Strona 7 z 14
Re: 205 T8
: 18 cze pt, 2010 12:36 am
autor: moralez
sierpien tuz tuz

Re: 205 T8
: 18 cze pt, 2010 2:46 am
autor: cienki
Czy ta 405 nie stała czasem na galerii Krakowskiej ?? Jeżeli tak to niezły szrot blacharski ponoć.
Re: 205 T8
: 18 cze pt, 2010 10:33 am
autor: moralez
Nie, stala na balicach. Poza tym co to ma do rzeczy

?
Re: 205 T8
: 18 cze pt, 2010 10:52 am
autor: Para
Blacharka chyba najmniej ci potrzebna, przeciez auto zostało kupione dla napędu, tak ?
Re: 205 T8
: 18 cze pt, 2010 8:19 pm
autor: moralez
Ach Para, rozpracowales mnie
Drugi dzien walki z transferbox'em
"Odelzenie" bloku wiele pomoglo, ale nie dokonca. Skrzynka opiera sie jeszcze o czujnik poziomu oleju. W niedziele pradopodobnie bo raz enty zdjecie skrzynki i szlifowanie.
Wybaczcie nieostre zdjecie ale po 3 montazach skrzynki wazajacej 20 kilo rece mi troche lataly
Przy okazji okazalo sie ze wieloklin miedzy skrzynia biegow, a rozdzielcza jest zniszczony. To nawet lepiej bo latwiej skrzyna wchodzi. Na szczescie w drugiej skrzyni jest ok, wiec spokojnie ja przygotuje do montazu juz na dobre. Musze tylko wymienic obudowe, bo urywane jest mocowanie trzpienia na ktorym skrzynia wisi.
Zastanwiam sie jeszcze nad przelozeniami biegow w skrzyni. Mam mozliwosc zalozyc albo te mi16x4 albo od silnika XUJAZ. Wdzieczny bylbym za info na temat przelozen w fabrycznym 2.0 turbo.
Na koniec widok spod silnika w tyl auta. Chyba nie bedzie tak zle z montazem walu napedowego

Re: 205 T8
: 18 cze pt, 2010 9:15 pm
autor: kubas
Jedno co mogę podpowiedzieć to w przypadku turbo warto mieć długie biegi, czyli odwrotnie niż w niedoładowanym silniku.
Re: 205 T8
: 19 cze sob, 2010 1:07 am
autor: moralez
w migaczu zdaje sie ze sa dluzsze biegi, a krotkie przelozenie. Natomiast w XUJAZie odwrotnie krotkie biegi, ale dlugie przelozenie

Re: 205 T8
: 23 cze śr, 2010 11:41 pm
autor: moralez
Dzis po dlugich bojach udalo sie dokrecic skrzynke rozdzielcza. Oczywiscie musialem podmienic na ta ktora byla kompletem ze skrzynia.
wyglada na to ze zmiesci sie i wal i wydech
A teraz niespodzianka wieczoru

Niemozliwe stalo sie mozliwe. Kolektor z turbina nad transferboxem
Dopoki bedzie ta turbina to tak zostanie.
Re: 205 T8
: 24 cze czw, 2010 8:37 am
autor: Sebek
bardzo fajnie Wojtek, trzymam kciuki...
kiedy planujesz odpalać i pierwsza jazda

Re: 205 T8
: 24 cze czw, 2010 8:58 am
autor: Kamkiler
Dla mnie kozak , tak trzymaj ,ciekaw jestem finalnego efektu prac.
Re: 205 T8
: 24 cze czw, 2010 9:31 am
autor: Lord Devil
Pomysl oczywiscie pierwsza klasa, o ile sprawdzi sie i bedzie mial wytrzymalosc, to potem tylko zmiana T8 na T16 i zacznie sie zabawa. Znajomi sie troche meczyli ale udalo im sie poskladac Mitsu Colta 4x4 z silnikiem od EVO - prawdziwy potwor, prawdziwy sleeper.

Re: 205 T8
: 24 cze czw, 2010 10:53 am
autor: moralez
Sebek pisze:
kiedy planujesz odpalać i pierwsza jazda

To jest dobre pytanie, ale niestety narazie nie wiem
Lord Devil pisze:Pomysl oczywiscie pierwsza klasa, o ile sprawdzi sie i bedzie mial wytrzymalosc, to potem tylko zmiana T8 na T16 i zacznie sie zabawa.
Taki jest plan na kiedys

, wtedy wszystko bedzie myte, czyszczone, malowane, naped wzmocniony, do tego body kit. A poki co jako ze to prototyp to koncentruje sie na tym zeby jezdzilo i to dobrze.
Skrzynia chyba jednak zostanie z mi16x4, ogolnie krotsze przelozenia beda lepsze do krecenia 4 kolkami

Re: 205 T8
: 24 cze czw, 2010 11:10 am
autor: Lord Devil
Pogratulowac zapalu. Mam nadzieje, ze uda sie dokonczyc, bedzie EXTRA maszynka.

Re: 205 T8
: 02 lip pt, 2010 9:18 pm
autor: moralez
Kolejna relacja z postepow.
Elpidzi juz dziekujemy.
Belka z 309 po obróceniu poduszek na miejscu
Pierwsza proba umieszczenia dyferencjalu
Wersja druga, zawieszony zostal na mocowaniach sluzacych do wieszania tlumika. Calkiem wytrzymale sa
Widok gdzie bedzie trzeba robic miejsce na wal.
Belka i zbiornik do modyfikacji.
Przymiarka wahacza.
Caly czas poszukuje tylnego wahacza od bx.
Nastepne prace beda przy mocowaniu przednich sanek.
Re: 205 T8
: 03 lip sob, 2010 10:47 pm
autor: d_ARC
Mam całą belką z bexy 16V. Leży już z półtora roku gdzieś w kącie garażu, troszki tam wilgotno więc nie wiem jaki stan. Jeśli potrzebujesz wal na PW
