodzą od bębnów, gdyż zaciągnięcie ręcznego przy dużej prędkości skutkuje właśnie takim drżeniem.
Mógłbym się jeszcze przyczepic do głośności wydechu i szumu w uszczelkach dachu...ale tego się już raczej obejść nie da

- szczególnie tych uszczelek, bo z wydechem to czuję, że jeszcze powalczę.
Udało mi się w końcu przed wyjazdem zmontować przewody odmy silnika tak jak być powinno.
Auto pokonało trasę bez najmniejszego zająknięcia
Reasumując - jestem z dnia na dzień bardziej zadowolony.
Co przyniesie czas - zobaczymy.